היישום אינו מחובר לאינטרנט

מלון השרון

עבודה מס' 060912

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי של המלון ובחינה של הגדלת נפח הארנק של המגזר העסקי המגיע למלון.

4,051 מילים ,7 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

מלון השרון נבנה ב-1948 על חוף הים בהרצליה, בתחילה היה בן 35 חדרים. כיום המלון בנוי משלושה אגפים- המגדל בו יש 14 קומות והמכיל 132 חדרים, השרון בו יש 5 קומות והמכיל 107 חדרים והגשר המכיל 35 חדרים, סה"כ החדרים במלון 170.
השירותים הנלווים למלון הנם 2 בריכות, מועדון בריאות, בר, חדרי אוכל, חדרי אירועים, חדר עסקים ועוד.
כיום הבעלות על מלון השרון נמצאת בידי סר' ברנרד שרייר (הונגרי בעל רשת מלונות גדולות בהונגריה).

האתגר השיווקי בו בחרנו לעסוק הוא - הגדלת כמות התיירים העסקיים הבאים למלון וכמות הכנסים והאירועים העסקיים הנערכים במלון.
אנשי העסקים מספקים למלון כ-45% מהכנסותיו ומהווים קהל יעד מרכזי אליו פונה המלון. גני האירועים ואולמות הכנסים משמשים בקביעות חברות עסקיות מאזור הרצליה העורכות בהם סמינרים, לכן חשבנו שבעזרת תוכנית מתאימה ניתן להגדיל את הכנסות המלון מאוכלוסייה זו.

בעבודה זו ניתן ניתוח מלא מבחינה שיווקית של מלון השרון. כמו כן ישנה התמקדות בשאלה "כיצד להגדיל את נפח הארנק של המגזר העסקי המגיע למלון".
המקורות הביבליוגרפיים באים בעיקר מאנשי מקצוע, כלומר, ממנהלת הקבלה של המלון ואף ממנכ"ל המלון עצמו.
העבודה עצמה נעשתה על פי מודל פסטו, SWOT, תמהילי שיווק קיימים ורצויים, ואסטרטגיה שיווקית על פי מודל ANSOF.

תוכן העניינים:
רקע כללי
1. ניתוח המצב הקיים
1.1 השפעות הסביבה (מודל Pesto)
1.2 ניתוח התחרות הקיימת
1.3 פילוח קהלי יעד - מצב קיים
1.4 תמהיל השיווק הקיים
S.W.O.T 1.5
1.6 מיצוב - מפה תפיסתית (Position)
2. קביעת יעדים שיווקיים לשנה הבאה
2.1 פילוח קהלי יעד
Positioning 2.2
2.3 תמהיל השיווק הרצוי
2.4 יעדים בהתאם ל- S.W.O.T
2.5 אסטרטגיה שיווקית על פי מודל ANSOFF
3. תוכנית פעולה ותקציב שיווק
3.1 גורמי המפתח לביצוע המטרות, כולל שיתופי פעולה
3.2 שמירת המעמד בשווקים הקיימים
3.3 פיתוח מוצרים חדשים
3.4 פעולות שיווקיות
3.4.1 תקשורת שיווקית
3.4.2 המוצר
3.5 טבלת גאנט
3.6 תקציב שיווק
4. תהליכי בקרה
4.2 כלי בקרה
4.3 אבני דרך
ביבליוגרפיה (כוללת 5 אתרי אינטרנט וראיון)
נספח S.W.O.T - 1
נספח 2 - עלות הקמת מרכז עסקים חדש
נספח 3 - הצעת מחיר

תגים:

מגזר · ניתוח · עסקי · שיווקי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מלון השרון", סמינריון אודות "מלון השרון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.