היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת פרטנר תקשורת בע"מ - ניתוח אסטרטגיה

עבודה מס' 064194

מחיר: 421.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ענף התקשורת הסלולארית, ניתוח החברה מבחינה אסטרטגית ותוכנית אסטרטגית לשנים הבאות.

6,679 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו להתמקד בחברת פרטנר תקשורת בע"מ (להלן חברת פרטנר), המייצגת את Orange בישראל. במהלך עבודה זו נסקור את ענף התקשורת הסלולארית ואת הסביבה העסקית בה פועלת החברה. נבצע ניתוח של חברת פרטנר מבחינה אסטרטגית ונציג תוכנית אסטרטגית לשנים הבאות.
ענף הסלולר בישראל נמצא בשלב הבגרות, וכמעט ואין צמיחה במושגים של מספר מנויים שכן השוק רווי. שיעור החדירה בישראל עומד על מעל 110%, לעומת 61% בארה"ב וממוצע של 90% באירופה. עיקר הפוטנציאל בהשגת מנויים חדשים מומש והענף מאופיין במלחמה על נתח שוק. קיימת ירידה בצמיחה וברווחיות, אין ערוצי הפצה חדשים, והתחרות מתמקדת במגזרים מסוימים כמו ילדים או חרדים.
המצב הכלכלי בישראל בשנים האחרונות והפגיעה בשכבות האוכלוסייה הבינוניות והחלשות, יחד עם שינויים רגולטיביים הביאו לפגיעה בהכנסות החברות הסלולאריות בשנה האחרונה. שינויים חוקיים נוספים, כגון התוכנית לניידות מספרים, והתחרות הגבוהה בענף משפיעים אף הם על אטרקטיביות הענף הנחשבת כיום לנמוכה.
חברת פרטנר ביססה עצמה כמובילת השוק מבחינת צמיחה והתפתחות, בנוסף לחוסן פיננסי וביצועים תפעוליים. בהתאם לחזונה, מטרתה להוביל את שוק התקשורת הפרטי בישראל עם גישה עסקית שונה, איכות שירות וחדשנות טכנולוגית לרווחיות לקוחות החברה, בעלי המניות והעובדים. החברה שמה לעצמה כיעד קביעת רמות סטנדרטיות חדשות לענף, הבאת חידושים לענף, והתמקדות בצרכי הלקוח.
כיום נוקטת פרטנר באסטרטגיית בידול בכדי ליצור יתרון תחרותי על פני מתחרותיה, המתבסס על טכנולוגיה ושירות לקוחות, אך לאור מצב הענף, השינויים הצפויים והקושי בשמירה על היתרון התחרותי, ייתכן ונדרשות הערכות אסטרטגית מחודשת.
בהמשך לתערוכת הסלולר השנתית 3GSM, שהתקיימה בברצלונה בתחילת החודש, ובה הוצג הדור הבא של הטלפונים הסלולאריים, אנו ממליצים על בחינה מלאה של כל השירותים הניתנים ע"י החברה לפי שני אספקטים: צרכי הלקוחות ושיקולים פיננסיים.
בהתאם לתפיסתנו, האסטרטגיה התחרותית העתידית של החברה, עבור השנים הקרובות, תתמקד בתחומי החדשנות הטכנולוגית והאפליקטיבית. על החברה לכוון למקומות בהם תוכל לנצל את תשתיתה הקיימת בעזרת אפליקציות אשר ייתנו ללקוח ערך מוסף שאינו מתקבל מחברה אחרת. בנוסף לכך תוכל החברה לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את הכנסותיה ע"י הטמעת אפליקציות חדשניות.

תוכן העניינים:
תקציר
1. מבוא
2. רקע ענפי
2.1 סקירת הענף
2.2 מחזור חיי הענף
2.3 השחקנים בענף
2.4 המבנה הענפי
2.5 גודל הענף
2.6 התפתחות הענף בשנים האחרונות
3. ניתוח חיצוני
3.1 סביבת המאקרו
3.2 הסביבה התחרותית
4. פרופיל עסקי
4.1 חזון
4.2 מטרות על
4.3 בעלי העניין
4.4 מודל ארבעת הקריטריונים ליצירת יתרון תחרותי
4.5 ניתוח פונקציונאלי
4.6 ניתוח פיננסי
4.7 ניתוח SWOT
4.8 סיכום - יתרונות וחסרונות תחרותיים
5. ניתוח אסטרטגיה כוללת
5.1 האסטרטגיה התחרותית של החברה
5.2 השגת היתרון התחרותי
5.3 האם היתרון ניתן לשימור
6. שינויים אסטרטגיים
6.1 מטרות העל לטווח הרחוק
6.2 שינויים אסטרטגיים נדרשים
6.3 אסטרטגיה תחרותית לעתיד
6.4 כיצד החברה תשיג את היעדים
6.5 השפעת השינויים
6.5.1 מבנה פונקציונלי
6.5.2 מבנה ארגוני
6.5.3 מצב פיננסי
7. הערכה ענפית
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים
נספח 1: התפלגות שוק התקשורת 2003, חברת ForeSight
נספח 2: פרופיל אוכלוסיית ישראל בשנת 2004, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
נספח 3: ענף הרט"ן בישראל.
נספח 4: החברות הפעילות בענף.
נספח 5: ניתוח ענפי לפי מודל פורטר
נספח 6: תרשים מבנה ארגוני
נספח 7: פרטנר - ניתוח פיננסי
נספח 8: פרטנר - SWOT

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום והמקורות הם בעיקר אתרי אינטרנט ודוחות.

קטע מהעבודה:

2.1 סקירת הענף
ענף התקשורת הישראלי כולל מספר סגמנטים והם: תקשורת סלולארית, תקשורת פנים ארצית, תקשורת בינלאומית, טלוויזיה רב ערוצית ותקשורת נתונים. לפי חברת ForeSight, ענף הסלולאר, המוגדר רט"ן (רדיו טלפון נייד) ע"י משרד התקשורת, תפס ב- 2003 כ-56% משוק התקשורת הישראלי כולו, אשר הסתכם בכ- 23 מיליארד ש"ח בשנת 2003 .

תגים:

orange · טלפונים · ניידים · פלאפון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת פרטנר תקשורת בע"מ - ניתוח אסטרטגיה", סמינריון אודות "חברת פרטנר תקשורת בע"מ - ניתוח אסטרטגיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.