היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערך הדרכת עובדים במלון

עבודה מס' 068246

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מערך הדרכת העובדים במלון הילטון תל אביב.

4,689 מילים ,13 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

לרשות הארגונים קיימות שיטות רבות לפיתוח והדרכת משאבי אנוש ביניהם: הרצאות, סימולציות, קבוצות דיון וכו'. אחת השאלות המשמעותיות שארגונים עוסקים בהם היא "האם באמת יש צורך להשקיע כל כך הרבה בתוכניות הדרכה?". על הארגונים למדוד ולבדוק האם אכן בחרו בהדרכה נכונה ומתאימה, והאם היא אכן הייתה כדאית ותרמה לארגון. אומנם קיימות מס' שיטות להערכת אפקטיביות הדרכה, אך לא כל הארגונים אכן בודקים נושא זה כראוי.
הארגון הנחקר-מלון הילטון תל אביב הינו חלק מרשת בתי מלון מובילה, ארגון זה עוסק בתחום השירות. בארגונים שעוסקים בתחום זה איכות השירות שעובדיהם מעניקים ללקוח חשובה ביותר, ואף קריטית להם. אלף פרסומות לא יצליחו לשכנע מה שמשפט אחד של חבר שימליץ על שירות שהוא התנסה ואהב, לעומת זאת , לקוח לא מרוצה ידע לספר לכולם על השירות הגרוע שהוא קיבל בחברה מסוימת. איכות השירות שלקוח יקבל תלויה בעובד הארגון, בידע ובמיומנותו.
בעבודה זו נבדוק מהן השיטות הקיימות לרשות הארגון לפיתוח והדרכת משאבי אנוש, כיצד על הארגון לבחור את מערך ההדרכה שלו, והכי חשוב כיצד הארגונים בודקים האם אכן עשו בחירה נכונה בתוכניות ההדרכה.
העבודה כוללת ראיון עם מנהלת ההדרכה ושיחות עם עובדים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. רקע תיאורטי
3. רקע הארגון
4. איסוף מידע
5. ממצאים
6. מסקנות
7. דעה אישית
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי סקר שנערך בישראל בשנת 2002, על ידי "המרכז למחקר משאבי אנוש בישראל" ניתן להסיק כי הארגונים רואים את חשיבות הקשר בין מערך ההדרכה לבין ביצועי העובדים והפירמה. כאשר מנהלי ההדרכה נשאלו מהן המטרות החשובות ביותר בעת תכנון מערך ההדרכה, המטרות שזכו לניקוד הגבוהה ביותר הן: שיפור מיומנות העובדים בעבודתם הנוכחית והתחייבות ליעדים עסקיים של הפירמה. בנוסף 71% ממנהלי ההדרכה אומרים שמקיימים פעילות הדרכה המתוכננת ישירות לשם תמיכה ביעדים אסטרטגיים. אך למרות זאת הם מתקשים במדידה ויישום קשר זה, רק מעט מנהלי ההדרכה בודקים את הקשר לשיפור ביצועי הפירמה.

תגים:

משאבי אנוש · הדרכת עובדים · הילטון · מלונאות · תיירות · פיתוח ארגוני · הדרכה · הדרכות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערך הדרכת עובדים במלון", סמינריון אודות "מערך הדרכת עובדים במלון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.