עבודה מס' 064661
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה והסביבה העסקית שלה.
7,012 מילים ,2004
העבודה הנוכחית עוסקת בניתוח אחת החברות המצליחות במשק- קסטרו. החברה מהווה דוגמא לבעלי חנויות אחרים המנסים לחקות את דרכה ולהצליח בבורסה.
חברת קסטרו מעצבת את כל מוצריה, בארץ ובחו"ל ומזמינה את ייצורם מקבלני משנה על פי הוראות החברה ובהתאם להזמנות המוצאות על ידה מפעם לפעם.
החברה מייצרת את מרבית מוצריה על ידי ספקים וקבלני משנה במזרח אסיה. הגבלות או שינויים שיחולו בין אם מקורן בחקיקה ו/או תהליכים פוליטיים במזרח ובין אם מקורם בחקיקה בישראל עשויים להשפיע על אפשרויות הייצור ו/או עלויות הייצור. זהו סיכון לו חשופה החברה.
התמודדות החברה מול חשיפה זו, של יבוא מוצרים זולים יחסית, בשל עלויות עבודה נמוכות בחו"ל, באה לידי ביטוי בעיקר בייבוא תוצרת גמורה, המשווקת בחנויות המופעלות על ידי החברה הבת והזכיינים, תוך ניצול תשתית השיווק הקיימת של הקבוצה.
בראשית העבודה סקרנו את השוק בו פועלת החברה, הסביבה העסקית ואלו המפעילים את החברה (יזמיה ומנהליה). לאחר מכן נסקרו הכוחות הפועלים כנגד ובעד החברה. מנתונים אלו עולה כי שוק האופנה הינו שוק קשה מאוד. תעשיית הטכסטיל הינה די מפותחת בארץ אם כי זקוקה לצמיחה, משום שחלק גדול מהפריטים מיובא מחו"ל.
בציבור מזהים עדיין תעשיה זו עם מכונות אריגה מיושנות, עם עובדים בעלי יכולת אישית מוגבלת ועם כישלונות כלכליים. במילים אחרות, גם התעשייה שהוקמה בזמנה ביוזמתו של פנחס ספיר המנוח במטרה ליצור מקורות תעסוקה מיוחדים, רובם חסרי מקצוע. זוהי תעשיה שעבר זמנה וכעת יש לברוח ממנה.
הכישלונות בענף הטכסטיל הובילו לא פעם לשאלות נוקבות, האם לא כדאי לזנוח לחלוטין את תעשיית הטקסטיל בישראל ולהשאירה למדינות המזרח הרחוק, המסוגלות להתמודד באמצעות כוח האדם הזול עם תעשיה מיושנת.
בקצרה, מעטים האמינו שיש עתיד לתעשיית הטקסטיל בישראל. האוטומציה של היום הוכנסה גם לתעשיה זו. הדבר מודגם בתעשיית הטקסטיל במזרח הרחוק, שם היתה התפתחות דרמטית בשנים האחרונות. בישראל, התהליך הזה נמשך עשרות שנים. ההבדל הוא שבעבר, תהליכים מסוג זה ארכו עשרות שנים, בעוד שכיום די בכעשר שנים.
החלק האחרון סקר את איתנות החברה, מודל עסקי של החברה, שרשרת הערך והשווי שלה בבורסה. מהשווי עולה כי החברה איתנה יחסית, רווחית ופועלת נכון על פי קריטריונים של חברה עסקית.
תוכן עניינים
1. תמצית מנהלים
2. רקע על החברה
2.1 קסטרו מאז ועד היום
2.2 קסטרו מן
3. החזון של החברה
4. תאור הפעולות בחברה
4.1 תאור הפעולות
4.2 בעלי עניין
4.3 מנהלים ודירקטוריון
4.4 נושאי משרה בכירה של התאגיד
4.5 המצב הכספי
4.6 מבנה ארגוני של המפעל
5. אסטרטגית החברה
5.1 אסטרטגיה בתחום הייצור
5.2 אסטרטגיה בתחום השיווק
5.3 אסטרטגיה מול לקוחות
5.4 אסטרטגיה מול התחרות
5.5 אסטרטגית מכירות
5.6 אסטרטגית פרסום
6. ניתוח SWOT
6.1 חוזקות
6.2 חולשות
6.3 הזדמנויות
6.4 איומים
7. סביבה עסקית
7.1 השוק
7.2 מתחרים
7.3 ניתוח היחסים הפיננסים
8. התפתחויות אחרונות בחברה
9. הסביבה החיצונית של העסק
9.1 סביבה
9.2 חוקי הענף
9.3 המשק כולו
9.4 טכנולוגיה
9.5 ערכי החברה
9.6 אוכלוסיה
9.7 ספקים
9.8 לקוחות
9.9 מוצרים אלטרנטיביים
9.10 פירמות מתחרות
9.11 פירמות חדשות
10. חמשת הכוחות של פורטר
10.1 תחרות בין פירמות
10.2 ספקים
10.3 קונים
10.4 תחליפים
11. שרשרת הערך
12. המודל העסקי של הפירמה
13. סיכום
*הערת מערכת: העבודה אינה כוללת מקורות ביבליוגרפיים.
