היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אינטגרטיבי

עבודה מס' 066656

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שני אירועים.

5,561 מילים ,25 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו מורכבת משלושה חלקים: בחלק הראשון, נכתב על התנהגות ארגונית, שיווק ותפעול בחברת כלל ביטוח. בחלק השני, ניתוח אירוע חברת WATERCHARM ובחינה פיננסית ומערכות מידע. בחלק האחרון של העבודה, נותח אירוע חברת איזיג'ט מהפן הכלכלי ותרגיל סטטיסטיקה.

בחלק הראשון של העבודה נבחנו 5 נושאים: ישום תיאורית הארגון הלומד, מבנה הארגון, תקשורת בארגון, פלחי השוק בו הארגון פועל ואסטרטגיית כיסוי השוק של, ותהליכי הלמידה ושיפור ביצועים בארגון. נושאים אלו, נבחנו בחברת "כלל החזקות ועסקי ביטוח" החברה בה אני עובד.

בבחינת החלק הראשון של העבודה, ניתן לראות בברור שהצלחת הארגון נובעת מהקשר החזק הקיים בין המבנה לתקשורת המתנהל בו ולעובדה שזהו ארגון לומד. שילוב נכון של גורמים אלו, הביאו לכך שגם בנושא השיווק והתפעול הארגון הינו ארגון מצליח. עם זאת, ישנם מספר נושאים שעל הארגון להשתפר כפי שמצוין בסיכום החלק הראשון.

בחלק השני בעבודה, נותחה חברת "Watercharm" חברה העוסקת בבניית בריכות שחיה. חלק זה בעבודה מחולק לשלושה חלקים עיקריים: חלק ראשון עוסק בניתוח פיננסי של החברה והמסקנות שהעלה הבעלים של החברה. החלק השני, הוא דוח המלצות למנהל סניף דרבי. והחלק האחרון, הינו ניתוח החברה מבחינת מערכות המידע וניהול המידע בחברה.
משלושת החלקים עולות מספר מסקנות כשהעיקריות שבהן:
א. מצבה הכלכלי של החברה הינו טוב ולא כפי שהבעלים חושב
ב. מצבו של סניף דרבי טוב, אך עם זאת יש מקום לשיפור הביצועים
ג. מצבו של הסניף במידלסבירי מחייב בדיקה מעמיקה
ד. לארגון חסרים כלים לניהול מידע כפי שמצוין בחלק השלישי.

בחלק השלישי של העבודה, נבחנה חברת "איזיג'ט" מהפן הכלכלי. המסקנות העולות מניתוח של החברה הם שהחברה במצב טוב ביחס לשוק. מדובר בשוק תחרותי ועף על פי כן החברה מראה רווחים. בחלק זה של העבודה, נבחנה המשמעות של "עודף היצע מושבים", השפעת עלית הרווחים על מחירי המניות של הארגון, שינוי ברווח לטווח הקצר לאור צעדים שננקט ע"י הארגון לאחרונה, וההשלכות הכלכליות של שינוי עלויות שכירות המשרדים של הארגון.
דבר נוסף הנבחן בחלק זה בעבודה הוא סטטיסטיקה.

תוכן עניינים:
תקציר
חלק ראשון
מבוא
תיאור הענף
הארגון
זיקה לארגון
פרק א'- גישות ארגוניות
הארגון הלומד
תיאור המבנה הארגוני
תקשורת בין תת קבוצות בארגון
ניתוח אינטראקטיבי
פרק ב' - שיווק
פלחי השוק בו הארגון פועל ואסטרטגיית כיסוי השוק שלו
פרק ג' - תפעול
תהליכי הלמידה ושיפור ביצועים בארגון
סיכום והמלצות
חלק שני
ניתוח חברת WATERCHARM
משימה 1 א- בחינת החלטותיו של ג'והן
משימה 1 ב' - בחינת הסניף בדרבי
משימה 2 - מערכות מידע
חלק שלישי
כלכלה
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

משק הביטוח בישראל עבר מספר תהפוכות בארבעת השנים האחרונות. זה החל בשנת 2003 אז הונהגה רפורמה מקיפה בענף הפנסיה שבה לקח ענף הביטוח חלק פעיל. רכישתן של קרנות הפנסיה החדשות הובילה להגברת התחרות ולשינוי מיידי במפת שוק החיסכון לטווח ארוך. בינואר 2004 נכנסו לתוקף שינויים מרחיקי לכת בתוכניות ביטוח החיים שהותירו חותם עמוק על שוק ביטוח החיים, לרבות על יחסי סוכן - מבטח. רפורמת בכר גובשה לחוק בשנת 2005 כשמטרתה להפחית את הריכוזיות בשוק ההון ולצמצם את ניגודי העניינים המובנים בפעילותם של המתווכים הפיננסיים. שינויים אלו, יצרו לחברות הביטוח הזדמנויות עסקיות משמעותיות ומחזקות את מעמדן כגופים פיננסיים.

תגים:

ניהול · אינטגרטיבי · ביטוח

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אינטגרטיבי", סמינריון אודות "ניהול אינטגרטיבי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.