היישום אינו מחובר לאינטרנט

סטריאוטיפים על היכרויות דרך האינטרנט

עבודה מס' 064912

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים הבדל בין אנשים (בגילאי 24-30) שחוו או חווים מערכת יחסים אונליין לבין אלו שלא חוו מערכת יחסים אונליין בהחזקת הסטריאוטיפים שקיימת אצלם כלפי הכרויות באינטרנט?

4,978 מילים ,18 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עם התפתחותו של האינטרנט וריבוי המשתמשים בו החל האינטרנט לתפוס מקום מרכזי יותר ויותר ככלי תקשורת וכאמצעי תקשורת. פריצת האינטרנט למשקי הבית שהחלה בסוף שנות ה-90, הפכה את משרדי השידוכים למיותרים. את תפקידו של השדכן המסורתי, שהיה מרוויח את לחמו ממסחר באהבה ומתוקף החלום להקים בית ומשפחה ממלאים היום אתרי הכרויות רבים, הצצים בזה אחר זה וזוכים ברובם להצלחה, כאשר הם משמשים פלטפורמה לשלב הראשון בהכרות בין בני זוג פוטנציאלים. צפייה במודעות המתפרסמות באתרים מסוג זה היא לרוב חינם, לא דורשת השקעת מאמצים פיזיים רבים ונותנת לגולשים את היתרון הבולט - לסנן את בני הזוג הפוטנציאלים לפי טעמם ורצונם.

בשילוב עם העידן הטכנולוגי שהביא עימו גם את דרכי ההיכרויות ומערכות יחסים השונות בנוסח טכנולוגי משהו, נרצה לבדוק האם קיימים עדיין סטריאוטיפים כלפי הכרויות באינטרנט.
שאלת מחקרנו הינה: האם קיים הבדל בין אנשים (בגילאי 24-30) שחוו או חווים מערכת יחסים אונליין לבין אלו שלא חוו מערכת יחסים אונליין בהחזקת הסטריאוטיפים שקיימת אצלם כלפי הכרויות באינטרנט?
אוכלוסיית מחקרנו מורכבת מ- 42 נבדקים, מתוכם 14 בנים ו28 בנות בגילאים 24-30.
42 נחקרים ענו על שאלון שאומד את עמדותיהם בנוגע להיכרויות באינטרנט.

תחילה נרצה לסקור את התפתחויות העיקריות באינטרנט שהביאו לתמורות טכנולוגיות רבות בכלל, להתפתחות גדולה גם של הכרויות ומערכות יחסים בפרט. בהמשך, נסקור ונדון בנושא ההיכרויות באינטרנט, קרי התפתחות הענף, מספר המשתמשים ועוד מספר עובדות השופכות אור על המציאות החדשה של הענף החדש שרק הולך ומשגשג. לאחר מכן נבחן את הסטריאוטיפים שהיו וייתכן כי עודם קיימים כלפי משרדי השידוך המסורתיים, ובהמשך ישיר לכך את הסטריאוטיפים כלפי הכרויות באינטרנט.

תוכן עניינים
1. אינטרנט.
1.1 כמה עובדות אודות האינטרנט.
1.2 היכרויות באינטרנט.
1.3 סוגי הכרויות וייחודיותם ביחס להיכרויות ב"עולם האמיתי".
1.4 מקומות היכרות.
2. סטריאוטיפים.
2.1 סטריאוטיפ- מהו?
2.2 סטריאוטיפים על היכרויות באינטרנט.
3. מחקר.
3.1 אוכלוסיית המחקר.
3.2 כלי מחקר.
3.3 שאלת מחקר.
3.4 השערת מחקר.
4. תוצאות.
5. דיון.
6. סיכום.
7. ביבליוגרפיה.
8. נספחים- שאלון

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את פלטי ה-SPSS

קטע מהעבודה:

"בתרבות שמדגישה משיכה פיזית , האינטרנט מספק דרך אחרת לפיתוח משיכה.
זה עולם שבו מה שאתה כותב, ולא איך אתה נראה או נשמע- זה מה שאתה.
תקשורת אונליין מאפשרת לאינדיבידואלים יותר שליטה על איך הם מציגים את עצמם ומה הם מספרים לאחרים על עצמם. זה פותח אפשרות לאנשים להתוודע ולהכיר אחד את השני לפני שהם מעריכים אחד את השני על בסיס הופעה פיזית". (Copper,2:2000)
ברוח הדברים הנ"ל נפתח ונציין כי בימינו, אחד המקומות המרתקים יותר מבחינה חברתית ורומנטית הוא האינטרנט. בכל רגע נתון מיליוני אנשים גולשים ברשת האינסופית הזאת, יוזמים עסקים חובקי עולם, קושרים קשרי ידידות עם אנשים או מנהלים רומנים.

תגים:

אהבה · אינטרנט · אמפירי · היכרויות · זוג · זוגיות · מחשב · סטיגמה · סטריאוטיפ · רשת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סטריאוטיפים על היכרויות דרך האינטרנט", סמינריון אודות "סטריאוטיפים על היכרויות דרך האינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.