היישום אינו מחובר לאינטרנט

ועדה פריטטית ו- ועדת פיטורים: מקבילות, משלימות או מתנגשות.

עבודה מס' 068268

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם ועדת הפיטורין שהוקמה עפ"י החוק בשנת 2004 היא מקבילה, משלימה או מתנגשת עם הועדה הפריטטית ברשויות המקומיות.

6,337 מילים ,33 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

המחקר אותו אציג להלן מבקש לבדוק האם הועדה הפריטטית בעניין פטורי עובדים עפ"י חוקת העבודה לעובדי הרשויות המקומיות (להלן- "חוקת העבודה") היא מקבילה, משלימה או מתנגשת עם ועדת הפיטורים שקבע המחוקק בשנת 2004.
שאלת המחקר תבחן את תפקידי הועדה הפריטטית שנקבעה בחוקת העבודה ותפקידי ועדת הפיטורים שנקבעה עפ"י החוק בכל הקשור לפיטורי עובד במערכת השלטון המקומי בישראל, והאם ועדות אלה הן מקבילות בסמכויותיהן זו לזו, משלימות בסמכויותיהן זו את זו, או שמא סמכויותיהן מתנגשות אחת בשנייה או אינן מתיישבות זו עם זו.

תוכן העניינים:
מבוא - הצגת הנושא ועיקרי התופעה הנחקרת על משתניה
סיום יחסי עובד - מעביד : פיטורי עובד
עובדים ומעבידים בשלטון המקומי
ועדה פריטטית - מהות, הגדרה וסמכויות
ועדת פיטורים עפ"י החוק - מהות, הגדרה וסמכויות
מקבילות, משלימות או מתנגשות ? - הדין והדילמה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עפ"י ההגדרה, ועדה פריטטית (parity committee) היא ועדה שבה חברים נציגי העובדים ונציגי המעבידים במספר שווה של נציגים לכל צד ומשמשת את הצדדים לבירור חילוקי דעות בנושאי עבודה וניהול(4).
ועדה פריטטית פועלת מכוחו של הסכם קיבוצי, שעה שזה חל על הצדדים לחוזה העבודה, והיא כוללת בדרך כלל, את נציגי הצדדים ליחסי העבודה הקיבוציים. הרכבה וסמכויותיה נקבעים עפ"י הוראות ההסכם הקיבוצי, שמכוחו היא הוקמה ופועלת.
החלטותיה של הועדה הפריטטית אינה "פסק בוררות" במסגרת חוק הבוררות(5).

תגים:

דיני עבודה · ועדה פריטטית · ועדת פיטורין · רשויות מקומיות · מגזר ציבורי · פיטורים · השלטון המקומי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ועדה פריטטית ו- ועדת פיטורים: מקבילות, משלימות או מתנגשות.", סמינריון אודות "ועדה פריטטית ו- ועדת פיטורים: מקבילות, משלימות או מתנגשות." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.