היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אינטגרטיבי - חברת "HOT"

עבודה מס' 064494

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה בחמישה היבטים ניהוליים: סגנון הניהול, התרבות הארגונית, תקשורת ארגונית, תגמולים ומוטיבציה ומבנה ארגוני.

3,449 מילים ,14 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

העבודה התבצעה על חברת הוט המאגדת את חברות הכבלים הפועלות בישראל. החברה מספקת שירותי תוכן בכבלים, שירותי אינטרנט וכן לאחרונה טלפון קווי.
העבודה התמקדה בחמישה היבטים ניהוליים: סגנון הניהול, התרבות הארגונית, תקשורת ארגונית, תגמולים ומוטיבציה ומבנה ארגוני.
מתוך ניתוח ההיבטים עלה כי הסגנון הניהולי הבולט בחברה הוא המתגמל, המתקשר לתרבות הארגונית של החברה שערכיה מושתתים על רווחים ומשימתיות. בהתאם הנעת העובדים מתבצעת בעיקר באמצעות תגמול חומרי. המבנה הארגוני של החברה הוא פונקצינליסטי, לפיכך עולה כי החסרון הוא התמקצעות ברמת היחידה העסקית והמקצועית ובעיות תקשורת ארגוניות. התקשורת הארגונית נבחנה גם בהתייחס למערכות המידע בארגון, מהם עלה, כי התקשורת אינה זורמת באופן שוטף ומובנה.
הומלץ על שינוי המבנה הארגוני למבנה מרושת שיאפשר זרימת תקשורת טובה יותר. הומלץ בנוסף לבחון מערך תגמולים לא חומריים להנעת העובד כגון קידום ועניין בעבודה. עוד הומלץ לבחון שינוי בתרבות הארגונית שתיישם ערכים של שיתוף, חדשנות ויצירתיות של עובדים. תוך מעבר מדגש על רווחים ממוצרים לדגש על רווחים ברעיונות.

תוכן העניינים:
1. רקע - הוט
2. ניתוח ההיבטים
2.1 הסגנון הניהולי
2.2 התרבות הארגונית
2.3 תגמולים ושיטות הנעה
2.4 תקשורת בין תת קבוצות בארגון
2.5 מבנה ארגוני
3. ניתוח אינטגרטיבי
4. סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מסקנתם העיקרית של כלל החוקרים היא כי המנהיג האידיאלי, הוא האחד שיודע לנצל בצורה הטובה ביותר את המשאבים הן האנושיים והן החומריים העומדים לרשותו הנו, מנהיג השם דגש הן על הצד המשימתי והן על הצד הבינאישי תוך התחשבות בדרישות וצרכיי העובדים במצבים שונים ולא מוגדרים מראש. המנהל הטוב כמורה דרך אמור להיות מסוגל לראות בראייה רחבה את טובתם של העובדים ובתוך כך לא לסטות מן היעדים והמטרות שהגדיר בתחילת הדרך כמטמיע את הרעיון המרכזי של הארגון שעומד בראשו (Daft 1999).

מקורות:

אורנר,א. (1993 ),משאבי אנוש המדריך לניהול כוח אדם ,הוצאת אח בע"מ.
בר חיים, א., (1994), התנהגות ארגונית כרך א', אוניברסיטה פתוחה, ת"א.
גלוברזון ש., עדן ד. (1996), תמרוץ והנעת עובדים, צ'ריקובר מוציאים לאור.
גלוברזון,ש.(2000),ניהול התפעול ושיפור ביצועים, צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
מבורך .ב. (1996), גישות ניהול מודרניות בראיה השוואתית, אקזקיוטיב פברואר-מרץ, 1996, עמ' 10-19.
נוימן זאב, צבירן משה (2001), מערכות מידע הלכה למעשה, הוצ' דיונון, אונ' ת"א, 2001
סמואל י. (1996) , ארגונים-מאפיינים, מבנים, תהליכים, אונ' חיפה, מהדורה שניה, , עמ' 88-89
Baek Jungyim (2005) How Does the Global Retailers Localize Its Format?: The Case of Toys "R" Us and Carrefour in Japan, Journal of Global Marketing. New York, Vol.18, Iss. 1,2;  pg. 151
Bocij, P., et al (1999), Business Information Systems: Technology, Development and Management for the E-Commerce, Financial Times Management
Boshof, C., Mels, G., (2000), "The impact of multiple commitments on intensions to resign : an empirical assessment", British Journal of Management, Vol. 11, Issue 3, pp. 255-273.
Daft, R.L., (1999), leadership: Theory and Practice, Orlando,Fl: The Dryden Press.
Mullins, J.L., (2002) Management and Organisational Behavior, U.K. Pitman Publication.
Ramlall, S. (2004). Measuring Human Resource Management's Effectiveness in ImprovingPerformance. Human Resource Planning, 26(1).

תגים:

MBO · TQM2 · ריכוזיות · סגנונות · ניהול · תרבות · ארגונית · הנעת · עובדים · מוטיבציה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אינטגרטיבי - חברת "HOT"", סמינריון אודות "ניהול אינטגרטיבי - חברת "HOT"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.