היישום אינו מחובר לאינטרנט

ענישת נוער

עבודה מס' 065996

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גישת בית משפט לנוער מהפאן הענישתי והטיפולי.

6,874 מילים ,16 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לערוך סקירה על בית משפט לנוער ועל הגורמים המנחים את השופטים לנוער במתן החלטה שיקומית או ענישתית,דהיינו-צו מבחן או צו מעון (סגור או פתוח) לעומת מאסר על תנאי או צו מאסר.
הנאשמים אשר מדובר בהם בעבודה זו הנם קטינים אשר לצורך ההגדרה "קטין"-מי שטרם מלאו לו שמונה עשרה שנים,ולעניין חשוד ונאשם לרבות בגיר שביום הגשת כתב האישום נגדו לא מלאו לו שמונה עשרה שנים .
שתי גישות עיקריות מנחות את בתי המשפט לנוער,הגישה הענישתית והגישה השיקומית.
הגישה הענישתית מבוססת בעיקר על גישה קלאסית אשר החלה להתפתח בסוף המאה ה18 בארצות אירופה,גישה זו הדגישה את עקרון של "שלטון החוק" ו"החטא ועונשו",כלומר שהענישה צריכה להיות פרופורציונלית לעבירה,כפי שקבע החוק.

תוכן העניינים
מבוא
הגישה - העונשית
הגישה השיקומית
מרשם פלילי
רשות חסות הנוער
התמודדות עם עבריינות ואלימות נוער בארה"ב וקנדה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הגישה העונשית רואה במשתנים הפליליים המוגדרים פורמאלית בחוק הפלילי,גורמים שצריכים
להיות הבסיס לענישה בבית משפט.המקור לגישה זו היא הגישה הקלאסית והגישה הניאו-קלאסית,גישות שהתפתחו באירופה במאה הקודמת.
הרעיון המרכזי בגישה הקלאסית הוא רעיון של "שלטון החוק" שקם כתגובת נגד דרכי השפיטה ששררו בתקופה הטרום הקלאסית.בתקופה זו היו לשליטים האבסולוטים ולשליחיהם השופטים, כוח ענישה כמעט בלתי מוגבל והענישה הייתה שרירותית ואכזרית.בעוד שהגדרת מושג העבירה השתנה לפי רוח התקופות השונות, הגדרת מושג העונש לא השתנה באופן מהותי במשך ההיסטוריה למרות ההבדלים בין ההגדרות השונות.

תגים:

גישת · בית · משפט · לנוער · בענישת · קטינים · ענישה · עבריינות · שיקום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ענישת נוער", סמינריון אודות "ענישת נוער" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.