היישום אינו מחובר לאינטרנט

גו'ליאטה של הרוחות / פליני 1965

עבודה מס' 065263

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הייצוג הנשי בסרט.

4,107 מילים ,12 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנסה לבחון היבטים פמיניסטיים בסרט "גו'ליטה של הרוחות" (פליני: 1965). אבחן את הייצוג הנשי בסרט הן מבחינה תמטית והן מבחינה קולנועית; אבדוק האם הגיבורה עוברת אובייקטיביזציה באופן ייצוג זה; ואבחן את האפשרויות העומדות בפני הצופה הנשית להזדהות. חשוב מכל, בעזרת פענוח זה, אוכל להסיק לגבי המסר שמשדר הטקסט לצופה הנשית: האם הוא מבנה אותה כ"האחר"? כיצד הוא גורם לה לכונן את עצמה?

תוכן העניינים:
1. הקדמה
2. "ג'וליטה של הרוחות"
2.1 האישה כ"האחר" הגברי
2.2 מיתוסים ואופוזיציות בינאריות
2.2.1 האישה כדואלית
2.3 המיתוסים שמייצגת גו'ליטה
3. הצופה הקולנועי
4. אמצעים קולנועיים לאמירה פמיניסטית
5. סיכום
6. דגשים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בבואנו לבחון את אופן ייצוג הגיבורה בסרט "ג'וליטה של הרוחות" (פליני: 1965), עלינו להשתמש במילון המושגים שהסרט עצמו מציע. נבחן את האפשרויות העומדות בפניה של ג'וליטה, ואת הדרך בה בחרה ללכת בסופו של דבר, בכדי להסיק מהי אמירתו של פליני לגביה. הבעיה המרכזית המוצגת בסרט, היא משבר זהות של הגיבורה, בעיקר לנוכח התרחקותו של בעלה ממנה. ג'וליטה, הרגילה להגדיר את עצמה כ"האחר" של בעלה, אינה מצליחה להגדיר את עצמה מחדש.

תגים:

איטלקי · מיגדר · מגדר · נשיות · פמיניזם · האישה · בקולנוע · נשים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גו'ליאטה של הרוחות / פליני 1965", סמינריון אודות "גו'ליאטה של הרוחות / פליני 1965" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.