היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאוריות במצבי דחק טראומה ומשבר - פוסט טראומה מורכבת

עבודה מס' 070810

מחיר: 299.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור מקרה של אדם שעבר טראומה מורכבת, תוך כדי שילוב מקורות.

1,794 מילים ,4 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננתח את אחד המונחים שקשורים לנושא פוסט טראומה. הנושא המדובר הוא "פוסט טראומה מורכבת". נציג תיאור מקרה של אדם שעבר התעללויות קשות בילדותו, נדון בסוגיה זו לאור מקורות של תיאורטיקנים ומתמחים בנושא זה, ונסיק את המסקנות והתובנות שיש ללמוד מכך.

משה, 45, נשוי + 8, גדל בפתח תקוה, בן יחיד מתוך 6 ילדים. משה הילד האמצעי במשפחה. הוא סיפר לי על אביו שהוא בעצם גורם ההתעללות בחייו והטראומה שעבר.

קטע מהעבודה:

לואיס הרמן מסווגת את הסימפטומים לקבוצות: א. שינויים בוויסות הרגשי, הכוללים דיספוריה מתמדת, מחשבות אובדניות, חבלה עצמית, התפרצויות זעם ו/או זעם עצור ומיניות כפייתית ו/או מיניות עצורה. ב. שינויים בתודעה, הכוללים אמנזיה בקשר לאירועים הטראומתיים, אפיזודות דיסוציאטיביות חולפות, נתק מהעצמי ואיבוד תחושת המציאות, פלשבקים ו/או שקיעה במחשבות. ג. שינויים בתפיסת העצמי הכוללים הרגשת חוסר ישע או שיתוק היוזמה, בושה, אשמה, הרגשת טומאה או הכתמה, והרגשת שונות גמורה (עשויה לכלול הרגשות מיוחדות, בדידות מוחלטת, הרגשה שאיש אינו יכול להבין אותי, וזהות לא אנושית. ד.

תגים:

טראומה · מורכבת · החלמה · PTSD · הכשרה מעשית · טיפול · CPTSD

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאוריות במצבי דחק טראומה ומשבר - פוסט טראומה מורכבת", סמינריון אודות "תיאוריות במצבי דחק טראומה ומשבר - פוסט טראומה מורכבת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.