היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 12
עבודה מס' 65072
האם גברים משתמשים בטקטיקות שכנוע שונות משל נשים במקומות העבודה- הן כלפי מנהלים והן כלפי קולגות לעבודה.
12,681 מילים (כ-39 עמ'), 47 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 68082
בדיקה האם מצב הרוח משפיע על מידת השכנוע של פרסומת מעבר לרמות של מין הנבדק.
5,160 מילים (כ-16 עמ'), 10 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 68600
האם כעס הוא פקטור ממשי בקבלת החלטות, שכנוע ושינוי עמדות ואם כן באיזה אופן?
8,495 מילים (כ-26 עמ'), 10 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 68221
סקירה של טכניקות השכנוע המיושמות בענף הפרסום, תוך התמקדות בטכניקה של שימוש בדימויים ואסוציאציות.
3,919 מילים (כ-12 עמ'), 12 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 62288
6,094 מילים (כ-19 עמ'), 11 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 69140
השפעת מקור המסר והשפעת עירור מוטיבציה על עומק עיבוד המסר ומידת שינוי העמדה.
6,238 מילים (כ-19 עמ'), 11 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 65801
הגותו של הפרופסור רוברט סיאלדיני כפי שמשתקפת בספרו INFLUENCE - THE PSYCHOLOGY OF PERSUASION"".
24,053 מילים (כ-74 עמ'), 30 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 68787
מחקר הבודק את האפקט באמצעות שאלון המתייחס לשלוש פרסומות.
4,077 מילים (כ-12.5 עמ'), 10 מקורות, 277.95 ₪
עבודה מס' 68165
ניתוח שני נאומים של הנשיא - לפני ואחרי יציאת ארה"ב למלחמה בעירק.
8,010 מילים (כ-24.5 עמ'), 14 מקורות, 241.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 12