היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת נסיעות עובדים לחו"ל מטעם ארגוני היי-טק על מחויבותם אליהם

עבודה מס' 063839

מחיר: 421.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר באמצעות שאלונים שכללו 10 שאלות פתוחות ואשר הועברו ל-15 עובדי היי-טק.

13,157 מילים ,16 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מטרת מחקר זה הנה הגדרת מחויבות ארגונית, וכן ניתוח המחויבות הארגונית בנסיבות של נסיעות עובדים לחו"ל תוך בחינת מאפיינים סוציו-דמוגרפיים שונים של עובדים אלה. זאת במטרה להגדיר את השפעת נסיעות עובדים לחו"ל מטעם הארגון על המחויבות הארגונית של עובדים אלה, בכדי לבחון נקודות בהן הארגון יכול באופן מודע ובר-יישום להשפיע על תחושות המחויבות של העובדים וכן בכדי לשמר את תחושות המחויבות הארגונית של העובדים לאורך זמן.

עבודה זו תכלול שני חלקים, הראשון, העיוני, יכלול: סקירה תיאורטית של הגדרת מחויבות ארגונית וסקירת מחקרים קודמים שנערכו בתחום המחויבות הארגונית, סקירה תיאורטית של הגדרת היי-טק והגדרת חברות היי-טק וכן סקירת הארגון הנבחר לצורך המחקר והעובדים בו אשר טסים מטעמו לחו"ל.

החלק השני, האמפירי, יכלול: הגדרת ופרוט שיטת המחקר האיכותי והסיבות לבחירת שיטת המחקר, הצגת המשתנים והשערת המחקר אודות השפעת נסיעות עובדים לחו"ל מטעם הארגון על מחויבותם אליו, תאור הנבדקים כולל תאור מאפיינים אישיים ומקצועיים, תאור כלי המחקר- השאלון ומקורותיו, תאור מהלך המחקר ואופן איסוף השאלונים, עיבוד הממצאים כולל דיון ומסקנות.

תוכן עניינים
1. מבוא

2. חלק א' - עיוני
i. מחויבות עובדים לארגון - הגדרת המושג.
ii. מאפייני ארגוני היי-טק.
iii. תאור העובדים הנוסעים לחו"ל.

3. חלק ב' - אמפירי
i. שיטת המחקר
ii. הצגת המשתנים והשערות.
iii. תאור הנבדקים.
iv. תאור כלי המחקר.
v. תאור מהלך המחקר.
vi. עיבוד הממצאים, דיון ומסקנות.

4. סיכום.

ביבליוגרפיה
נספח א' השאלון
נספח ב' עיבוד התשובות הגולמי

קטע מהעבודה:

הגדרת מחויבות ארגונית: רגשות של התקשרות לארגון.
גם כאשר עובדים נהנים מעבודתם, אין זה בהכרח אומר כי הם מעריכים או חושבים טובות אודות הארגון בו הם עובדים. מחויבות ארגונית הנה מעבר לשביעות רצון מהתפקיד או הנאה מהעבודה והיא כוללת את הרגשות של העובדים כלפי הארגון, את חוסר רצונם לעזוב אותו, את הזדהותם עם הארגון ומעורבותם בארגון מעבר לגבולות תפקידם .

ההגדרה של מחויבות היא במקרים רבים חד ערכית המתרכזת בהתקשרות יעילה של העובד לארגון. למרות זאת חילק אותה פורטר לשלושה מרכיבים שונים: אמונה חזקה וקבלה של המטרות בארגון והערכים של הארגון, רצון להשקיע מאמץ ניכר בעבור הארגון וכן, שאיפה ברורה לשמר חברות בארגון .

מקורות:

Greenberg, J.(1995)Behavior in organizations: Understanding and managing the human side of work, Prentice-Hall, pg. 181-199.
Mowday, R (1998) Reflections on the Study and Relevance of Organizational Commitment, Human Resource Management Review, Vol. 8 Issue 4, p387, 15p.
Laurent M. (2001) Employee intentions to quit: Implications for employee attitude surveys. www.hrmcanada.com
Wim, j and alt. (1998) Employee commitment in changing organizations: an exploration. Journal of European Industrial Training, pg 243-248.
Mowday, R (1998) Reflections on the Study and Relevance of Organizational Commitment, Human Resource Management Review, Vol. 8 Issue 4, p387, 15p.
Davis, K (1989) Human Behavior at Work: Organizational Behavior. McGraw-Hills Book Co. pg 177-199.
Greenberg, J.(1995)Behavior in organizations: Understanding and managing the human side of work, Prentice-Hall, pg. 181-199.
Greenberg, J.(1995)Behavior in organizations: Understanding and managing the human side of work, Prentice-Hall, pg. 181-199.
Davis, K (1989) Human Behavior at Work: Organizational Behavior. McGraw-Hills Book Co. pg 177-199.
Thaneswor, G, Van Dick, R, Wwagner, U. (2004) organizational identification and organizational commitment: Distinct aspects of two related concepts. Asian Journal of Social Psychology. Vol.7 pg 301-315.
Brown, G. Lawrence, T.(2005) Territoriality in Organizations. Academy of Management Review. Vol. 30, Issue 3, pg 577 18p.
Wim, j and alt. (1998) Employee commitment in changing organizations: an exploration. Journal of European Industrial Training, pg 243-248.
Boyl, B. (1997) A multi-dimensional perspective on salesperson commitment. Journal of Business Industrial Marketing.
ד"ר בן ציון נוה (1995) ניהול תעשיות עתירות ידע בישראל, הוצאת רמות- אוניברסיטת תל-אביב.
ד"ר גייגר, א. ד"ר פירסט, א. (2001) חברות סטארט -אפ והון סיכון, הוצאת רמות - אוניברסיטת תל-אביב.
ד"ר בן ציון נוה (1995) ניהול תעשיות עתירות ידע בישראל, הוצאת רמות- אוניברסיטת תל-אביב
ד"ר גייגר, א. ד"ר פירסט, א. (2001) חברות סטארט -אפ והון סיכון, הוצאת רמות - אוניברסיטת תל-אביב.

תגים:

ארגונית · הזדהות · היי · חברתית · מוטיבציה · מחויבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת נסיעות עובדים לחו"ל מטעם ארגוני היי-טק על מחויבותם אליהם", סמינריון אודות "השפעת נסיעות עובדים לחו"ל מטעם ארגוני היי-טק על מחויבותם אליהם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.