ולפעול על פיהם על מנת להחזיק מעמד בשוק.
במקרה הנידון, של חברת "קסטרו", מדובר בענף הביגוד וההלבשה. אחד החוקי הענף, לדוגמה, הוא להחליף את הקולקציה כל עונה, כך שחברת קסטרו צריכה לפעול לפי מתכונת זו, אף אם העונה הייתה מוצלחת מאד ובראייה פרטנית אין צורך להחליף את הקיים. כלל נוסף הוא רף איכות מסוים שעל החברה לעמוד בו, הן מבחינת ייצור הבגדים
והן מבחינת טיב החומרים שמהם נעשים הבגדים.
המשק כולו:
גורם זה הינו החיצוני ביותר, אולם השפעתו רבה. מדובר על הלך הרוח במדינה המושפע מכוחות שונים שכלל אינם קשורים לתחום ההתמחות של הפירמה כגון: כוחות פוליטיים, כוחות צבאיים, מצב בטחוני, מצב כלכלי וכדו'.
המשק כולו הינו צרכן. הצרכן, הקטן והגדול, מושפע מהנעשה סביבו. כך, יתכן שבמצב בטחוני קשה (עקב פיגוע או מלחמה וכו') יפגע המסחר בחברה. דוגמה נוספת היא מצב כלכלי של המשק- במידה וישנו גל פיטורין או מיתון במשק- החברה תפגע, וכן להפך, בצד החיובי של העניין. דברים אלו כמובן אינם נתונים כלל לנעשה בחברה. יתכנו
מצבים של פירמות שהן, מבחינת עצמן, עומדות בכל הסטנדרטים המביאים להצלחה אולם הן ינחלו כשלון עקב גורמים חיצוניים אלו.
טכנולוגיה:
פיתוח הטכנולוגיה גם הוא משפיע על החברה. חברת קסטרו אמנם יכלה להמשיך ולתפקד ללא אתר אינטרנט מעודכן על שמה, אך הפיתוחים הטכנולוגיים של ימינו מחייבים אותה להשקיע באתר ולעדכן אותו. כיום, חלק משירות הלקוחות והפרסומת של כל החברה נעשה ע"י אתרי הרשת, על מנת לעמוד בתחרות "קסטרו" מפעילה אתר על שמה ומפרסמת
באמצעי תקשורת טכנולוגיים רבים כגון: טלוויזיה, שלטי חוצות, שלטי חוצות אלקטרוניים, אתי אינטרנט, רדיו וכו'. פיתוחי הטכנולוגיה משפיע על החברה בעיקר בתחום השיווק ושירות הלקוחות, וכן בתחום הייצור בפועל.
ערכי החברה:
ערכי החברה הינם מוסכמות חברתיות של מוסר והגינות. הדבר ישפיע על עיצוב המוצרים בחברה, ועל הפרסומות של החברה. כיוון שהחברה יודעת כי היא פונה לקהל יעד מוסרי במידה מסויימת היא תעצב את רוב מוצריה בצורה צנועה יותר ופרובוקטיבית פחות. החברה אמנם מייצר קו מוצרים מסוים החורג קצת יותר מערכי תרבות הלבוש של
האוכלוסייה- אך רוב מוצריה אינם כאלו והיא מתחשבת בערכי החברה ואינה מייצרת ליין מוצרים רחב של בגדים "זולים" יותר. הדבר רלוונטי גם לאופן הפרסום של החברה. גם בפרסומת עליה לשמור על רמת מוסר מסויימת עקב התחשבות בגורם חיצוני זה.
החברה גם שומרת על ערכי הדת במדינה ולא פותחת את חנויותיה בשבת.
