היישום אינו מחובר לאינטרנט

שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים (תרגיל)

עבודה מס' 065273

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שילוב ילדים "מאתגרים" במערכת החינוך הרגילה

1,716 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו נציג את עמדתנו האישית באשר לסוגיית שילוב הילד החריג בבית הספר ה"רגיל". ראשית, יוצג רקע תיאורטי, המביא עמדות שונות המתייחסות לשילוב. בהמשך העבודה תוצג עמדתנו האישית ולבסוף, נציג קבוצת ילדים בעלי צרכים מיוחדים, "הילד המאתגר" ונביע עמדתנו, באשר לשילוב ילדים אלו בבית הספר הרגיל.

תוכן:
מבוא
דיון בסוגיות השילוב בבי"ס רגיל
הילד המאתגר- רקע תיאורטי
שילוב הילד המאתגר- סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

להפרעת קשב וריכוז המתפתחת אצל ילדים, קיים פוטנציאל להחמרה ולהתפתחות של תחלואה נלווית. אולם, בטיפול נכון, ילדים הלוקים בהפרעת קשב וריכוז מתפתחים באורח סדיר ויכולתם להתמודד עם דרישות המציאות ועם חוקיה משתפרת והולכת, עד למיצוי מלא של הפוטנציאל ותפקוד תקין כאדם בוגר. (ג' שובל ושות', 2005).
היום עיקר הטיפול בילדים קשי-קשב וריכוז הוא דרך טיפול תרופתי (רטלין) ו/או בדרך של טיפול פסיכולוגי. טיפולים אלו משמעותיים בהפחתת בעיות התנהגותיות ונפשיות וקרוב לודאי, שדרך הפחתת הבעייתיות הזו הם גם משפרים תפקוד קוגניטיבי-לימודי. (ד' לופי, 1997).
לדעתי אין מניעה, ואפילו הכרחי לשלב את ה"ילד המאתגר", בביה"ס הרגיל. אולם, בכדי שהשילוב יהיה מיטבי, אין זה יכול להיות צעד חד צדדי ואחריות המופלת על ביה"ס. חייבת להיות כאן אחריות, הן של גורמי ביה"ס, הן של ההורים, הן של הצוות המטפל בילד (פסיכולוג, נוירולוג) והן של הילד עצמו.

תגים:

בעיית · וריכוז · חריג · ילד · קשב · רטלין · שילוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים (תרגיל)", סמינריון אודות "שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.