היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרעת דחק פוסט טראומטית

עבודה מס' 070368

מחיר: 219.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תמציתית והתייחסות להבדלי מגדר ולמקרה של חיילים בארה"ב.

2,151 מילים ,22 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

הפרעת דחק פוסט טראומטית או בשמה הלועזי Post-Traumatic Stress Disorder (PTSD), היא אחת מהפרעות החרדה המפורסמות והבולטות. הפרעה זו נובעת מחשיפה לתוכן בעל מאפיינים מאיימים קיצוניים. (Ehlers and Clark 2000)
פרט להשפעתה הפסיכולוגית והאישית של ההפרעה נמצא שיש לה היבטים חברתיים כמו גם תרבותיים. למשל, במדינות שבהן ישנו מצב עימות מתמשך כגון רואנדה, נמצא כי אחוזים ניכרים מן האוכלוסייה מפתחים תסמונת פוסט טראומטית.(Neuner, OnyutErtl, Odenwald, Schauer and Elbert 2008)
בשנים האחרונות אנו למדים כי גם במדינה מפותחת ומתורבתת כמו אנגליה ישנה מגמת עלייה במקרים המדווחים בקרב הלומי קרב אנגלים. חשוב לציין כי אבחון וטיפול נכונים ב- PTSD , יכולים למנוע כמו בכל מחלה אחרת, הפיכתה לכרונית (Bleich, Gelkopf, and Solomon 2003)
עבודה זו תתמקד בתופעה בכללותה ותציג סקירה כללית של הפרעת הדחק עקב מאורעות טראומטיים שונים, וכיצד היא באה לביטוי אצל גברים ונשים.

תוכן:
פרק 1. מבוא
פרק 2. סקירת ספרות
פרק 3. הקשר בין הפרעת דחק פוסט טראומטית ותחושת הבריאות הפיזית
4. סיכום והצעות לטיפול בתסמונת הדחק הפוסט טראומטית
5. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

הפרעת דחק פוסט טראומטית PTSD, בניגוד להפרעות אחרות, שלא תמיד ברור מה בדיוק גרם להן לפרוץ, ובזמן מסוים, היא הפרעה המופיעה תמיד לאחר אירוע מובחן וברור בניגוד להפרעות אחרות, שלא תמיד ברור מה בדיוק גרם להן לפרוץ. אירוע טראומטי הוא אירוע שבו האדם מרגיש שהוא או מישהו קרוב לו נמצא בסכנת חיים, או בסכנה לשלמותו הפיזית או הנפשית.(Solomon, Helvitz, and Zerach 2009; Kleim, Ehring and Ehlers 2012)

תגים:

אירוע טראומטי · צבא · חיילים ותיקים · טיפול קוגניטיבי · הטרדה מינית · בריאות · נפש · טראומה · PTSD · פוסט טראומה · מלחמה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרעת דחק פוסט טראומטית", סמינריון אודות "הפרעת דחק פוסט טראומטית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.