היישום אינו מחובר לאינטרנט

חיפוש חיצוני בגופו של חשוד

עבודה מס' 065370

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ההסדר הקיים בארץ לחיפוש חיצוני בגופו של חשוד (חוק הסדר הפלילי), תוך השוואה לדינים הקיימים בחו"ל לעניין זה.

2,730 מילים ,18 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - חיפוש בגוף החשוד), תשנ"ו-1996 מסדיר באופן בלעדי את נושא החיפוש בגוף ומבחין בין שני סוגי חיפוש. הסוג הראשון, נושא העבודה, הינו "חיפוש חיצוני" שכולל פעולות חיפוש מסוימות המנויות בחוק ואשר לדעת המחוקק אין בהן חדירה ממשית לחלקים הפנימיים של הגוף. הסוג השני מכונה בפי המחוקק "חיפוש פנימי" הכולל פעולות שלהשקפת המחוקק הן חודרניות יותר.
מסיבות של היעדר מקום לא נעמוד על כל ההסדרים שהחוק קובע אלה נתמקד בעיקריים שבהם, כמו כן, מאותה סיבה, לא נפרט את כל סוגי החיפוש החיצוני שהחוק מונה, את כל הפירוטים ניתן למצוא בגוף החוק.
בעבודה זו נראה אילו שיקולים עמדו לעיני המחוקק כאשר עיצב את הוראות החוק, נשווה את ההסדרים בארץ להסדרים במדינות אחרות ונעמוד על דינו של חיפוש בלתי חוקי בגוף האדם בארץ ובעולם.
לבסוף אתייחס לסוגייה מעניינת שמעלים דיני החיפוש באשר לחיפוש חיצוני כפי שהוא מתבטא בחיפוש ראיית הדנ"א בגוף האדם.

הערת מערכת: בעבודה לא נכתבה רשימה ביבליוגרפית נפרדת.

קטע מהעבודה:

לחיפוש חיצוני הגדרה מפורטת בס' 1 לחוק החיפושים, ההגדרה הנה רשימה סגורה של פעולות הנכנסות תחת החיפוש החיצוני. יצוין כי תחת הגדרה זו נכנסו לא רק חיפושים חיצוניים אלה גם פעולות הכרוכות בחדירה מסוימת לתוך הגוף כגון "לקיחת חומר מתוך הנחיריים".(2)

תגים:

DNA · בגוף · בדיקת · בלתי · דין · החיפושים · המורעל · העץ · זכויות · חוק · חוקי · חסד · חשוד · סדר · עצור · פירות · פלילי · פרטיות · רקמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חיפוש חיצוני בגופו של חשוד", סמינריון אודות "חיפוש חיצוני בגופו של חשוד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.