היישום אינו מחובר לאינטרנט

האתגר שבניהול צוות מעורב- מתנדבים ושכירים

עבודה מס' 069869

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עקרונות ודרכי פעולה בניהול מתנדבים ועובדים שכירים תוך התייחסות לקשיים ולדילמות.

8,487 מילים ,38 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

ארגוני המגזר השלישי מתאפיינים בכך שהם אינם ארגונים ציבוריים או עסקיים או לא רק כאלה. ההטרוגניות שלהם וגיוון תחומי פעילות מאפשרים ליצור בתוכם צוותים מעורבים ששל עובדים שכירים ומתנדבים. כאמור, מנעד ארגוני המגזר הוא מגוון מאוד, וכולל ארגונים מסוגים שונים ביניהם ארגוני בריאות, רווחה, סביבה, חינוך ומחקר, תרבות, פוליטיקה, שינוי חברתי ודת (גורדון ואחרים, 2000). הנטל הרב שלוקחים על עצמם הארגונים מחד, והמשאבים המועטים שעליהם הם נשענים מאידך, מחייבים ארגונים אלו לפתח תכניות שיבססו את השירותים שלהם על משאב המתנדבים. ללא משאב זה, לא יכולים ארגוני המגזר השלישי לעמוד במתן השירותים לאוכלוסיה. גם עולם העסקים ממצב עצמו כמגזר שלא רק הרווח הכלכלי עומד לנגד עיניו אלא גם התרומה לקהילה. לפיכך הוא רואה בשדה ההתנדבות מרחב פעולה לתרומה לחברה בתמיכה כספית, בפיתוח תכניות חברתיות, בפיתוח שיטות לייצור ידידותי לסביבה, במחויבות לרווחת העובדים ובהתנדבות העובדים עצמם בפרויקטים קהילתיים (פרידמן-גמליאלי, 2008).

מטרת העבודה היא לתאר את האתגר העומד בפני מנהלים בארגוני מתנדבים ובארגונים אחרים המשלבים בצוותיהם מתנדבים. ברצוני להדגיש את הצורך בטיפוח של צוות מעורב, להראות את חשיבותו של טיפוח תרבות צוותית חיובית, בניית מנגנונים להתמודדות בונה עם מתחים וקונפליקטים וחיזוק קשרים האישיים. העבודה מתארת עקרונות ודרכי פעולה בניהול מתנדבים ועובדים שכירים תוך התייחסות לקשיים ולדילמות ומתבססת על עולם הידע והמחקר בתחום זה.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1: מהי התנדבות?
פרק 2: מהי עבודה בשכר?
פרק 3: מניעים להתנדבות ומניעים לעבודה בשכר
3.1 מניעים להתנדבות
3.2 מניעים לעבודה בשכר
פרק 4: מחויבות להתנדבות ולעבודה בשכר
4.1 מחויבות לעבודה בשכר
4.2 מחויבות להתנדבות
פרק 5: ניהול עובדים בשכר אל מול ניהול מתנדבים
5.1 ניהול מתנדבים
5.2 ניהול עובדים שכירים
פרק 6: ניהול צוות מעורב- עובדים ומתנדבים בשכר
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

פעילות התנדבותית מציעה למשתתפים בה מערך שלם של תגמולים מסוגים שונים: רכישת מיומנויות חדשות, אישיות ובינאישיות כאחד, שיפור במצב רגשי ופסיכולוגי, מפגש עם אנשים בעלי רקע תרבותי אחר, צבירת ניסיון מקצועי שיוכל להועיל למתנדב גם לצורכי העבודה בשכר וכד'. שיעורי התנדבות בקבוצות חברתיות שונות מהווים אינדיקציה למידת המעורבות של הקבוצות הללו בזרם המרכזי בחיי החברה או, להפך, להדרתן ולניכורן מהחברה הגדולה (שפרנסקי, 2007).

תגים:

התנדבות · מתנדבים · תרומה · מגזר שלישי · מחויבות · עובד מעביד · יחסי עבודה · פילנתרופיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האתגר שבניהול צוות מעורב- מתנדבים ושכירים", סמינריון אודות "האתגר שבניהול צוות מעורב- מתנדבים ושכירים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.