היישום אינו מחובר לאינטרנט

משפט רמון - השפעת התקשורת

עבודה מס' 069358

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יחסה של התקשורת לפרשת חיים רמון תוך הסתמכות על תופעת הטרדה מינית ותיאוריות על השפעת התקשורת.

3,221 מילים ,20 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בשנות האלפיים, לתקשורת תפקיד חשוב בעיצוב דעת הקהל. היא מתאפיינת, בין השאר, בזמינות ונגישות גבוהות, במגוון אמצעים. מעבר לכך, מסתבר שאיננו בוררים את מקורות המידע שלנו; אנו צורכים את אלו שמוגשים לנו, ללא השקעה מצידנו, כאן ועכשיו, מן המוכן(2).
האם לפני משפטו של חיים רמון ובמהלכו השפיעה התקשורת על פעולותיהם של נציגי החוק, המשטרה והפרקליטות? האם השופטים הושפעו מהסיקור התקשורתי?
כדי להשיב על שאלות אלה, נסקרו התיאוריות של תקשורת המונים, ונותחו שבע כתבות שפורסמו בעיתונות האלקטרונית.

תוכן העניינים:
תמצית האירועים
תקשורת ודעת קהל
הכתבות שנבחרו - ציטוטים נבחרים
דיון
הטרדה מינית?
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שלוש תיאוריות מתארות את מידת השפעת התקשורת על קהלה(3). כל אחת מהן מייחסת לתקשורת מידה שונה וצורה שונה של השפעה. תיאוריית "מזרק תת-עורי" מייחסת לתקשורת השפעה בלתי מוגבלת ומיידית. תיאוריית "התקשורת האימפוטנטית" טוענת להשפעה מוגבלת ביותר של התקשורת, ותיאוריה שלישית טוענת לקיומן של השפעות חזקות אך מאוחרות, לא מיידיות.
באשר לתכני ההשפעה, בהיבטים של תהליכים קוגניטיביים ותהליכי עיבוד מידע, אלו מוסברים על ידי תיאוריית "השפעת הנושא העיקרי" או "מסגור". תיאוריה זו מסבירה כי התקשורת משפיעה על צרכניה בעצם כך שהיא בוחרת את סוג המידע שיגיע אליהם.

תגים:

תקשורת · דעת קהל · קבלת החלטות · משפט רמון · משפט ותקשורת · ספירלת השתיקה · חופש העתונות · האזנות סתר · משטרה · מערכת המשפט · הטרדה מינית · עיתונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משפט רמון - השפעת התקשורת", סמינריון אודות "משפט רמון - השפעת התקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.