אוכלוסייה:
חברת קסטרו פונה יותר לציבור הצעירים, ואלו אכן מהווים את רוב לקוחותיה. עובדה זו תשפיע בעיקר על בחירת מיקומי הרשת הארץ. החברה תעדיף חנויות בקניונים ומקומות דומים בהם יש ריכוז גבוה של קהל היעד שלה. החברה תמנע מפתיחת סניפים במקומות בהם אין הרכב אוכלוסייה התואם את קו המוצרים שלה.
שינוי נוסף באוכלוסייה שיש לו השפעה על החברה הוא שינוי בכמות האוכלוסייה, עלייה גדולה לארץ או ירידה גדולה משפיעים על גודלו של השוק בכללותו ועל פלח השוק של החברה כפרט.
עד כה פרטנו את הגורמים החיצוניים יותר המשפיעים על החברה. ישנם מספר גורמים נוספים שהינם חיצוניים לחברה אך קרובים יותר לתחום פעילותה:
ובכן, אלו גורמים, שאמנם אינם בשליטת החברה אך יש להם זיקה לתחום פעילותה העסקית של החברה.
ספקים:
הפסקת פעילותו של ספק עיקרי של החברה ישפיע באופן ישיר על פעילותה העסקית. במקרה של קסטרו האיום על פעילותה מבחינת ספק הוא ההגבלה העסקית שיכולה להטיל מדינת ישראל על ייצור החברה במזרח. כיוון שרוב פעילותה העסקית של החברה נעשה במזרח- חוקי מדינה שיגבילו ייצור במדינות מסוימות עקב קצר בקשרים עם מדינות אלו
יהווה סיכון ממשי לקיומה של החברה.
לקוחות:
הלקוחות הינם בני אדם בעלי מצבי רוח וטעמים משתנים. שינוי מצב הרוח של הלקוחות עקב גורמים חיצוניים משתנים או טעם משתנה של הלקוחות והעדפה של מותגים אחרים עלול להשפיע קשות על הפעילות העסקית. החברה יכולה לעקוף מכשולים כגון אלו ע"י פרסומת חזקה ותדירה.
מוצרים אלטרנטיביים:
מאחר ומדובר בתחום הביגוד, הרי שכל מותג אחר מלמד קסטרו מהווה תחליף. ליין מוצרים של חברות הפונות פחות או יותר לאותו שכבת אוכלוסייה הרי הוא משמש תחליף למוצרים שמציעה החברה.
פירמות מתחרות:
ישנו שוק קיים, וכל מותג שואף להשיג חלק גדול יותר מן השוק הקיים. מאחר ואין מדובר במונופול, בו קסטרו הינה חברת הביגוד היחידה, אלא בשוק בו פועלים מותגים שונים בסדר גודל של החברה, המציעים את אותם מוצרים פחות או יותר, הרי שפלח השוק של החברה מושפע ישירות מפעילותם, איכותם ומחיריהם של החברות המתחרות (חברות
כגון: "מנגו" "זרה" "רנואר" ועוד)
פירמות חדשות:
כניסה של פירמה חדשה לשוק מחייבת היערכות של החברה למצב בו תיקח החברה חלק מפלח השוק שלה. זאת במידה והחברה החדשה הינה מתחרה לחברה זו ומוצריה חלופיים. (אם אדם פרטי פותח חנות בגדים קטנה- אין לזה השפעה על פלח השוק של קסטרו ואין זה משפיע על פעילותה העסקית)
חמשת הכוחות של פורטר
פורטר בנה מודל המראה את ההשפעה החיצונית של הפירמה וחילק אותה ל-5 קטגוריות:
תחרות בין הפירמות:
מדובר בדרך כלל על הכוח החזק ביותר והמשפיע ביותר. העובדה שמדובר בשוק תחרותי גורם לשינוי תמידי בפירמה. חברת קסטרו הנמצאת בשוק מאד תחרותי מושפעת מאד מן העמידה בתחרות. ליין המוצרים שלה מעוצב באופן שבו הוא יוכל לעמוד מול התחרות מבחינת איכות המוצרים, חדשנות המוצרים, סגנון העיצוב ולעיתים אף הצבעים. החברה
בודקת באופן תמידי את מצב המתחרים שלה ואת פעילותם. החברה מנסה לצפות את תוצאות פעילותם של המתחרים ולהיערך בהתאם. (לראות אם פעולת המתחרה באה על מנת להגדיל את פלח השוק שלו בכלל או להגדיל את פלח השוק שלו על חשבון פלח השוק של החברה, או כדי ליצור תדמית חיובית יותר על המתחרה וכדו') מלבד העובדה כי התחרות
משפיעה על החברה, היא משפיעה גם על ספקי החברה והלקוחות שלה.
