היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 53
עבודה מס' 62303
האם מאפייני הציבור החרדי משפיעים על עמדתו כלפי שימוש במחשב בכלל וברשת האינטרנט בפרט.
5,562 מילים (כ-17 עמ'), 32 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 65481
הקשר בין מקור המידע המפרסם, תפיסת איכות המוצר וכוונות הקניה של מוצרי החלב של חברת "שטראוס" במגזר החרדי בישראל- הצעת מחקר
5,675 מילים (כ-17.5 עמ'), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 62308
השוואה בין האוכלוסיות מבחינה חברתית ולאומית.
7,279 מילים (כ-22.5 עמ'), 30 מקורות, 264.95 ₪
עבודה מס' 62433
מהם הגורמים היוצרים מוטיבציה אצל החרדים להתגייס וכיצד משפיע הגיוס עליהם.
11,892 מילים (כ-36.5 עמ'), 24 מקורות, 386.95 ₪
עבודה מס' 62516
הגדרת ההבדלים בין שפת הדוברים החילונים לדוברים החרדים שהובאו לתוכנית.
4,760 מילים (כ-14.5 עמ'), 9 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 61534
בדיקת ההנחה כי כלי התקשורת הם מהגורמים הדומיננטיים ביצירת סטריאוטיפים ודימוי שלילי של האדם הדתי\חרדי.
3,560 מילים (כ-11 עמ'), 23 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 61531
מהו המניע של מצביעי ש"ס שאינם חרדים להצביע למפלגה החרדית ש"ס.
5,836 מילים (כ-18 עמ'), 68 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 65318
בחינת עמדות ציבור הגולשים החרדים כלפי השימוש באינטרנט וניסיון לעמוד על מאפייניהם ומאפייני השימוש שלהם ברשת האינטרנט.
5,942 מילים (כ-18.5 עמ'), 26 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60340
סלקום , 2001
ניתוח שיווקי ותקשורתי של החברה וקמפיין פרסום עבור פלח השוק החרדי.
5,749 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 205.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 53