היישום אינו מחובר לאינטרנט

לחץ ושחיקה בעבודה

עבודה מס' 070023

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ראיון עם עובד בארגון וניתוח מקורות הלחץ.

9,723 מילים ,8 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא להכיר את מקורות הלחץ הקיימים בארגונים, ללמוד את השפעתם על העובדים ולאתר דרכי התמודדות עימם. העבודה מתבססת על ראיון שנערך עם עובד בארגון ובאמצעות ראיון זה ייעשה איתור של מקורות הלחץ ודירוגם על פי מידת ההשפעה. החלק הבא ינתח את אחד ממקורות הלחץ באמצעות תיאורית הלחץ של לזרוס ותיאורית לחצים בתפקידי ניהול של קופר ומארשל. בהמשך, נפרט את השפעות הלחץ על העובד ברמה האישית, המשפחתית והתעסוקתית. לאחר מכן, נציע תכנית התערבות לטווח קצר ולטווח הארוך ברמת הפרט ורמת הארגון. לסיום, תהיה רפלקציה אישית בה אציג את למידתי האישית מתהליך כתיבת העבודה.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק ראשון: ניתוח הראיון- מקורות ותוצאות לחצים
א)תיאור כללי של תהליך הריאיון:
ב)תיאור כללי של המרואיין:
ג)מקורות הלחץ שזוהו ודירוגם:
ד) ניתוח גורם לחץ על פי תיאוריה (לזרוס).
ה)תוצאות מקורות הלחץ- רמה אישית, משפחתית, תעסוקתית, ארגונית
חלק שני- ניתוח הריאיון: התמודדות
תכנית התערבות לטווח קצר-
תכנית התערבות לטווח הארוך
חלק שלישי: למידה אישית
נספח א- שלד ראשוני של הריאיון:
נספח ב'- תמלול ריאיון

קטע מהעבודה:

הריאיון כלל 40 שאלות. השלד של הראשוני של הריאיון כלל 24 שאלות והיו 16 שאלות שהתווספו תוך כדי הריאיון, נספח א' מציג את השלד הראשוני, נספח ב' מציג את הריאיון המלא. לא היו שאלות שהושמטו אך היו שאלות שניסוחן השתנה על מנת שיתאימו לתוכן הריאיון. למשל: בשלד הראשוני הייתה שאלה ששאלה על השפעת התפקיד על החיים האישיים, בריאיון עצמו נוסח השאלה השתנה והוצג כך: "נשמע שזה באמת הרבה שעות. אז איך זה בכל זאת מסתדר עם חיים אישיים?". נוסח השאלה שונה כדי שיתאים לתוכן הדברים שהמרואיין העלה.

תגים:

ראיון · איכותני · שחיקה נפשית · שחיקת עובדים · תרבות ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "לחץ ושחיקה בעבודה", סמינריון אודות "לחץ ושחיקה בעבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.