ספקים:
השוק התחרותי הינו גם בין הספקים עצמם- מי חזק יותר, מי בעל שם חשוב יותר וכו'. ההיצע של הספקים משפיע על השוק ועל התחרות בשוק לפי שחוסר באספקת סחורה יגרום לחוסר במלאי ולהעלאת מחירים הטווח הרחוק. דבר זה ישפיע על היקף המכירות של הפירמה, דבר שיקשה עליה לעמוד באופן איתן בתחרות בין הפירמות
קונים:
התחרות בין הפירמות משפיעה לטובה על הקונים. כיוון שאין מדובר במונופול, וישנם מתחרים נוספים בשוק, לא יתכן מצב בו מחירי ההיצע של קסטרו יהיו מאד גבוהים (דבר הקורה במונופול) כיוון שמחירים גבוהים ירחיקו את הלקוחות למתחרים האחרים ויוריד את המחזור. כיוון ההשפעה הוא כמובן גם נגדי עקב כך שהקונים קובעים את
היקף התחרות כיוון שהם הם השוק עצמו והמתחרים "רבים" על חלקם בשוק זה.
אפשרות לפירמות חדשות:
רמת ההשפעה של גורם זה לפי מודל פורטר תלוי בשני גורמים:
כמות מחסומי הכניסה ורמתם: כלומר, האם הפירמה החדשה תצליח להיכנס לתחרות הקיימת בשוק. דבר זה תלוי בגודל החברה הנכנסת, (חברה קטנה הנכנסת לשוק לא תשפיע על התחרות של קסטרו) באיכות מוצריה, (מוצרים פשוטים מאד לא ברמת המוצרים של הפירמה המודברת ועל כן אינם מהוווים איום) בקהל היעד של הפירמה הנכנסת. (חברה
המייצרת רק מידות גדולות אינה פוגעת ישירות בקסטרו ואינה מצריכה אקט הגנה מיידי)
תגובות הפירמות הקיימות: במידה ושאר הפירמות המתחרות בענף מגיבות על כניסת הפירמה החדשה, על חברת קסטרו להגיב גם כן. תגובות יכולות להיעשות באופן של פרסומת או היצע של שירות לקוחות טוב יותר ומתקדם יותר, או בליין מוצרים חדש וייחודי.
קריטריון זה פועל באופן חד כיווני על התחרות בשוק. התחרות אינה משפיעה על כניסה של פירמות חדשות.
תחליפים:
תחליפים משפיעים על התחרות הקיימת בשוק. תחליפים לחברת קסטרו יכולים להיות בגדים בקו ספורטיבי יותר כגון רשת חנויות "סאקל" או חנויות של בגדי מעצבים המציעים בגדים אקסלוסיביים יותר ומיוחדים יותר.
שרשרת ערך
שרשרת ערך הינה סכום של גורמים המוסיפים ערך למוצר הסופי, או במילים אחרות, סך העליות המועמסות על המוצר המוגמר.
להלן שרשרת הערך החברה קסטרו:
2001
2002
2003
(כל הנתונים במ' ?)
עלויות חומרי גלם:
5344
10409
9912
קניות (מוצרים מוכנים)
107704
131302
137599
עליות תפעול: (כולל הוצאות פחת)
5524
7082
7921
משכורות ונלוות:
10429
11379
12994
קבלני משנה
3363
5988
6279
הוצאות מכירה:
80475
82345
96899
הוצאות פרסום ושיווק:
23040
26457
32752
רווחים:
24925
29813
36183
כל רכיב מהנתונים שהובאו להלן מתווספים לעלות הסופית של המוצר. הוזלה של עליות אלו תגרום לירידת מחיר המוצר.
כפי שניתן לראות, ישנה עלייה בתשלומים המועברים לקבלני המשנה, דבר המעיד על שימוש נכון של החברה בהיצע השוק. אחת הדרכים להורדת עלויות החברה היא ע"י שימוש בקבלני משנה. אחזקת עובדים טומנת בתוכה הוצאות סוציאליות רבות (גמל, השתלמות, פנסיה, פיצויים וכדו') שימוש בקבלני משנה חוסך את עליות אתו ומשאיר לחברה
רווח גדול יותר עקב החיסכון האמור. המוצר הסופי מוזל יותר וכך קל יותר לחברה לעמוד בתחרות השוק ולהניב רווחים. שימוש נוסף בקבלני משנה יכול להוזיל יותר את עלויות התפעול והשכר ולהביא לשגשוג גדול יותר.
