היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "זוגלובק"

עבודה מס' 065056

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"

3,600 מילים ,6 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בנושא של חברת "זוגלובק". החברה עוסקת בענף המוצרים הקפואים, הנקניקים והשימורים.
ענף המוצרים הקפואים הינו ענף הנמצא בהתפתחות בשנים האחרונות בישראל, כאשר לזוגלובק נתח שוק גדל ביותר בענף. אולם כיום מנסים להיכנס מתחרים רבים לשוק. הענף בישראל הינו ענף תחרותי מאוד, כאשר מעת לעת קמות חברות חדשות המנסות להתחרות בקיימות.
חשיבות שמירת נתח שוק הינה גבוהה בכל חברה וחברה, אולם במיוחד בענף תחרותי. וזוגלובק מעוניינת להשאר בשוק לאורך זמן, כחברה עם מוצרים מעולים, ללא פשרה על האיכות.

זוגלובק הינה החברה הראשונה שפעלה בארץ בענף. היא החלה לפעול בשנת 1937 והיא למעשה החברה המובילה כיום בשוק. מאז הוקמו חברות רבות, דבר אשר החריף את התחרות וגרם לחברות להציע מגוון מאוד רחב של מוצרים על מנת לשרוד בתחום ולהיות אטרקטיביים לצרכנים, אולם זוגלובק היא בעלת מוניטין רב.
החברה מצטיינת בסדרת מוצרים אפויים קפואים אשר יש לחמם ולהגיש וסדרת מוצרי האוכל המוכנים של החברה: סלטים, ובעיקר בשרים. זוגלובק בחרה בשם כולל למוצריה מסוג זה "זוגלובק מאפה". השם זוגלובק מודגש באותיות אדומות", ומתחת להם כתוב כל חבילה מה היא מכילה: נקניקיות בשר, בורקס תפוחי אדמה, בורקס גבינה, תאבונים וכד'.

תוכן העניינים:
הגדרות ואפיון העסק
1.1 איזה סוג העסק רוצה להיות
1.2 במה מצטיין\מיוחד הארגון
1.3 מטרות האגון לטווח ארוך
1.4 מוצרים, לקוחות וספקים
1.5 תחרות ומתחרים
ניתוח הסביבה וערכי המנהלים
2.1 גורמי השפעה ישירים ועקיפים
2.2 מאפייני הסביבה של העסק
2.3 סביבה חברתית-פוליטית
2.4 "אישיות העסק"
פרופיל עיסקי
3.1 מבנה הענף
3.2 מתחרים ענפיים ומתחרים פוטנציאליים
3.3 צינורות שיווק
3.4 נקודות חוזק וחולשה
האלטרנטיבות האסטרטגיות
4.1 רשימת אלטרנטיבות עסקיות
4.2 ניתוח היתרונות
4.3 המלצה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת זוגלובק הינה חברה פרטית שהחלה כעסק משפחתי וגם כיום עובדת במתכונת זו, כאשר היא נמצאת בבעלותן של המשפחות זוגלובק ומשכית, אלא שהיא התרחבה מאוד מאז הקמתה וכיום עובדים בתשלובת כולה, על מפעליה השונים, המשתרעים יחד על שטח של כ10,000- מ"ר, ולמעלה מ-1,200 עובדים.
החברה לא מעוניינת למכור את עצמה למשקיע אסטרטגי אלא להמשיך ולייצר אוכל כבעבר- בצורה הטובה ביותר.
מטרת החברה לטווח ארוך היא להיתפש כחברה יציבה ואמינה ולהרחיב את עסיה לכל תחומי המזון. החברה מוכרת ונתפשת בארץ כחברה לנקניקים ומוצרי בשר, אך אין הדבר נכון היום, שכן עסקי החברה נרחבים יותר מהגדרה זו והחברה למעשה הינה תשלובת של מפעלי מזון שלא כולם קשורים למפעלי ומוצרי הבשר.

תגים:

בשר · ארגון · מתחרה · מתחרים · מזון · ניתוח · ניתוח · סביבה · ארגונית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "זוגלובק"", סמינריון אודות "חברת "זוגלובק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.