היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכשרות, הדרכות קורסים והשתלמויות בארגון מיטב דש

עבודה מס' 071203

מחיר: 319.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת פיתוח העובדים בארגון מיטב דש באמצעות הכשרות, לימודים והדרכות פנים וחוץ ארגוניות.

9,109 מילים ,16 מקורות ,2021

תקציר העבודה:

במרוץ היומיומי הבלתי פוסק, של קבלת החלטות, התמודדות עם כמויות אינסופיות של מידע ולחץ מצד הארגון ומנהליו, מנהלים רבים שוכחים להכניס לסדרי העדיפות שלהם משימה חשובה ביותר: פיתוח העובדים שלהם. אם בעבר הייתה זו אחריות הארגון לפתח את הידע, היכולות והכישורים של עובדיו, רק על מנת שישרתו את היעדים הנוכחיים והעתידיים של הארגון, הרי שכיום העובדים לוקחים אחריות לפיתוח הקריירה של עצמם ומצפים מהארגון שישקיע בהם. בהיעדר הזדמנות להתפתחות בתוך הארגון, העובדים יחפשו חלופות (Muthuveloo, Shanmugam & Teoh, 2017).‏
כיום תהליך פיתוח העובדים נתפס כמעין שותפות בין הארגון לעובדיו, שכולם יוצאים ממנה נשכרים. העובדים מרחיבים את יכולותיהם ויוצרים לעצמם הזדמנויות לניוד וקידום, והארגון מעמיק את המחוברות של העובדים ומשמר אותם לאורך זמן. תהליך זה אף עוזר לארגונים לגייס מועמדים מוכשרים, שכן כיום יש מועמדים רבים שלא לוקחים בחשבון ארגונים שאינם מציעים תוכניות פיתוח עובדים, כחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית שלהם (בראל, 2016).
ארגונים רבים עוסקים כיום בפיתוח עובדי הארגון. לכל עובד בכל ארגון יש תפקיד, שעליו לבצע למען התפקוד השוטף של הארגון וכדי שהתפקיד יבוצע באופן אופטימלי, העובד צריך את הכלים הנחוצים לו לשם תפקידו המסוים. הדרכת עובדים בארגון היא בעלת חשיבות גבוהה מאוד, וככל שהארגון גדול יותר - כך היא גבוהה יותר. זאת, משום שהן מקנות לעובדים שעוברים הדרכות אלו לא רק את הכלים הפרקטיים לביצוע התפקיד שלהם, אלא גם את הביטחון הנחוץ להם לתפקוד יעיל והדבר נכון וחשוב הן לעובדים שבאים במגע עם לקוחות, עם ספקים, עם עובדים אחרים או כל אדם אחר, שקשור בדרכים כאלו ואחרות להצלחה של הארגון (אתר Bacademy, 2021).
מחקר זה עוסק למעשה בהרחבה בנושא ההדרכות הארגוניות כאשר מטרת המחקר היתה לבחון באופן איכותני ואמפירי את פיתוח העובדים בארגון מיטב דש באמצעות הכשרות, לימודים והדרכות פנים וחוץ ארגוניות. לפיכך המחקר כלל סקר שנערך בקרב 15 עובדי מיטב דש וראיונות עומק חצי מובנים עם ארבעה בעלי תפקיד בארגון.

תוכן עניינים:
1. הארגון הנבחן- מיטב דש
1.1 רקע על הארגון
1.2 תחומי פעילות
1.3 מחלקת משאבי האנוש בארגון
1.4 פיתוח והכשרת עובדים בארגון
1.5 תהליך אישור בקשה להכשרה חיצונית/לימודים אקדמאים
2. רקע תיאורטי
3. מתודולוגיית המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 כלי המחקר
3.2.1 שאלונים
3.2.2 ראיונות
3.3 הליך המחקר
4. ממצאים
4.1 מאפיינים דמוגרפיים של העובדים
4.2 מאפייני השתתפות בקורסים והדרכות בארגון
4.3 תפיסות כלפי הכשרה ופיתוח עובדים בארגון
4.4 סיכום הממצאים
5. דיון בממצאים ונקודות לשיפור ושימור
5.1 דיון
5.2 מסקנת המחקר
5.3 הצעות לשימור
5.4 המלצות לשיפור
7. ביבליוגרפיה
נספחים - ראיונות ושאלון

קטע מהעבודה:

העניין הרחב בשימוש הדרכות וקורסים לשיפור הביצועים הארגוניים החל במגזר הייצור, ובהמשך התפשט לארגונים המתמחים בשירות. ניתן לצפות בניהול איכות כגישה לניהול המאופיינת בעקרונות, פרקטיקות וטכניקות. כל עיקרון מיושם באמצעות מערכת של פרקטיקות, המורכבות מפעילויות של איסוף מידע על לקוחות, שיפור תהליכי עבודה, ניהול עובדים ושיפור מיומנות עובדים על ידי הדרכה המיושמת באמצעות קורסים והשתלמויות פנים וחוץ ארגוניים. הפרקטיקות הופכות, בתורן, ליעילות על ידי תמיכה במגוון רחב של טכניקות שיפור מיומנות עובדים המיושמות על ידי ארגונים (Hameed & Waheed, 2011).

תגים:

קורס · הדרכה · הכשרה · השתלמות · עובד · מעסיק · ארגון · ארגונים · יכולת · העמקה · השקעה · פיתוח · מדריך · פנסיה · שוק ההון · קופת גמל · ביטוח · שימור · למידה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכשרות, הדרכות קורסים והשתלמויות בארגון מיטב דש", סמינריון אודות "הכשרות, הדרכות קורסים והשתלמויות בארגון מיטב דש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.