כמו כן, ישנה מגמה ברורה של עלייה בעלויות הפרסום ובהוצאות המכירה עקב התחרות שנעשית צמודה יותר ויותר ודורשת מהחברה פרסום מסיבי יותר ובהיקף גדול יותר על מנת לשמור על מעמדה בשוק.
צעד נוסף חיובי בו נקטה החברה על מנת להוזיל עלויות הוא ייצור במזרח הרחוק, שם עלויות התפעול זולות בהרבה מעליות הייצור בארץ.
המודל העסקי של הפירמה
המודל העסקי של הפירמה עונה על השאלה כיצד אנו מרווחים כסף בחברה?
חברה זו עוסקת בשיווק, ייצור ועיצוב של מותג אופנה. הרשת מתפרסת בכל רחבי הארץ תוך הפעלת 78 סניפים. החברה הינה חברה שנוחלת הצלחה רבה בתחומה, וכן בתחום ניירות הערך בו היא נסחרת.
הרווחים עולים כל שנה, (בשנת 2003 עלה הרווח בכ-20 מ' וזאת בזמן שהמשק היה במיתון). ההון החוזר של החברה חיובי וגבוה, והונה העצמי מהווה כ60% (!) מכלל הנכסים במאזן.
סיפור הצלחה של החברה הוא בהתקשרות עם חברת HEINE GMBH HEINRICH הגרמנית שבשיתוף עם החברה פתחה מספר סניפים בגרמניה, החל משנת 2004. נכון לעכשיו, מלבד העובדה כי החברה הצליחה להתפתח לחו"ל, המיזם עולה יפה ומשגשג.
יעדים של חברת קסטרו:
קודם כל צריך לבדוק מה החסרונות של קסטרו ולאפיין אותם. קסטרו מציגה כמה חסרונות :
מחירים לא כל כך אטרקטיביים. לחברת קסטרו יש לה מחירי המוצרים גבוהים מידי. "קונים בסין בזול ומוכרים במחיר מופקע - ימי קסטרו ספורים" (שרה, סטודנטית )
יחס בין מחירים לאיכות יותר מידי גבוה. האנשים שמו לב שהפער בין המחיר לבין התוצר גדול, הבגדים יותר מידי יקרים ביחס לחנויות. תגובה של לקוח: "בגדים מכוערים ושירות גרוע בב"ש " (דניאל,אזרח ישראלי).
.צריך עכשיו לאפיין את השוק כיום:
היום השוק ישראלי מציג יותר ויותר חנויות בגדים. התרבות ישראלית היא יותר מפותחת ומעניקה מקום יותר חשוב לאופנה. לכן בשוק יש הרבה רשתות בגדים.
כל הזמן קסטרו מתמודדת מול התחרות. התחרות הישירה ניצבת בעיקר מול רשת "זארה" הספרדית הפונה לאותו פלח שוק , וכן רשתות נוספות הפונות לנישות קרובות דוגמת רנואר, מנגו, פוקס ...
חברות כמו זארה, מנגו מציגות מוצרים באיכות יותר טובה ופחות יוקרתיות.
היבואנים של המותגים דוגמת זארה ומנגו בהלבשת נשים ו- PULL BEAR בגברים, נהנים ממיצוב מותגים בארץ ובחו"ל אולם יכולתם להגיב לשינויים מהירים פחותה מזו של קסטרו לאור התבססות הבלעדית על קווי יצור ותכנון שאינם מקומיים.
חסרון נוסף הוא העיצוב הבינלאומי שאינו מותאם למידותיה של האישה הישראלית (אצל גברים הבעיה פחותה ).
לכן כמה אנשים ישראליות מעדיפות לקנות בקסטרו, זה יותר מתאים להם אפילו אם זה יותר יקר.
יש לקסטרו מזל שזה בגדים ישראלים אבל ההצלחה הזאת לא בטוחה מפני שהמחירים של קסטרו נשארים יוקרתיים ביחס לאיכות בניגוד לתחרות.
להלן נתוני המכירות של החברה לפי רבעונים בשנת המס 2003:
ניכרת מגמת עלייה של המכירות ושל הרווח והדבר אכן קיבל ביטוי בפועל בשוק ההון כאשר הייתה עלייה ברווח למניה.
