היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניסויים קליניים בבני אדם לצורך פיתוח תרופות חדשות

עבודה מס' 069181

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הבעייתיות המוסרית בביצוע ניסויים קליניים בבני אדם, בראי מודל השלבים.

11,644 מילים ,35 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

עם התקדמות הידע של האנושות ברפואה, החלו להתפתח תרופות חדשות, והפריצה המשמעותית הייתה מציאת הפניצילין. מאז החלו חברות פרמצבטיות לסנתז תרופות רבות נוספות, ומשם התפתח הצורך בפיקוח ובדיקת בטיחות של המוצר, טרם הפצתו הנרחבת.
שאלת מחקר: מהם מאפייני הבעייתיות המוסרית בביצוע ניסויים קליניים בבני אדם, בראי מודל השלבים?
בגוף העבודה אדון בחשיבות הריסון החיצוני- פיקוח רגולטורי על חברות פרמצבטיות בכל שלב ושלב בפיתוח תרופה חדשה, על חשיבות הריסון הפנימי, ה"אני מאמין" של חברות, על חשיבות הדאגה לכלל, ולא רק לאינטרס הכלכלי של החברה. בהמשך, איישם, בעזרת מודל השלבים, את הבעייתיות המוסרית בביצוע ניסויים קליניים בבני אדם.

תוכן העניינים:
I מבוא
II ריסון חיצוני
1. ניסוי קליני- מהו?
2. עלות פיתוח תרופה חדשה.
3. גלובליזציה ומיקור חוץ
4. רגולציה
5. שליטת חברות פרמצבטיות במידע וכסף
6. הטיית ניסויים ותוצאות
7. שיווק התרופות
8. לסיכום
III ריסון פנימי
1. Merck & Co
2. Grünenthal GmbH
3. לסיכום
IV ניתוח מוסרי בעזרת מודל השלבים.
V דיון ומסקנות
VI ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כאשר מדובר בתעשייה שמגלגלת סכומי עתק, פירמות יעשו הכול כדי למקסם את רווחיהן. החוקים והתקנות המחמירים בנוגע לפיתוח תרופות וניסויים קליניים נועדו לשמור על אינטרס האנשים הפשוטים, שלבדם ספק אם יוכלו לעמוד מול ענקי התרופות. אך בנוסף לרגולציה, מן הראוי יהיה שכל חברה תפעל מיוזמתה בתום לב ותנסה להימנע כמה שיותר מלפגוע באנשים.

תגים:

ביולוגיה · מוסר ועסקים · מוסר בעסקים · מדעי החיים · תרופות · ניסוי קליני · פרמצבטיות · פיתוח תרופות · אתיקה · רפואה · אתיקה רפואית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניסויים קליניים בבני אדם לצורך פיתוח תרופות חדשות", סמינריון אודות "ניסויים קליניים בבני אדם לצורך פיתוח תרופות חדשות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.