היישום אינו מחובר לאינטרנט

כוח אדם חיצוני ואיכות השירות באירגון - הצעת מחקר

עבודה מס' 064161

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים קשר בין כוח אדם חיצוני לאיכות השירות הניתן ואיך משפיע כוח אדם זה על העובדים הקבועים במנהלת האוניברסיטה העברית.

3,521 מילים ,12 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

כמעט כל ארגון או חברה שנשארו בשנים האחרונות בשוק העבודה בישראל, עברו בתקופה זו או אחרת תהליך של צמצומים, אשר תמיד כרוך בבעייה מוסרית רצינית: את מי לפטר?
חברות זקוקות לצמצומים לא רק בעת של שפל כלכלי אלא ששינויים בהרכב כוח האדם מותנים אף בתנאי השוק המשתנים ובמצב החברה ביחס לתחרות הגלובלית. לכן, חברות וארגונים גדולים מעדיפים להעסיק אנשים אשר מסכימים לעבוד בתנאים גמישים ללא התחייבות לטווח ארוך מצד המעסיקים. העסקתם של עובדים זמניים משדרת מסר אמביוולנטי כלפי העובדים הקבועים. מחד, הדבר מזכיר להם כי ניתן למצוא להם מחליף בפחות כסף ובכך לעודדם לבצע את מלאכתם בנאמנות בלא לדרוש דרישות שכר מופרזות. מאידך - עובדים קבועים יכולים להרגיש מאויימים אם ירגישו כי העובדים הזמניים עלולים להחליף אותם.
על המעביד לפיכך לקחת שיקולים אלו בחשבון, כאשר הוא מעסיק עובדים זמניים.
הארגון הנחקר הינו מנהלת האוניברסיטה העברית האחראית לתפעול השוטף ולכל הפעילות המתבצעת באוניברסיטה במחלקות השונות.
הבעיה העסקית הנחקרת:
בשנה האחרונה ישנן תופעות חוזרות ונשנות של תלונות מצד לקוחותיו של הארגון על כך שהשרות הניתן להם בארגון הינו לקוי ואינו משביע את רצונם. הדבר השפיע על עזיבתם של מספר לקוחות את הארגון ומכאן גם נפגעה רווחיותו של הארגון.
מטרות המחקר: לבחון את גיוסו של כוח אדם חיצוני לארגון כגורם משפיע על רמת המוטיבציה והיכולת הביצועית של העובדים הקבועים בארגון ואיתור הגורמים למתן שירות לקוי על מנת לשפרו ולימנוע עזיבת לקוחות.
כלי המחקר יהיו שני שאלונים.

תוכן העניינים:
פרק 1: מבוא
1.1 רקע
1.2 הצגת הארגון
1.3 הבעיה העסקית הנחקרת
1.4 שאלה/ות המחקר
1.5 מטרותיו היישומיות והתאורטיות של המחקר
1.6 הדיסציפלינה/ות של המחקר
פרק 2 - סקירת הספרות
2.1 רציונאל המחקר
2.2 הגדרת משתני המחקר
2.3 המודל התאורטי של המחקר
2.4 השערות המחקר
פרק 3 - המתודולוגיה של המחקר
3.1 האוכלוסייה והמדגם
3.2 שיטת הדגימה
3.3 נגישות לשדה המחקר
3.4 מקורות המידע המשניים
3.5 הליך המחקר - תכנון דרך איסוף הנתונים
3.6 גישת המחקר
3.7 כלי המחקר
3.8 תכנון אופן עיבוד הנתונים הגולמיים והצגתם
3.9 מגבלות המחקר
4 - לוח זמנים משוער לביצוע המחקר
ביבליוגרפיה
שאלונים

קטע מהעבודה:

נבון (2002), סבורה שארגון צריך להגדיר מהם עיסוקי הליבה שלו ומהם מוקדי הידע ההכרחיים לקיומו ולקבוע בהתאם אלו טכנולוגיות חשובות לו ביותר אלו תחומי טכנולוגיה יהיו חשובים לו בעתיד ומיהם אנשי המקצוע ובעלי הפקידים הדרושים לו.
כדי לתמוך בעיסוקי הליבה הארגון יכול להיעזר בזמנים שונים בצורות שונות של קבלני משנה, חברות כוח אדם, וכדומה.

מקורות:

כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
8. באיזו מידה הנך חשת בשינוי בתפקודך לפני כניסתם של עובדי כוח-אדם לארגון?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
9. באיזו מידה הנך חשת בשינוי בתפקודך לאחר כניסתם של עובדי כוח-אדם לארגון?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
שאלון דמוגרפי
1. מין:
זכר
נקבה
2. השכלה:
תיכונית
על תיכונית
אקדמאית תואר ראשון
אקדמאית תואר שני
3. וותק בארגון:
עד שנה
4 - 2 שנים
8 - 6 שנים
מעל 8 שנים
שאלון מס' 2 עבור לקוחות הארגון
1. באיזו מידה הנך חושב שהשירות הינו איכותי?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
2. באיזו מידה הנך חושב שהשירות הינו לקוי?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
3. באיזו מידה הנך חושב כלקוח לעזוב את החברה?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
4. באיזו מידה הנך חושב שהשירות הינו מקצועי?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
5. באיזו מידה הארגון מטפל ביעילות בתלונותיך?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
6. באיזו מידה הנך חושב שהעובדים הנותנים את השירות אינם מקצועיים?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
7. באיזו מידה הנך חושב שתדמיתו של הארגון נפגע עקב שירות לקוי בזמן האחרון?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
8. לאחרונה בוצעו שינויים במצבת כוח האדם בארגון ונקלטו עובדי כוח-אדם. באיזו מידה הנך חושב שעובדה זו משפיעה על רמת השירות הניתן בארגון?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
9. באיזו מידה באיזו מידה אינך חושב שיש צורך לשנות את אופי השירות הניתן בארגון?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
1
משתנה תלוי: איכות שירות
משתנה בלתי תלוי - סוג/מקור כוח אדם

תגים:

שירות · לקוי · ריווחיות · אוניברסיטה · לקוחות · קבלני · משנה · מוטיבציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כוח אדם חיצוני ואיכות השירות באירגון - הצעת מחקר", סמינריון אודות "כוח אדם חיצוני ואיכות השירות באירגון - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.