היישום אינו מחובר לאינטרנט

דפוסי מנהיגות של מורה בכיתה הטרוגנית בחינוך בישראל

עבודה מס' 070559

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד באים לידי ביטוי השונה והדומה בדפוסי המנהיגות של המורה בכיתה הטרוגנית במגזרים השונים בישראל?

6,181 מילים ,28 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה הנוכחית, אבקש לעסוק בנושא: "דפוסי מנהיגות מורים במגזרים שונים בישראל". שאלת המחקר של העבודה היא: "כיצד באים לידי ביטוי השונה והדומה בדפוסי המנהיגות של המורה בכיתה הטרוגנית במגזרים השונים בישראל?". בדגש על: המגזר היהודי והמגזר הערבי.
העבודה הנוכחית הינה עבודה עיונית, ובהתאם לכך, אבקש לשלב בין המחקרים השונים העוסקים בנושא זה בספרות.
מבנה העבודה יכלול מספר פרקים מרכזיים: האחד, יעסוק בחינוך במגזרים השונים בישראל, תוך התמקדות בחינוך היהודי ובחינוך הערבי. השני, יעסוק בכיתה ההטרוגנית על שלל היבטיה השונים. השלישי, יעסוק בדפוסי מנהיגות בכלל; הרביעי, יעסוק בדפוסי המנהיגות של המורה בכיתה ההטרוגנית במגזרים השונים בפרט; החמישי, יהווה פרק של דיון בשאלת המחקר; והשישי, יהווה פרק של סיכום.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. חלק תאורטי
2.1 החינוך במגזרים השונים בישראל
2.2 הטרוגניות בחינוך
2.4 דפוסי מנהיגות בכלל
2.5 דפוסי מנהיגות של המורה בכיתה הטרוגנית בשני המגזרים בפרט
3.סיכום
4. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

הסתכלות מעמיקה אל מערכת החינוך הישראלית מעלה את תופעת ההטרוגניות. המערכת משרתת טווח רחב של גילים ונותנת מענה לקהילות, ללאומים ולתרבויות מגוונות ולתלמידים מרקע חברתי כלכלי שונה. ברמה הפרטנית - היא נותנת מענה לתלמידים המאופיינים ביכולות, רצונות וצרכים ייחודיים ושונים. כתוצאה מכך, יש שונות רבה בין בתי ספר הנמצאים במקומות שונים ברחבי הארץ ושונות רבה בתוך כל כיתה. כמו גם, שונות בין המגזרים השונים בישראל (הרכבי ומנדל-לוי, תשע"ד).
בנוגע לחינוך במגזר היהודי, יונה ואחרים (2013) מציינים, כי החברה הישראלית היהודית מתאפיינת בשסע אתני בין יהודים אשכנזים (אלו שהיגרו לארץ או שהוריהם היגרו לארץ מאירופה ומאמריקה) לבין יהודים מזרחיים (שמוצאם מאסיה ומאפריקה).

תגים:

הוראה · בית ספר · תלמידים · מנהיגות · הנהגה · מנהיג · שוויון · חינוך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דפוסי מנהיגות של מורה בכיתה הטרוגנית בחינוך בישראל", סמינריון אודות "דפוסי מנהיגות של מורה בכיתה הטרוגנית בחינוך בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.