אולם, למרות ההצלחה, בשנת 1999, שנה בה החלו להפעיל את רשת "קסטרו מן" ארע חישוב מוטעה בחברה שהביא בזמן הקצר לכישלון.
הייתה הערכה לא נכונה של המלאי שיש לרכוש על מנת לספק את הסחורה של רשת החנויות החדשה, וההערכה הייתה גבוהה יותר ממה שקרה בפועל, כך שבסיום המאזן מלאי החברה הוצג על סכום גדול והיה חשש לנזילות החברה (היחס המהיר היה נמוך מאד). אולם החברה התגברה על מכשול זה וצמצמה את הזמנת הסחורה בפעמים הבאות עד שהגיע
לנקודת האיזון, והחלה להניב רווחים.
סיכום
קסטרו מהווה כיום את המותג החזק ביותר בתחום האופנה בישראל , כאשר פלח השוק הרלוונטי הינו פלח השוק האופנתי של האוכלוסייה הצעירה.
אסטרטגיית המותג המובילה את קסטרו הינה ביסוס מובילות אופנתית , לחברה יכולת תגובה מהירה עקב קרבתה לשוק המקומי ועיצוביה מותאמים לאישה הישראלית .
בשנים האחרונות חלה תפנית בענף רשתות האופנה לאור הורדה משמעותית של מכסות היבוא .
חברות בינלאומיות נכנסו לענף והתחרות נעשתה קשה אף יותר.
הורדת מכסות היבוא אפשרה לחברת קסטרו ולחברות אחרות בענף להעביר את מרבית הייצור לחו"ל ולייצר באמצעות קבלני משנה , עובדה זו הביאה להוזלת עלויות הייצור וכתוצאה מכך התאפשרה הורדת מחירים .
בשנים האחרונות צמחה החברה בקצב מסחרר , פתחה חנויות רבות בכל רחבי הארץ ואף פיתחה קו מוצרים מיוחד לגברים .
קו המוצרים לגברים קסטרו מן , אשר נחל הצלחה כבירה , מהווה בסיס להצלחתה של קסטרו בשנתיים האחרונות והינו הגורם העיקרי לגידול המשמעותי שחל במכירות החברה .
החברה מתעדת לנסות מזלה בשווקי חו"ל מטעמי מיצוי השוק המקומי , חדירה משולבת של שני המותגים נשים וגברים תאפשר מנוף להצלחה ברשת אחת לרשת השניה , מדובר בפריצת דרך לתעשיית האופנה הישראלית ,לאחרונה הקימה החברה את חנות הדגל אשר תעניק את חווית המותג לכלל החושים של באי המקום , מדובר בניסיון שטרם נראה כמותו
בארץ ומהווה חיזוק למותג .
הערכת השווי של החברה לפי ערך שוק מסתכמת בכ- 323 מילון ש"ח נכון לחודש ינואר 2005.
חברת קסטרו יצרה לעצמה תדמית אופנתית וייחודית ונחשבת לאחת ההצלחות של המשק הישראלי בשנים האחרונות , היא מתחרה בהצלחה מול חברות , הן מקומיות והן בינלאומיות הפועלות בענף בארץ.
החברה מציגה רווחיות גבוהה , גם בתקופה שבה בארץ ובעולם שורר מיתון .
עם זאת , החברה אינה יכולה להיות אדישה כיון שהיא פועלת בענף הנמצא בשלב הבגרות ובסביבה דינמית , על כן קסטרו צריכה לגבש אסטרטגיית צמיחה לעתיד , בפני בחברה עומדות מספר חלופות לצמיחה , כגון : פתיחת רשת קסטרו בחו"ל , רכישת רשת חניות בארץ העוסקת בקטגוריות משלימות להלבשה עליונה , העמקת המוצר בשוק קיים
והקמת רשת חניות לילדים .
1
טכנולוגיה מתקדמת
ערכי החברה
חוקי הענף
המשק כולו
אוכלוסיה ומאפיינים דמוגראפיים
החברה
ספקים
לקוחות
הפירמה
מוצרים חלופיים
פירמות מתחרות
כניסת פירמות חדשות
קונים
תחליפים
ספקים
התמודדות בין פירמות מתחרות
אפשרות לפירמות חדשות בשוק
חברה · ארגון · שיווק · אופנה · בגדים · עסק · שוק · מתחרים · לקוחות · SWOT
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת קסטרו שיווק בע"מ", סמינריון אודות "חברת קסטרו שיווק בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.