היישום אינו מחובר לאינטרנט

אחריות תאגידית ככלי אסטרטגי להשגת יתרון תחרותי (פרו"ס)

עבודה מס' 069609

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה בוחנת את אסטרטגיית האחריות התאגידית - המורכבויות שביישומה, היתרונות הגלומים בה, והאם ניתן למנף אותה להשגת יתרון תחרותי בר קיימא עבור פירמה.

3,402 מילים ,9 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

נכון להיום קיים דיון רחב בנוגע ליתרונות הנובעים מאימוץ אסטרטגיית אחריות תאגידית. אולם מנהלים רבים טוענים גלויות שאינם בהכרח יודעים האם אסטרטגיה זו בסופו של דבר משתלמת לארגון. זהו אתגר לא פשוט עבור מנהלים למלא את שני היעדים גם יחד; השאת רווחיות הפירמה מצד אחד ופעילות למען אחריות חברתית מנגד, בקבלת ההחלטות האסטרטגיות שלהם.
היות ומושג האחריות התאגידית אך צפוי להתעצם בעתיד הרי שחשיבותו של חקר תוצאות אימוץ אסטרטגיית האחריות התאגידית הולכת וגוברת. מכאן נובע הרצון לבחון נושא זה בעבודה.

שאלת המחקר: מהו הקשר בין אימוץ אסטרטגיה של "אחריות תאגידית" ליתרון התחרותי של הארגון?

משתנה תלוי: יתרון תחרותי
משתנה בלתי תלוי: אימוץ אסטרטגיית אחריות תאגידית

העבודה תתבסס על סקר ספרות ומחקרים שעסקו בנושא.

תוכן עניינים:
מבוא
1. מהי אסטרטגיית אחריות תאגידית
2. מורכבויות ביישום אסטרטגיית אחריות תאגידית
3. אחריות תאגידית ככלי להשגת יתרון תחרותי
דיון וסיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

בספרות המקצועית קיימות מגוון הגדרות שונות לאחריות תאגידית. הקו המנחה המשותף לכולן הוא כי נושא הליבה של אחריות תאגידית הינו לייצר תקשורת ואינטראקציה עם בעלי העניין השונים של הפירמה, תוך אימוץ גישה אתית ובאופן שאינו פוגע באף בעל עניין ואף משפר את מצבם (Arora, Bhattacharyya, Chaturvedi & Sahay, 2008).

תגים:

עשייה חברתית · ניהול אסטרטגי · אתיקה · אחריות חברתית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אחריות תאגידית ככלי אסטרטגי להשגת יתרון תחרותי (פרו"ס)", סמינריון אודות "אחריות תאגידית ככלי אסטרטגי להשגת יתרון תחרותי (פרו"ס)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.