היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה ניהולית-הרבלייף ישראל

עבודה מס' 050609

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור הארגון והענף, ניתוח המשתנים האסטרטגיים והערכת האסטרטגיה. העבודה כוללת מצגת וקבצי .EXCEL

3,073 מילים ,19 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

אסטרטגיה ניהולית
מיני פרוייקט
חברת הרבלייף ישראל בע"מ

תוכן העניינים: hg0609
פרק 1 : הארגון והענף.
פרק 2 : ניתוח המשתנים האסטרטגיים.
פרק 3 : ניתוח של התהליך האסטרטגי וגישות אסטרטגיות קיימות.
פרק 4 : דילמות אסטרטגיות.
פרק 5 : הערכה ביקורתית, מסקנות והמלצות.
פרק 6 : ביבליוגרפיה.
נספח א' : ניתוח .PEST
נספח ב' : ניתוח .SWOT
נספח ג' : טבלאות משתני מערכת ה .SUCCESS
נספח ד' : 4 הטיפולוגיות הנבחרות וציוני האסטרטגיות שלהן.
נספח ה' : מצגת למנהלים.

מנהלים
הארגון
מדובר בחברת הרבלייף ישראל בע"מ, אשר הוקמה בשנת 1990. לחברה מחזור מכירות של 12
מיליון $ בשנת 1999. החברה פועלת בשיטה של שיווק ישיר .MULTI LEVEL MARKETING
החזון של החברה הוא מתן יכולת לאנשים להפחית ממשקלם בצורה בטוחה, מבלי לפגוע
בבריאותם.

ב. משתני מערכת ה.SUCCESS
משתני המערכת וציוניהם, מצורפים כנספח לעבודה זו.

ג. ניתוח התהליך האסטרטגי.
להלן הטיפולוגיות שנבחרו כמתאימות לחברת הרבלייף ישראל וכן האסטרטגיות שנבחרו בכל
אחת מן הטיפולוגיות וציוניהן.
1. אסטרטגיות מכוונות לעומת לא מכוונות.
האסטרטגיה שנבחרה היא אסטרטגיית המטריה וציון הSMR שלה הוא .17.4
2. התחרות הגינרית.
במקרה זה נבחרו 2 אסטרטגיות.
אסטרטגיית בידול שציון ה SMR שלה הוא .18.81
אסטרטגיית מיקוד עלויות שציון ה SMR שלה הוא .14.33
3. שבע אסטרטגיות של הישרדות.
האסטרטגיה שנבחרה היא אסטרטגיית ההתמחות וציונה בסולם ה SMR הוא .18.04
4. עשרה סוגים של אב טיפוס.
בטיפולוגיה זו, בחרתי בשתי אסטרטגיות, כיוון שמדובר בציונים קרובים מאוד והן :-
הפירמה המסתגלת לנוכח אתגר מתון שציונה בסולם ה SMR הוא .15.85
התאגיד היזמי שציונה בסולם ה SMR הוא .15.72

ד. דילמות אסטרטגיות.
להלן דילמות מרכזיות ונקודות לציון :-
1. החברה נוקטת בהגוונה קשורה .RELATED DIVERSIFICATION
2. על פי מודל אנסוף UNSOFF, החברה נוקטת באסטרטגיה של פיתוח מוצר.
3. החברה נוקטת גם בהגוונה ריכוזית .CONCERNIC DIVERSIFICATION
5 .4 ה P של מינצברג.
5. קיים חוסר במידע לגבי לקוחותיהם של המפיצים העוזבים את החברה, דבר שפוגע ביכולות
הליבה CORE COMPETENCEשל החברה.
6. זמן תגובה איטי למשוב מהשטח ולעיתים כלל אין תגובה.
7. חוסר ביחסי ציבור.
8. ה CORE COMPETENCEשל החברה הוא מגוון רחב של מוצרים לענות על צורכי
הלקוחות ושיטת שיווק והפצה שמקנה נוחות רבה ללקוח.

המלצות.
1. מיקוד הפוקוס של החברה על יכולות הליבה שלה.
2. ההתכוונות האסטרטגית של החברה טובה.
3. הקמת מערך בקרה על לקוחותיהם של מפיצים שעזבו את החברה.
4. בדיקת שאלות של היום מול מחר.
5. מערכת בקרה של משוב מהשטח ומתן מענה מהיר.
6. הגברת מערכת יחסי הציבור של החברה.


