היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השרות ושביעות רצון לקוחות לנאמנותם - משרדי נסיעות (הצעת מחקר)

עבודה מס' 067214

מחיר: 519.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות והצעה למחקר באמצעות שאלונים.

9,782 מילים ,75 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מטרת המחקר לבחון כיצד ניתן לשמר לקוחות ולהחזיר לקוחות שעזבו לרכוש מוצרי תיירות מסוכנויות נסיעות פרטיות וזאת בבחינת התהליך מבחינת מבטם של הלקוחות.
הנחת המחקר מתבססת על המחקרים של (2005)Richard Spreng, Linda Shi, Thomas Page, המבדלים בין המשתנים תפיסת איכות השירות לשביעות רצון לקוח ומגדירים את תפיסת איכות השירות כמשתנה קוגניטיבי בעוד ששביעות הרצון הינו משתנה אפקטיבי ובזאת בעזרת תמיכה של מחקרים קודמים של Oliver ( 1997) אשר הגדירו את תפיסת איכות השירות ברמה השיפוטית הכללית של הלקוח ועל כן משתנה זה הינו משתנה קוגניטיבי ונימצא כי קיים קשר חיובי בין תפיסת איכות שירות לשביעות רצון הלקוח.

תוכן עניינים:
- מבוא
תיאור הענף
הבעיה העסקית
שאלת המחקר
מטרת המחקר
- סקירת ספרות
הגדרת משתנים
השערת המחקר
תרשים מודל המחקר
- מתודולוגיה
שיטת המחקר ומערכו
המדגם
כלי המחקר
ההליך
שיטת הניתוח
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

תעשיית התיירות זוכה במהלך השנים האחרונות לתשומת לב רבה בעקבות שינויים חברתיים וכלכליים שחלו במאה ה 20 ונחשבת כאחת מהתעשיות המפותחות והמתפתחות ביותר בעולם וכגורם כלכלי בעל חשיבות גבוה בכלכלת מדינות, משמשת כמקור תעסוקה רבגוני,מכניסה מטבע זר למדינה,מפתחת תשתיות ותעשיות נלוות ומאפשרת יזמיות מקומיות.
תעשיית התיירות הינה הגדולה בעולם במונחי תעסוקה ושיעורי הצמיחה השנתיים שלה
הינם כ 10% בשנה והיא נחשבת לתעשיית יצוא מכניסה וחשובה בכל מדינה ועל כן ניתן לומר כי התיירות הינה חלק חשוב בתהליך הצמיחה של כל מדינה Roe,at el (2004).
כתוצאה מהאמור התפתחה תעשיית התיירות וכיום קיימים בה מגוון ענפים ומוצרים
כמו: סוכנויות נסיעות, מדריכי טיולים, שירותי הלנה ,תחבורה,הסעדה ועוד.
ע"פ הלמ"ס מספר היוצאים לחול מישראל בשנת 2004 היה 3.6 מליון יציאות עליה של 10% לעומת 2003 ובשנת 2006 יצאו 3.7 מיליון עליה של כ 2.5%.

תגים:

תיירות · שביעות רצון · איכות שירות · משרדי נסיעות · לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השרות ושביעות רצון לקוחות לנאמנותם - משרדי נסיעות (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השרות ושביעות רצון לקוחות לנאמנותם - משרדי נסיעות (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.