היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השרות, ושביעות רצון הלקוחות לנאמנות הלקוחות במגזין "בייקס"

עבודה מס' 063863

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת מחקר באמצעות שאלון.

2,087 מילים ,11 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

ראשי פרקים:
מבוא
הצגת הארגון
השירותים אותם מעניק העיתון לקוראיו
הבעיה העסקית
שאלת המחקר
מטרות המחקר
מטרה אקדמית
מטרה יישומית
הדיסיפלינה הרלבנטית
סקירת ספרות
איכות השירות
שביעות רצון לקוחות
נאמנות לקוחות
רציונל המחקר
השערות המחקר
משתני המחקר
משתנה תלוי
משתנה בלתי תלוי
משתנה בלתי תלוי
המשתנה המתווך
מערך המחקר
מתודולוגיה
שיטות אפשריות
אוכלוסית המחקר, גודל המדגם ושיטת הדגימה
הליך המחקר
כלי המחקר
תהליך עיבוד הנתונים
תרומת הממצאים להשגת מטרות המחקר
נגישות לשדה המחקר
לוח זמנים משוער
רשימה ביבליוגרפית ראשונית
נספח: השאלון

קטע מהעבודה:

עבודה זאת עוסקת בבדיקת הקשר בין איכות השרות, ושביעות רצון הלקוחות לנאמנות הלקוחות במגזין (ירחון) "בייקס".
נאמנות לקוחות היא אחד הנכסים הבלתי מוחשיים אך החשובים ביותר לכל ארגון כמעט.
מחקרים רבים, שיפורטו בהמשך, מצביעים על הקשר המוביל מאיכות השירות בפועל, לאיכות השירות הנתפסת ע"י הלקוח, לשביעות הרצון של הלקוח ולבסוף לנאמנות הלקוח.
שרשרת זאת המתחילה בשירות איכותי ומובילה ללקוחות נאמנים המבצעים קניות חוזרות של מוצרי החברה מהווה כאמור גורם מהותי בניהול העסקי ולפיכך מעניינת הן מבחינה מחקרית והן מבחינה יישומית.

מקורות:

דוניצה, נ. (2001) טכנולוגיית המידע ככלי שיווקי. אותות
נורמן י. (1997) להתקדם בארגון. הוצאת שנאר
פלינט ג. (2002) דרכי התמודדות עם לקוחות נוטשים
קוטלר, פ. והורניק, י. (2000) ניהול השיווק. האוניברסיטה הפתוחה.
שניידר ב. ובואן, ד. (1999) . שרות מנצח בשוק תחרותי. הוצאת מטר.
Bloemer, J. and Peeters, P. (1998) Investigating Drivers of Bank Loyalty. International Journal of of Bank Marketing.
Durado, P. (2001) Ten Steps to World Class. Management Services Vol. 45/3.
Hart, S. (1999) Are Loyalty Schemes a Manifestication of Relationalship Marketing? Journal of Marketing Vol. 15 pp. 541-562.
Parasuraman A. (1998) SERVQVAL: a Multiple Item Scake For Measuring Customer Perceptions of Service Quality.
Reichheld F.F. (1996). "Learning From Customer Defections", Harvard Business Review, Mar. Apr.
Zeithaml ,V. and Bitner, M. (2000) Services Marketing.

תגים:

עיתונות · ירחונים · ירחון · מגזינים · אופניים · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השרות, ושביעות רצון הלקוחות לנאמנות הלקוחות במגזין "בייקס" ", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השרות, ושביעות רצון הלקוחות לנאמנות הלקוחות במגזין "בייקס" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.