היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק תעשייתי

עבודה מס' 040006

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת הפידבק (היזון חוזר) על תהליך הרכש באירגונים, בדגש על ההשפעה על תחושת הקניין בארגון כלפי בחירתו לרכוש מוצר מסויים.

1,962 מילים ,6 מקורות ,1990

תקציר העבודה:

השאלה המרכזית בעבודה זו תהא מהי ההשפעה שיש לפידבק בקורתי -ההיזון החוזר - על גישת הקניין כלפי הבחירה. לטענת למברט ,דורנוף וקרמן ההשפעה היא חיובית לגבי אלטרנטיבות שנדחו ואין השפעה לגבי בחירה שנתקבלה . כלומר אין כל השפעה לבקורת על הרכש שמבצע הקניין וחיזוק לדעתו לגבי אלטרנטיבות שנדחו.

במחקר זה ננסה לבדוק הנחה זו באמצעות שאלון שנפיץ בין קניינים . לשם כך נבחר שוק מתפתח מאוד במדינת ישראל הוא שוק הטכנולוגיה והאלקטרוניקה , בה היזון חוזר משחק תפקיד חשוב בשיטת שיווק המוצר.

השערת האפס H0 - להיזון חוזר אין כל השפעה לגבי ההרגשה של אחרי הרכישה, לגבי המוצר הנרכש ולגבי האלטרנטיבות שנדחו.
השערה נגדית H1 - להיזון החוזר השפעה חיובית לגבי המוצר הנרכש או לגבי דחיית החלופות.

תוכן העניינים:
1. הקדמה
2. מבוא
3. שיטת המחקר
4. מהלך המחקר
5. ניתוח תוצאות
6. סיכום
7. בבליוגרפיה

תגים:

שוק · דורנוף וקרמן · רכש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק תעשייתי", סמינריון אודות "שיווק תעשייתי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.