היישום אינו מחובר לאינטרנט

שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"

עבודה מס' 060200

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית ותיאורטית ועריכת מחקר שוק במטרה להגדיל את נתח השוק של החברה.

9,811 מילים ,27 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בנושא הרחבת פלח שוק של חברת זוגלובק העוסקת בענף המוצרים הקפואים והשימורים.
ענף המוצרים הקפואים הינו ענף הנמצא בהתפתחות בשנים האחרונות בישראל, כאשר לזוגלובק נתח שוק גדל ביותר בענף הנקניקים והקפואים. אולם כיום מנסים להיכנס מתחרים רבים לשוק.

בחלק התיאורטי של העבודה יסקרו העדפות הצרכנים, פילוח שוק וכד'. בחלק האמפירי יערך מחקר שוק, באמצעות שאלונים שאחלק בעזרת קרוב משפחתי, ומהם אסיק את המסקנות.

מטרת המחקר היא להציע לחברה "זוגלובק" את העדפות הציבור לגבי המוצרים בענף בהן היא פועלת, על מנת שהחברה "תנגוס" נתח שוק יותר גדול. המחקר נערך ע"י סקר שוק בין קונים פוטנציאלים מאזור הצפון על מנת לדעת על העדפותיהם בתחומי המזון אותו מייצרת החברה. שאלת המחקר היא כיצד תתנהג זוגלובק על מנת לשמור על נתח השוק הנוכחי, או אף להגדילו.

ראשי פרקים:
מבוא
סקירה תיאורטית
פרקי המחקר
שיטת המחקר
אנליזה ודיון
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח - השאלון
קובץ אקסל

תגים:

מוצרים קפואים · מחקר שוק · הגדלת נתח שוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"", סמינריון אודות "שמירת נתח השוק של חברת "זוגלובק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.