היישום אינו מחובר לאינטרנט

בדיקת כדאיות של פרוייקט הקמת חברת כוח אדם לשירותי רפואה וסיעוד.

עבודה מס' 060277

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

510 מילים ,2001

תקציר העבודה:

מטרת עבודה לבדוק את כדאיות הפרוייקט-הקמת חברת כוח אדם לשירותי רפואה וסיעוד. משך החיים צפוי שלה פרוייקט הוא 5 שנים(מתחיל משנת 2000). מתוך מגוון התפקידים שהחברה עוסקת נבחרו "מוצרים" הבאים:
* העסקת רופא
* העסקת אחות
כל הנתונים אמיתיים משנת 2000 . החלטה סופית (כדאי או לא) נובעת מנתוני ענ"ן (ערך נוכחי נקי) ושת"פ (שיעור תשואה פנימית) מחושבים בטבלות EXCEL שכוללות טבלות הבאות :
* הון נדרש
* תוכנית המימון
* החזר הלוואות
* הוצאות תפעוליות
* תחזית התקבולים
* הון חוזר
* הפחתות
* דו"ח רווח והפסד צפוי
* תזרים מזומנים
* ענ"ן ושת"פ
* טבלות רגישות
* טבלת רגישות ענ"ן על ריבית
כל הטבלות ב- EXCEL קשורות אחת לשני כלומר שינוי ערך מסוים יוביל לשינוים בענ"ן ושת"פ . אפשר להשתמש בטבלות כתבנית לבדיקת כל פרוייקט , צריך לשנות רק נתונים התחלתיים . הגדרות טכניות , תיאור שוק מקומי ,סיכום נמצאים בקובץ נוסף DOC" -.רקע" .

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בדיקת כדאיות של פרוייקט הקמת חברת כוח אדם לשירותי רפואה וסיעוד.", סמינריון אודות "בדיקת כדאיות של פרוייקט הקמת חברת כוח אדם לשירותי רפואה וסיעוד." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.