היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 21
עבודה מס' 64421
בחינת משקלו, בקידום מכירות, של המיתוג הפרטי ואם קיים הבדל בכוח המכירה של מיתוג פרטי לעומת מקבילו, ללא מיתוג.
6,659 מילים (כ-20.5 עמ'), 36 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 65690
סקירת נושא העסקת ילדים בתנאים קשים בארצות העולם השלישי ובארצות הלא מפותחות, כחלק מהתעשיה המערבית.
7,442 מילים (כ-23 עמ'), 8 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 66833
בחינת שני ההסדרים הרכושיים (חזקת השיתוף ואיזון המשאבים), ההבדלים הקניינים בינהם, והמעמד החוקתי המיוחד לו זכתה הזכות לקניין עם חקיקת חוקי היסוד.
8,497 מילים (כ-26 עמ'), 34 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 70628
מהי רכישת שליטה באמצעות איסוף מניות והאם ראוי לאפשר, להגביל או למנוע את ביצועה.
7,764 מילים (כ-24 עמ'), 37 מקורות, 389.95 ₪
עבודה מס' 70922
מהי שיטת התמריץ המועדפת ע"י הציבור הישראלי בקניית מכונית היברידית?
5,447 מילים (כ-17 עמ'), 10 מקורות, 229.95 ₪
עבודה מס' 40006
השפעת הפידבק (היזון חוזר) על תהליך הרכש באירגונים, בדגש על ההשפעה על תחושת הקניין בארגון כלפי בחירתו לרכוש מוצר מסויים.
1,962 מילים (כ-6 עמ'), 6 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 61190
האם הגישה המשווה מעוררת תגובה חיובית יותר מבחינת אהדה למוצר זה או אחר אותו רוצה הצרכן לרכוש?
7,684 מילים (כ-23.5 עמ'), 30 מקורות, 445.95 ₪
עבודה מס' 62176
עבודה הבודקת האם כדאי לרכוש מניות חברת "אקטיויטי" לקראת ההנפקה הקרובה.
2,908 מילים (כ-9 עמ'), 3 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 63265
מהו אחוז הגברים אשר נוטים לרכוש מותגי בגדים ואילו ערוצי תקשורת נפנה לקהל יעד זה.
4,211 מילים (כ-13 עמ'), 5 מקורות, 300.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 21