היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת אוטומציה ובינה מלאכותית על שוק העבודה

עבודה מס' 071154

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד בינה מלאכותית משפיעה על שוק התעסוקה בעולם ובישראל?

5,879 מילים ,22 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

מחקר זה מטרתו לבחון את ההשפעות של הבינה המלאכותית על שוק התעסוקה תוך התמקדות בהשפעות על תעסוקת עובדים ומשלחי יד וכן שכרם של העובדים בעתיד. על מנת לבחון מטרה זו, המחקר הנוכחי בנוי ממספר פרקים שונים אשר מציגים תיאוריות שונות העוסקות בבינה מלאכותית. תחילה סוקר המחקר מהי בינה מלאכותית ומציג הגדרות שונות למונח זה וכן את התפתחות תחום הבינה המלאכותית לאורך אמצע המאה הקודמת ועד היום.
החלק השני של הסקירה סוקר את השפעת החדשנות והבינה המלאכותית על שוק העבודה תוך התמקדות בקטגוריות הבאות: השפעה על ארגונים, השפעה על תעסוקה והשפעה על בעובד מהיבטי שכר. החלק השלישי של הסקירה עוסק ומתמקד בהשפעות בינה מלאכותית על שוק התעסוקה הישראלי.
כלל השלבים שתוארו לעיל נועדו לתת מענה הולם על סוגיית המחקר הנבחנת והיא: כיצד בינה מלאכותית משפיעה על שוק התעסוקה בעולם ובישראל בפרט?
הרצון לעסוק ולהעמיק בסוגיה מחקרית זו נובע מתוך העובדה כי זהו אחד התחומים השכיחים ביותר בספרות המחקרית העוסקת בטכנולוגיה בעבודה והשפעותיה על היבטים תעסוקתיים שונים. התמורות שצפויות להיות לבני האדם עם התפתחות הבינה המלאכותית בשנים הקרובות טרם ידועות וחוקרים שונים חלוקים גם כיום האם המחשב יוכל להיות חכם יותר מן האדם ובעתיד לגבור עליו בתחומים שונים (ולא רק משחקי שחמט ודמקה) או שמא היכולת של האדם להתחשב בגורמים סביבתיים שהמחשב לא מודע אליהם הם אלה שתמיד יהוו יתרון קוגניטיבי עבור האדם אל מול המכונה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 בינה מלאכותית
2.1.1 הגדרות
2.1.2 התפתחות הבינה המלאכותית
2.2 השפעת החדשנות והבינה המלאכותית על שוק העבודה
2.2.1 רקע
2.2.2 השפעת הבינה המלאכותית על ארגונים וחברות
2.2.3 השפעת הבינה המלאכותית על תעסוקה
2.2.4 השפעת הבינה המלאכותית על שכר עובדים
2.3 השפעות בינה מלאכותית על שוק התעסוקה הישראלי
3. דיון ומסקנות
3.1 דיון
3.2 מסקנת המחקר
4. ביבילוגרפיה

קטע מהעבודה:

בינה מלאכותית היא בינה מבוססת מחשב כלומר תוכנת מחשב המסייעת בקבלת החלטות וביצוע פעולות באופן פשוט. המושג בינה מלאכותית מתייחס למחשבים הפועלים באופן תבוני ללא תקשורת עם בני האנוש תוך חיקוי האינטליגנציה האנושית (Mokyr, Vickers & Ziebarth, 2015).
השם מאחורי הרעיון של בינה מלאכותית הוא של ג'ון מקארתי, שהחל מחקר על הנושא בשנת 1955 והניח כי כל היבט של למידה ותחומים אחרים של אינטליגנציה יכולים להיות מתוארים כל כך מדויק גם על ידי מכונה (Wisskirchen et al., 2017‏) אולם גם כיום, אינטליגנציה מלאכותית היא מונח קשה להגדרה עליו קיימות מחלוקות רבות בין חוקרים הנובעות ממורכבותו. חוקרים רבים מעדיפים לעקוף את בעיית ההגדרה באמצעות קביעה כי האינטליגנציה המלאכותית היא ביצוע מטלה במחשב כאשר המטלה היא מן הסוג שדורש ממבצע אנושי להפעיל אינטליגנציה.

תגים:

שוק העבודה · תעסוקה · בינה מלאכותית · שכר · השפעה · עבודה · עתיד · טכנולוגיה · מחשבים · תוכנה · כוח עבודה · עובדים · ארגון · מכונות · חכם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת אוטומציה ובינה מלאכותית על שוק העבודה", סמינריון אודות "השפעת אוטומציה ובינה מלאכותית על שוק העבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.