היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה ניהולית - פרטנר תקשורת

עבודה מס' 065131

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האספקטים השונים המעורבים בבחירת האסטרטגיה הנחיהולית של חברת אורנג'.

6,671 מילים ,23 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת באספקטים שונים המעורבים בבחירת האסטרטגיה הניהולית של חברת פרטנר.
להן מטרות העבודה :
1. הצגת הארגון מהקמתו עד היום, תוך הצגת אסטרטגיות על פיהן פעל הארגון בעבר.
2. זיהוי בעיות הקיימות כיום בארגון וניתוח הסביבה הארגונית.
3. הצגת פתרונות אפשריים לבעיה שהוצגה תוך בחינת הארגון על תהליכיו.
4. המלצה על חלופה מועדפת אשר תעזור לארגון לשמור על מקומו כמוביל בשוק.

העבודה תתחלק ל- 2 חלקים עיקריים:
החלק הראשון יבחן את המצב האסטרטגי הנוכחי של פרטנר, זיהוי האסטרטגיה והפעולות המבוצעות למימושה.
בחלק השני תבוצע סקירה היסטורית לניתוח התפתחות האסטרטגיה בחברת פרטנר, תוך בחינת ההחלטות האסטרטגיות שנלקחו לאורך 5 השנים בהם החברה קיימת והשינויים שהתרחשו בחברה.

סיכום שני החלקים יביא לראיה שפרטנר שינתה את האסטרטגיה שלה לאורך השנים בצורה יזומה והקדימה את מתחרותיה בקריאת השוק בצורה הנכונה. מאסטרטגית "נתח שוק" שבה התחילה באוגוסט 1998, כשמתחרותיה הן פלאפון הותיקה וחברת סלקום, לאסטרטגיית "רווחיות" (BVFM - Best Value For Money ) כאשר אמיגו הצטרפו לשוק התחרותי.
ניתן יהיה לראות שבתחילת דרכה הובילה פרטנר בזכות טיפולוגיית Inside out והכתיבה את השינויים בשוק. עם כניסתה של אמיגו, מצאה את עצמה פרטנר ממשיכה לפי תכתיבי השוק לפי טיפולוגיית Outside in.
שינוי אסטרטגיה בזמן הנכון, וקריאת מפת השוק עזרה לפרטנר לתפוס מקום נכבד בשוק ואף לשמור עליו כאשר מצב השוק השתנה.
כיום, בעידן של שוק רווי, צריכה פרטנר לחזור ולבחון את ההחלטות האסטרטגיות שהתקבלו בעבר ולהתאימן למצב הקיים.
בסיום חלק א' של העבודה תינתן המלצתי לחברת פרטנר לבחירה באסטרטגייתInside out תוך שילוב משאביה הפנימיים וכישורי הליבה שלה אשר באים לידי ביטוי בשמירת יתרונה הטכנולוגי של פרטנר על פני מתחרותיה ולנצל יתרונות ברי חלוף וברי קיימא של החברה.

תקציר מנהלים
1. מבוא
1.1. הצגת הארגון
1.2. מבנה ארגוני
1.3. הזיקה לארגון
2. ניתוח אסטרטגי של הארגון
2.1. מודל 5 הכוחות של פורטר
2.2. מודל P.E.S.T
2.3. מודל בעלי העניין
2.4. מודל שרשרת הערך
2.5. מודל אסטרטגיה שיווקית S.W.O.T
3. זיהוי הדילמות האסטרטגיות
4. בחירה אסטרטגית
4.1. ענף התקשורת והתחרות - מצב עתידי
4.2. חלופות לאסטרטגיות עתידיות
4.3. חלופה א - התמקדות בהון האנושי כמוביל תהליכי שינוי
4.4. חלופה ב - התמקדות בשיפורים טכנולוגיים
4.5. החלופה הנבחרת
4.6. מיקום האסטרטגיה של פרטנר על פי מודל וויטינגטון(1993)
4.7. התיאוריה על פי מינצברג
5. ביבליוגרפיה
6. נספחים
6.1. נספח 1 : מודל התחרות של פורטר
6.2. נספח 2 : ניתוח הסביבה עפ"י מודל PEST
6.3. נספח 3 : מודל בעלי העניין
6.4. נספח 4 :שרשרת הערך

קטע מהעבודה:

כיום, חברת פרטנר נוקטת באסטרטגיית "חדשנות" וב"הגדלת נתח שוק" ונמצאת בתחילתה של אימוץ אסטרטגית "רווחיות" .
פרטנר מדורגת במקום השני בשוק הסלולרי, מבחינת היקף לקוחות, אחרי סלקום ולפני פלאפון ומירס.
אסטרטגיית נתח השוק של פרטנר מתבטאת בעיקר באמצעות פניה אגרסיבית ללקוחות החברות המתחרות על ידי מבצעי שיווק ומכירות חדשניים הכוללים הצעות מעבר מפתות ביותר (מכשירים בעלות נמוכה, תעריפי זמן אויר ודמי שימוש אפסיים, עלויות מעבר נמוכות וכו'). חשוב לציין כי אסטרטגיה זו נושאת בקרבה הפסדים כבדים לטווח הקצר בעקבות סבסוד המכשירים.
כיום, כחלק מקבלת ההחלטות של המשקיעים ומועצת המנהלים, בחרה פרטנר באסטרטגייה חדשה, באסטרטגית הרווחיות. אסטרטגיה זו מבטיחה ללקוח שהוא ירוויח ביחד עם פרטנר.
כצעד ראשון להגדלת הרווחיות יזמה חברת פרטנר חיבור ישיר בין חברות הסלולר השונות להעברת השיחות בין החברות והתנתקות מהתלות ברשת בזק. צעד זה בלבד גרם לחסכון של כ 20 מיליון שקל לחברת פרטנר.

תגים:

פורטר · תקשורת · ארגון · סביבה · ארגונית · שוק · סלולרי · שינוי · ארגוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית - פרטנר תקשורת", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית - פרטנר תקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.