ביבליוגרפיה
1. אוגוסטין, נורמן (1997) "עיצוב התעשיה מחדש, סיפור ההישרדות של לוקהיד מרטין",
אקזקיוטיב 19, עמ' .48-56
2. אתרי אינטרנט שונים :-
http://www.herbalife.com
http://www.nasdaq.com
http://www.globes.co.il
3. גרוב, אנדריו (1996) רק פרנואידים שורדים, הוצאת מטר.
4. דיי, ג'ורג' (1997) "טלטלה עסקית : אסטרטגית הישרדות", אקזקיוטיב 18, עמ' .23-33
5. דרוקר, פיטר, אסתר דייסון, צ'ארלס הנרי, פאול ספו, פיטר סנג'י (1997) "בצפייה לעתיד :
השלכות ההווה", אקזקיוטיב 21, עמ' .39-45
6. מינצברג, הנרי (1987)"עיצוב אסטרטגיה",.Harvard Business Review
7. פורטר, מייקל, א. (1996)"מהי אסטרטגיה",אקזקיוטיב 16, עמ' .41-47
8. פרהלד, ק. והאמל ג. (1990) "כישורי הליבה (Core Competence) של האירגון",
.Harvard Business Review
9. שגב עלי, פול גריי (1995) אסטרטגיה ליחידה עסקית - כרך א', האוניברסיטה הפתוחה.

10. Bonn, Ingrid & Chris Christodoulou (1996) From Strategic Planning to
.Strategic Management
11. De Wit & Meyer (1999) Strategy, Process Contant & Context, Thomson
.International
12. Hamel, Gary & C.K. Prahalad (1989) Strategic Intent, Harvard Business
.Review
.13. Hamel & Prahalad (1994) Competing for the future, HBS Press
14,. Johnson, G. & Scholes, K., (1997/9), Exploring corporate Strategy
.Prentice-Hall 4/5 Edition
15,. Miller, D., and P.H.,Friesen, 1978, Archetypes of Strategy Formulation
.Management science Vol 24. No 9
.16. Mintzberg, H., Ahlstrand, B., Lampel, J. (1998) Strategy Safari
17. Mintzberg, H., and J.A. Waters, 1985, Of Strategies, Deliberate and
.Emergent, Strategic Management Journal, Vol. 66
18. Porter, M.E., 1980, Competetive Strategy : Techniques for Analysing
.Industries and Competitors, New York, Free Press
19,. Vesper, V.D., 1979, Strategic Mapping - a Tool for Corporate Planners
.Long Range Planning Vol No. 6


מקורות:

אוגוסטין, נורמן (1997) "עיצוב התעשיה מחדש, סיפור ההישרדות של לוקהיד מרטין",אקזקיוטיב 19, עמ' 48-56.
גרוב, אנדריו (1996) רק פרנואידים שורדים, הוצאת מטר.
דיי, ג'ורג' (1997) "טלטלה עסקית : אסטרטגית הישרדות", אקזקיוטיב 18, עמ' 23-33.
דרוקר, פיטר, אסתר דייסון, צ'ארלס הנרי, פאול ספו, פיטר סנג'י (1997) "בצפייה לעתיד :השלכות ההווה", אקזקיוטיב 21, עמ' 39-45.
מינצברג, הנרי (1987)"עיצוב אסטרטגיה",Harvard Business Review.
פורטר, מייקל, א. (1996)"מהי אסטרטגיה",אקזקיוטיב 16, עמ' 41-47.
פרהלד, ק. והאמל ג. (1990) "כישורי הליבה (Core Competence) של האירגון", Harvard Business Review.
שגב עלי, פול גריי (1995) אסטרטגיה ליחידה עסקית - כרך א', האוניברסיטה הפתוחה.
Bonn, Ingrid Chris Christodoulou (1996) "From Strategic Planning to Strategic Management".
De Wit Meyer (1999) Strategy, Process Contant Context, Thomson International.
Hamel, Gary C.K. Prahalad (1989) "Strategic Intent" Harvard Business Review.
Hamel Prahalad (1994) Competing for the future, HBS Press.
Johnson, G. Scholes, K., (1997/9), Exploring corporate Strategy, Prentice-Hall 4/5 Edition.
Miller, D., and P.H.,Friesen, 1978, Archetypes of Strategy Formulation, Management science Vol 24. No 9.
Mintzberg, H., Ahlstrand, B., Lampel, J. (1998) Strategy Safari.
Mintzberg, H., and J.A. Waters, 1985, Of Strategies, Deliberate and Emergent, Strategic Management Journal, Vol 66.
Porter, M.E., 1980, Competetive Strategy : Techniques for Analysing Industries and Competitors, New York, Free Press.
Vesper, V.D., 1979, Strategic Mapping - a Tool for Corporate Planners, Long Range Planning Vol No' 6.

תגים:

ניתוח · חברה · הרזיה · דיאטה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית-הרבלייף ישראל", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית-הרבלייף ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.