היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 18
עבודה מס' 60287
3,626 מילים (כ-11 עמ'), 19 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50982
מחקר באמצעות שאלון הבא לבדוק את השימוש באינטרנט למול סוכן הנסיעות בצריכת תיירות.
7,345 מילים (כ-22.5 עמ'), 32 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 50981
הצגת מחקר באמצעות שאלון לבחינת הקשר בין שכר ומוטיבציה בחברת נסיעות.
6,765 מילים (כ-21 עמ'), 10 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 61194
סקירת השינויים וההתנגדות להם מההיבט של הפרט בארגון, החל בעובד הזוטר וכלה במנהל הבכיר, לאור מספר מחקרים ותיאוריות אשר פותחו בנושא.
14,136 מילים (כ-43.5 עמ'), 30 מקורות, 554.95 ₪
עבודה מס' 66706
הצעה למחקר בנושא הקשר בין הדרכת עובדים לבין איכות השירות הניתן בסוכנות הנסיעות איסתא.
6,840 מילים (כ-21 עמ'), 30 מקורות, 392.95 ₪
עבודה מס' 64868
באיזו מידה הנסיעה לפולין חיזקה אצל המשתתפים במסע את הזיקה לארץ לעומת נוער שלא השתתף בה.
8,070 מילים (כ-25 עמ'), 30 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64077
הקשר בין איכות השירות לשביעות רצון לקוחות ונטייתם לרכוש שוב את מוצרי החברה "איסתא-ליינס" רשת הנסיעות של הצעירים והסטודנטים.
9,370 מילים (כ-29 עמ'), 29 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 63839
מחקר באמצעות שאלונים שכללו 10 שאלות פתוחות ואשר הועברו ל-15 עובדי היי-טק.
13,157 מילים (כ-40.5 עמ'), 16 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 50980
הצעת מחקר לבחינת הקשר על מנת לשפר את ניהול משאבי האנוש בארגון.
3,500 מילים (כ-11 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 18