היישום אינו מחובר לאינטרנט

נוער נושר/ בסיכון

עבודה מס' 070348

מחיר: 109.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: נוער נושר - מה מוביל לכך, מה ניתן לעשות בשעת משבר, ואיך להצליח לצאת מהבעיה.

4,579 מילים ,10 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

העבודה הנוכחית עוסקת בהשפעת הסביבה החברתית והמשפחתית של הנוער כגורם להתדרדרות. תופעת הנוער בסיכון בישראל נפוצה מאד, נחקרת ללא הרף ועולה חדשים לבקרים בכותרות. נראה כי תופעת הנוער בסיכון שכיחה ומצויה בכל עיר ובכל כפר. הדור הצעיר הינו ההמשך של עמנו ואם לא יטפלו נכונה, לא יבינו מה עומד מאחורי כל נער/ה שהגיעו למצב זה ייווצר מצב של הרחבת התופעה לממדים גדולים ורחבים יותר. הפשע יגדל, ההפקרות והנזק ישפיעו על החברה כולה.
הסביבה הקרובה ביותר לאדם היא המשפחה והחברה הקרובה. דהיינו: הורים, אחים, שכנים, בני הכיתה- קבוצת השווים וכד' האדם רוכש התנהגויות ומחקה את אנשי סביבתו כמו שנאמר בפרקי אבות : "אוי לרשע ואוי לשכנו". אנשים לומדים מהסביבה גם ללא מילים קודם התנהגותיים, מעשים ודרך חיים שכן "האדם מושפע מאנשי סביבתו" (הרמב"ם)
כאשר ישנה הבנה לרקע הסביבתי כגורם להתדרדרות, תובנה זו עשויה לעזור בצורת הטיפול, באופן ההגשה אל הנוער, הגישה ומתן עזרה הולמת ותואמת.

העבודה כוללת שלושה פרקים:
פרק א: תהליכי ההתבגרות והסוציאליזציה המתלווה: המשפחה והסביבה כגורם משמעותי ובסיסי להתפתחות הנער/ה.
פרק ב: התנהגויות סיכוניות ומצבי סיכון אצל בני נוער.
פרק ג: הקשר בין מצבים סוציאליים (משפחתיים וחברתיים) שונים לסיכון בקרב בני נוער.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירה ספרותית
פרק א' - תהליכי ההתבגרות והסוציאליזציה המתלווה:
פרק ב' - התנהגויות סיכוניות ומצבי סיכון אצל בני נוער
פרק ג' - הקשר בין מצבים סוציאליים שונים לסיכון בקרב בני נוער
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

גיל ההתבגרות הוא גיל של שינוים, גדילה פיזית, התפתחות מינית, התפתחות קוגניטיבית וגיבוש מערכת ערכים, פיתוח קשרים חברתיים ובנייתם של קשרים משמעותיים עם בני המין השני. שינוים, מעצם טבעם, דורשים הסתגלות מחודשת, והשאלה היא כיצד מתבגרים מסתגלים לשינוים. קימות שתי גישות בהתייחס לשאלה זו:

תגים:

בני נוער · התבגרות · מתבגרים · נוער בסיכון · משפחה · דימוי עצמי · התעללות · אלימות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נוער נושר/ בסיכון", סמינריון אודות "נוער נושר/ בסיכון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.