היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת גישות הוראה שונות להתמודדות עם סוגית ההטרוגניות בכיתה

עבודה מס' 066101

מחיר: 72.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגישה הפלורליסטית, הגישה המטמיעה והגישה האינטגרטיבית, והמשמעות של שימוש בכל אחת מהגישות הללו בכיתה הטרוגנית.

2,159 מילים ,2 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

סוגיית ההטרוגניות בקרב תלמידים בכיתה היא סוגיה שמקבלת משנה תוקף בשנים האחרונות בשל שינויים דמוגרפיים בחברה המשפיעים על הרכב הכיתה: גלי עליה ממדינות שונות, אינטגרציה במערכת החינוך, שילוב תלמידים מדתות שונות, מעמד כלכלי שונה ושינויים נוספים, יצרו כיתות הטרוגניות המאופיינות בשונות רבה בין התלמידים. סוגיה זו מציבה אתגר בפני צוות ההוראה: כיצד לקדם תלמידים בעלי רקע שונה מבחינה לימודית וחברתית? מטרת עבודה זו היא לבחון את מהות ההוראה, מטרותיה ואופן יישומה הפרקטי בכיתה על פי תיאורית הלמידה החברתית לאור גישות ההוראה השונות המתמודדות עם ההטרוגניות בכיתה: הגישה הפלורליסטית, הגישה המטמיעה וגישת האינטגרציה.

קטע מהעבודה:

המודלים יכולים להיות אנושיים או מודלים אחרים (ספרים טלוויזיה וכדומה). בנדורה הגדיר תחושת מסוגלות עצמית כאמונה של התלמיד לגבי מסוגלותו לבצע משימה בהצלחה.לתחושה זו השלכות עתידיות על תפקודו של הלומד, בחירת הפעילויות, מאמציו ועקביות בביצוע. תחושה זו תיבנה בין השאר על ידי מתן חיזוקים חיוביים, שיעלו את התדירות של ההתנהגות הרצויה. הוא התייחס לרעיון ה"דטרמיניזם ההדדי": ההשפעה ההדדית בין תהליכים קוגניטיביים (ציפיות לחיזוקים או עונשים ותפיסת מסוגלות עצמית) אירועים בסביבה (חיזוק או עונש על התנהגות אחרים) והתנהגות (המכוונת לקבלת חיזוק או הימנעות מענישה ומבטאת למידה). שלושת האספקטים קריטיים ללמידה והם משפיעים זה על זה (Ormrod., 2003).

תגים:

הטרוגניות · כיתה · הוראה · אינטגרציה · הטמעה · פלורליזם · חינוך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת גישות הוראה שונות להתמודדות עם סוגית ההטרוגניות בכיתה", סמינריון אודות "בחינת גישות הוראה שונות להתמודדות עם סוגית ההטרוגניות בכיתה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.