היישום אינו מחובר לאינטרנט

עני לא משכיל = טרוריסט?

עבודה מס' 069601

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין השכלה כלכלה וטרור.

4,142 מילים ,13 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

שאלת המחקר שלי היא, האם יש קשר בין השכלה כלכלה וטרור? אם כן, האם הוא חיובי או שלילי? אם הוא שלילי אילו סיבות אחרות יכולות להסביר טרור? מנגד כהבעת דעה אישית, האם יש בטרור גם פן חיובי לקיום הסדר והאיזון בעולם מבחינה כלכלית ואולי גם השכלתית?
בתחילת העבודה אסקור את הדעה הרווחת בעולם כי יש קשר בין עוני השכלה נמוכה וטרור ואמצא כי אין לכך בסיס אמיתי וכי אין לייחס לכך משקל רציני מעתה וזאת על בסיס אמידה של רגרסיות על בסיס מדגם רחב.
בהמשך העבודה אסקור סיבות אחרות לקיומו של הטרור ואדרג אותן לעניות דעתי מהחזקה לחלשה ולבסוף אסכם בנימה אישית כי לטרור היה פן חיובי נרחב כלפיי מדינת ישראל וכי יש לא מעט סיבות לקיומו של הטרור.

תוכן:
תקציר העבודה
מבוא

1. פרק א'
1.1 רקע תיאורטי
1.1.1 מיהו הטרוריסט

2. פרק ב'
2.1 סקירת ספרות
2.1.1 האם הטרור מושפע ממצב סוציו אקונומי נמוך והשכלה נמוכה
2.1.2 טרור בשל אמונה דתית
2.1.3 טרור כמעשה נקמה
2.1.4 טרור בשל חוסר בחירות אזרחית
2.1.5 טרור בשל רצון להשתלט על משאבים של מדינה אחרת

3. פרק ג'
3.1 סיכום ומסקנות

ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

1.1 מיהו הטרוריסט (סיטי ג'ורנאל 2004), עד המאה התשע-עשרה הייתה הדת ההצדקה היחידה, בדרך כלל, לטרור. לא קשה להבין זאת: הדת מכתיבה למאמיניה המסורים את אורח החיים הראוי ומבהירה להם כיצד יוכלו לזהות את הרשע; אדם שמאמין כי רשע, בדמותן של אמונות שגויות ומנהגים מוטעים, מחליש או משחית את אורח החיים עליו ציווה האל, מחויב להילחם ברשע הזה. ואם אותו אדם מצוי בחברתם של מאמינים החושבים כמותו, כי אז המאבק ברשע עשוי לתבוע ממנו לבצע מעשים אלימים, או אפילו מעשים שטבעם אובדני.

תגים:

כלכלת השכלה · טרור · אלימות · השכלה · שוויון · עושר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עני לא משכיל = טרוריסט?", סמינריון אודות "עני לא משכיל = טרוריסט?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.