היישום אינו מחובר לאינטרנט

הצעת מחקר - הקשר בין לחץ ושחיקה למוטיבציה בחברת נסיעות

עבודה מס' 050980

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת מחקר לבחינת הקשר על מנת לשפר את ניהול משאבי האנוש בארגון.

3,500 מילים ,8 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת "ארז בע"מ" הינה חברת נסיעות צעירה, הממוקמת באזור התעשייה של הרצליה. תחום התיירות בו עוסקת החברה, הינו תחום תחרותי ואגרסיבי, העובר בשנים האחרונות מהפכה. השינויים בענף נובעים מכמה מקורות - שינוי בהרגלי הנופש של האוכלוסייה, גידול בהיקף הלקוחות ובמאפייניהם, חשיפה למקורות מידע בנושאי תיירות באמצעות האינטרנט וכד'.
"ארז בע"מ", היא חברת בת, בבעלות תאגיד ידוע. החברה נרכשה לפני פחות משנה ועתידה אינו ודאי, כתוצאה משינוי הבעלות.
בין הבעיות העומדות בפני החברה - תחלופה גבוהה של כוח אדם, קושי לגייס עובדים מקצועיים חדשים, מיומנויות לא מספקות של העובדים הוותיקים, העדר תודעת שירות של העובדים. המפתח להצלחת החברה כיום, הוא היכולת לענות על צרכי הנופש של לקוחות שונים, להציע חבילות נופש מגוונות ולהציע אמצעים חדשניים לרכישת שירותי תיירות.

הצגת הבעיה:
חברי ההנהלה של ארגונים רבים מוצאים את עצמם קשובים למטרות החברה על מנת להגיע למקסימום רווחים. שואפים שעובדי החברה יהיו בעלי מוטיבציה ורצון לתת את מירב תפוקתם ומרצם בעבודה, אך שוכחים לתת את הדעת למהות העבודה של העובד הקטן ולתחושותיו. הייתי רוצה לתת "פסק זמן" למרוץ היומיומי, רגע מחשבה, הקשבה וראייה נוספת על תחום עיסוקו של כל עובד ועובד, על הלחץ והשחיקה שעוברים עליו מדי יום ביומו ובמיוחד בארגונים בעלי תחרות רבה הנמצאים בסביבה סוערת כמו חברת "ארז בע"מ", ענף זה בנוסף לתחרות, עובר בשנים האחרונות שינויים בהרגלי הנופש של האוכלוסייה, גידול בהיקף לקוחות, חשיפה למקורות מידע וכד' כאשר על הארגון להיות ערוך לשינויים ולספק ללקוח את צרכיו החדשים על-פי שביעות רצונו, דבר זה דורש מאמץ נוסף והשקעה מרובה מצד העובד ובעיקר סבלנות ושירות אדיב לעובדים אשר נמצאים במגע יומיומי מול לקוחות החברה. עיקר העבודה נעשה תחת עומס עבודה רב, עבודה עם הקיף לקוחות רב, קיים חוסר בכוח אדם, חוסר שיתוף פעולה, תחושת נטישה וכו', נתונים אלה מגבירים את הלחץ הרב המוטל על העובד ובעקבותיו הולכת ומצטברת שחיקה בעבודה.

שאלת המחקר:
האם קיים קשר בין לחץ ושחיקה למוטיבציה בחברת "ארז בע"מ"?

מטרות המחקר:
לבחון ולאבחן האם קיים קשר בין לחץ ושחיקה אשר משפיעים על המוטיבציה של העובד וגורמים בסופו של תהליך לירידה משמעותית ברמה ובאיכות השירות ללקוח. בחינה זו תועיל לגיבוש מסקנות ולקחים אפשריים לשיפור ההערכות הארגונית להורדת רמת הלחץ והשחיקה, תוך השקעה בשיפור רמת המוטיבציה של העובד אשר יגרמו להעלאת איכות והשירות של הארגון ללקוחות.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת הבעיה
1.2 שאלת המחקר
1.3 מטרות המחקר
2. סקירת הספרות
3. השערות המחקר
4. מסגרת המחקר
5. מתודולוגית המחקר
5.1 אוכלוסית המחקר ודגימה
5.2 אופי המחקר
5.3 גישת המחקר
5.4 מערך המחקר
5.5 שיטת המחקר
5.6 כלי המחקר
5.7 החוזקים והחולשות של כלי המחקר
6. עיבוד הנתונים
7. מגבלות המחקר
7.1 בעיות תוקף ומהימנות
7.2 הטיות המחקר
7.3 בעיות הניתנות לפיתרון
ביבליוגרפיה

תגים:

ארגונית · שירות · לקוחות · התנהגות · עובדים · הנעה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצעת מחקר - הקשר בין לחץ ושחיקה למוטיבציה בחברת נסיעות", סמינריון אודות "הצעת מחקר - הקשר בין לחץ ושחיקה למוטיבציה בחברת נסיעות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.