היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 51
עבודה מס' 66210
מחקר בקרב עובדי מוקד call canter של מוסד פיננסי בישראל. המוקד מעניק שרותי בנקאות באמצעות הטלפון 24 שעות ביממה.
10,573 מילים (כ-32.5 עמ'), 41 מקורות, 386.95 ₪
עבודה מס' 50984
בחינת הגורמים ביפן שהביאו לפיצוץ מסילת הרכבת במוקדן.
2,925 מילים (כ-9 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 61298
עבודה שמטרתה לבדוק כיצד הפכה ירושלים קדושה לאיסלאם ומוקד עלייה לרגל.
4,097 מילים (כ-12.5 עמ'), 16 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 62004
כיצד הפך הר הבית לאחד ממוקדי הקדושה החשובים בירושלים בתקופה הצלבנית.
12,697 מילים (כ-39 עמ'), 42 מקורות, 453.95 ₪
עבודה מס' 62563
בדיקת ההבדל בין העובדים למתנדבים בהיבט של מוטיבציה, שביעות רצון ומוקד ויסות בארגון.
7,705 מילים (כ-23.5 עמ'), 12 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 65350
דעתם של הפרשנים המסורתיים על האימרה "אין מוקדם ומאוחר בתורה" (רש"י, רמב"ן ,אבן עזרא, המזרחי ועוד).
7,756 מילים (כ-24 עמ'), 10 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 65866
בחינת הקשר במוקד הצרכנים של חברת 'קוקה קולה'
11,558 מילים (כ-35.5 עמ'), 38 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 66110
ניהול מוקד שירות הלקוחות בחברות התחבורה הציבורית בראשן רכבת ישראל, דן ואגד.
4,454 מילים (כ-13.5 עמ'), 15 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66736
ניתוח מוקדי השרות הטלפוני השונים של חברת אל על והאם יש מקום לאחד ביניהם מבחינת תוכן ומבחינה גיאוגרפית, זאת על סמך ניסיון חברות אחרות.
8,675 מילים (כ-26.5 עמ'), 3 מקורות, 277.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 51