היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אינטגרטיבי - משאבי אנוש קוקה קולה

עבודה מס' 068504

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: זיהוי של שלוש בעיות בתחום משאבי האנוש והצעת פתרונות.

4,453 מילים ,15 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) הנה חברה פרטית בבעלות מוזי וורטהיים. החברה הוקמה בשנת 1968, ע"י איש עסקים אמריקאי, אברהם פיינברג ומאז מייצרת כזכיין את מגוון מוצרי קוקה-קולה. חברת קוקה-קולה, הינה חברה בין-לאומית המייצרת קוקה-קולה מאז שנת 1886.(נספח ד)
לפני כ-6 שנים לערך עם ביצוע מהלך של שינוי בחברתנו החליט מנכ"ל החברה להפוך את היועץ הארגוני של החברה לסמנכ"ל משאבי אנוש ולשנות שינוי קוסמטי: שינה את שם המחלקה ממחלקת כ"א למחלקת משאבי אנוש.
אגף משאבי אנוש בקוקה -קולה אחראי על טיפול בכ"א הקשור לחברה המרכזית ולחברת ההפצה. באגף זה ישנם מספר רב של פרקטיקות עבודה שונות הנחלקות הן לממונה הישיר והן לניהול משאבי אנוש. מתוך הפרקטיקות הללו עלו שלוש בעיות עיקריות הנוגעות לתחום משאבי אנוש:
הראשונה- ניוון מקצועי וניהולי של העובדים/ מנהלים בעקבות חוסר ברוטציה.
השנייה- הזדקנות העובדים והפליה בשל הגיל.
השלישית- לחץ ושחיקה של העובדים.
בעבודה הוצאו פתרונות לכל אחת מהבעיות, כאשר הפתרונות כוללים שינוי חשיבתי של הארגון ובראשו אגף משאבי אנוש כלפי העובד בחברה. השינוי החשיבתי עסק בכמה אספקטים: שיתוף העובד בהחלטות החברה, דאגה לתנאיו- הן האישיים והן הסביבתיים, פיתוח העובד, הגשמת צפיותיו ועוד. כל הפעולות האלה ואחרות (המפורטות בעבודה) עשויים לצמצם ואף לפתור את הבעיות שהצגתי, ולהביא בסופו של דבר לתפוקות גבוהות יותר של העובדים, ליעילות תפעולית גבוהה יותר במפעל ולרווחיות החברה.

עבודה זו התמקדה בעיקר בחברה לייצור המשקאות המוגזים, באגף השיווק שהוא למעשה אחראי על שיווק כל המשקאות המוגזים הנכללים בזיכיון: קוקה קולה, ספרייט, משפחת הפאנטות ועוד. (נספח ד).
בשנת 2006 קודמתי לתפקיד זה בפרויקט שמכונה "מסלול ירוק" ובו ניתנת אפשרות לעובדי החברה להתקדם בתוך החברה ואני יישמתי זאת.
אגף משאבי אנוש שינה את גישתו לפני כשש שנים, כאשר החליטו בהנהלת החברה שעל מנת להצליח מבחינה עסקית בשוק התחרותי בארץ, יש להשקיע בעובד וכך לשפר את רמת ביצועיו.

בעבודה זו אסקור את השינוי הגדול שהתרחש באגף משאבי אנוש ואשר השפיע רבות על הארגון ותפקודו. אפרט מספר פרקטיקות שונות בניהול משאבי אנוש בארגוני, כאשר אתמקד בניהול של משאבי אנוש וניהול של המנהל הישיר.
מטרות העבודה הן לזהות ולהתמקד בשלוש בעיות מרכזיות בארגון בתחום משא"נ, ולנסות למצוא להן פתרונות הנתמכים בספרות המקצועית. כמו כן לבחון בצורה תיאורטית איך יהיה המצב בארגון, בניהול משא"נ בעתיד לאחר ביצוע המלצותיי .

תוכן עניינים:
תקציר העבודה
1. מבוא
2. תיאור כללי של הארגון בו אני עובד( חברת קוקה-קולה)
3. תהליכים עיקריים בתחום HR
4. זיהוי בעיות בתחום ה-HR
5. הצעות לשיפור וניתוח ביקורתי
6. לאיזה כיוון הארגון הולך
7. סיכום והמלצות
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים

קטע מהעבודה:

חוסר שביעות רצון רב של המנהלים והעובדים שלא מקודמים/שחיקה גדולה מאוד של המנהלים שנשארים זמן רב בתפקידם. הדבר גורם לחוסר יצירתיות, לניוון מחשבתי, ללאות בעבודה ואפילו לחוסר אכפתיות ואדישות בחלק מהמקרים גם כלפי הכפופים להם וגם כלפי המשימות הנדרשות/ העדר פיתוח של קריירה- עובדים טובים הרואים כי אין תזוזה בדרגים הגבוהים מבינים כי אין סיכוי שיתקדמו בתפקידם ועוזבים את החברה/אין האצלת סמכויות לעובדים, עקב כך שהמנהלים רוצים להראות עסוקים והם חוששים לאבד מכוחם, דבר שעלול מבחינתם להוביל לפיטורין/אין העצמת עובדים כי המנהלים מותשים וחסרי רצון לחדשנות.

תגים:

פיתוח אנשים · משאבי אנוש · משקאות קלים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אינטגרטיבי - משאבי אנוש קוקה קולה ", סמינריון אודות "ניהול אינטגרטיבי - משאבי אנוש קוקה קולה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.