היישום אינו מחובר לאינטרנט

משא ומתן על תנאי העסקה

עבודה מס' 067774

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של משא ומתן שהתנהל בין מועמדת לעבודה למעסיק.

2,316 מילים ,2008

תקציר העבודה:

מו"מ הינו תהליך תקשורתי של העברת מסרים, תהליך קבלת החלטות משותף בין הצדדים, בדבר הקצאה או חלוקה של משאבים ששני הצדדים מעוניינים בהם.
עמדות הצדדים במשא ומתן המתואר היו ברורות ומדויקות והתחלקו לכמה נושאים: השכר הבסיסי ,תמחור הרכב הצמוד ומס' ימי חופשה בשנה.
שימוש באסטרטגיות אינטגרטיביות במהלך משא ומתן בין מעסיק ועובד פוטנציאלי יביאו ליצירת חזון משותף, כך שהאינטרסים של שני הצדדים יפגשו והם יבינו שהעובד והארגון אינם בתחרות ואינם אויבים, אלא שני חלקים היוצרים את השלם.

תוכן עניינים:
מבוא
הגדרת משא ומתן
עמדות הצדדים וטווח ההסדר
אסטרטגיות אינטגרטיביות
שלבי המשא ומתן

קטע מהעבודה:

במקרה שלפנינו ישנו משאב עיקרי השנוי במחלוקת "השכר ותנאיו הנלווים" היוצר מצב של ניגוד עניינים בין הצדדים. בנוסף, קיימים מספר אינטרסים משותפים נוספים לשני הצדדים. למעסיק יש אינטרס שהעובד יהיה מוכשר ואיכותי, אמין, מרוצה מתנאי העסקתו ותוך כך יבצע את העבודה בצורה הטובה והיעילה ביותר ויישאר במקום העבודה לתקופה ארוכה (ולא זמנית), שירגיש כשותף בחברה וישתף אותם בכל בעיה נראית לעין. ללירז קיימים אינטרסים נוספים מעבר לשכר: מקום עבודה יציב, עבודה מעניינת , מעמד חברתי, מנהלים אנושיים, יום עבודה קצר, יכולת הגעה למקום העבודה מהירה, שמירה על יחסים טובים עם מעסיקה העתידי. חשוב להדגיש כי הקשר בין הצדדים הוא אינו חד פעמי, אלא מתמשך ואף תלותי.

תגים:

משא ומתן · ניהול חוזה · עבודה · שכר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משא ומתן על תנאי העסקה", סמינריון אודות "משא ומתן על תנאי העסקה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.