היישום אינו מחובר לאינטרנט

טכניקות שכנוע המיושמות בענף הפרסום

עבודה מס' 068221

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של טכניקות השכנוע המיושמות בענף הפרסום, תוך התמקדות בטכניקה של שימוש בדימויים ואסוציאציות.

3,919 מילים ,12 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הפרסום חדר לכל היבט בחיי האדם המודרני, כך שהפרסום בכרך המתועש הפך חלק אינטגראלי מהחיים. הפרסום מלווה את האדם החל מרגע לידתו ועד יומו האחרון. מטרתו העיקרית של ענף הפרסום על כל שלוחותיו, היא להגביר את קצב המכירות של מוצר מסוים. העוסקים במלאכת הפרסום מנסים כל העת לעצב ואף לשנות תפיסות לגבי מוצר מוגדר בקרב פלח אוכלוסייה נבחר, על מנת שירכוש את אותו המוצר. ככל שפלח האוכלוסייה רחב יותר, הרי הוא משובח. ענף הפרסום משתמש במספר כללים וטקטיקות שיווק על מנת להגשים את מטרתו, החל בשימוש בדימויים, וכלה בשימוש בידוענים. ניתן לומר שהפרסומאי יבחר ל"תקוף" אחת משתי החזיתות ולעיתים אף את שתיהן במקביל - הרגש, חזית אשר מועדפת לרב, וההיגיון. מטרת העבודה לפרוש בפני הקורא את טכניקות השכנוע המופעלות על ידי הפרסומאים על מנת לחדור לחיינו ולהשפיע על החלטותינו. הפרסום הוא נושא רחב יריעה ובעל תחומים רבים הדורשים מחקר. מספרן הרב של טכניקות השכנוע חייב אותי להתמקד בתחום צר על מנת שאוכל לספק זווית ראייה ברורה לקורא העבודה. בשל כך שאלת המחקר מתרכזת בטכניקת שכנוע אחת בלבד, מהם הדימויים והאסוציאציות המיושמים בענף הפרסום.

המקורות לעבודה הם מילון, ספרים העוסקים בתחום הפרסום, מאמרים ממגזינים מקצועיים, סקר שנערך עבור הרשות השנייה ודו"ח וועדה ממשלתית הנוגע בדרך השפעת הפרסום על צריכת אלכוהול. המקורות בשפה העברית לנושא זה הם דלים באופן יחסי. כך שלשם השוואה, לעבודה זו נבחרו שלושה ספרים בשפה האנגלית, לעומת ספר אחד בעברית. בנוסף לכך שני מאמרים העוסקים בפרסום נבחרו לשימוש בעת הכנת העבודה.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירה היסטורית
מטרת הפרסום
טכניקות שכנוע המיושמות בענף הפרסום
- שימוש בדימויים ואסוציאציות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ציון נקודות עיקריות בהתפתחות ענף הפרסום מחייב אזכור התפתחויות טכנולוגיות, שכן תחום הפרסום המוכר לנו כיום לא היה מתקיים אלמלא התפתחויות אלו, כגון: המצאת הדפוס, המצאת הרדיו, המצאת הטלוויזיה ואחרון ובעל השפעה הולכת וגוברת - האינטרנט. אליבא דא דנסי (, p. 151995 ,Danesi) הפרסומת העתיקה ביותר הידועה לנו כיום מקורה במצרים והיא מתוארכת לשנת 1,000 לפנה"ס, הפרסומת היא למעשה כרזה המציעה פרס כספי לאדם אשר יתפוס ויחזיר עבד אשר ברח מבעליו.

תגים:

פרסום · טכניקות שכנוע · דימויים · אסוציאציות · פירסומות · פרסומות · תרבות הצריכה · צרכנים · אלכוהול סיגריות · פסיכולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טכניקות שכנוע המיושמות בענף הפרסום", סמינריון אודות "טכניקות שכנוע המיושמות בענף הפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.