היישום אינו מחובר לאינטרנט

הדרכת עובדים בבתי מלון

עבודה מס' 066821

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מטרות ההדרכה, את מי מדריכים ומתי, השיקולים הנוגעים להדרכה, כיצד מתבצע תהליך ההדרכה לשלביו השונים וטכניקות הדרכה מקובלות.

1,525 מילים ,4 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודתי עוסקת בנושא הדרכת עובדים בבתי מלון.
ברוב בתי המלון הגדולים והבינוניים בארץ מייחסים חשיבות רבה למחלקת ההדרכה.
כמו כן סכומי הכסף המושקעים במחלקת ההדרכה, גדולים יחסית לעובדה שמחלקת ההדרכה איננה מספקת מוצרים מוגמרים ולא שירותים לאורחי המלון.

מדוע אם כן יש צורך רב כל כך להשקיע בנושא ההדרכה ?
מהי ההשפעה של ההדרכה על טיב, איכות ויעילות העבודה לגבי עובדים חדשים וותיקים?
כמו כן, נשאלת השאלה האם לא כדאי לחסוך סכומים אלו ולתת לעובדים לצבור ניסיון תוך כדי עבודתם ובדרך זו לתת להם ללמוד את עבודתם.

קטע מהעבודה:

הגדרת מטרות
הגדרת המטרות חשובה למתכנן, למדריך, ללומד ולמי שמעריך את התוצאות. הגדרת המטרות מאפשרת חתירה משותפת של כל המשתתפים בתהליך ההדרכה להשגת המטרות ההדרכתיות.
לצורך העניין, יש לחלק את המטרות לשתי רמות :
1. מטרה כללית
2. מטרה

תגים:

הדרכת · עובדים · בתי · מלון · הגדרת · מטרות · מטרה · כללית · מטרה · התנהגותית · ארגון · תהליך · הדרכה · טכניקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הדרכת עובדים בבתי מלון", סמינריון אודות "הדרכת עובדים בבתי מלון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.