היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עיסקית - ייצור ומכירה של מזון לתינוקות (מחיות)

עבודה מס' 064482

מחיר: 421.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת תוכנית עסקית לחברה חדשה העוסקת בייצור ובמכירה של מחיות לתינוקות.

8,359 מילים ,11 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מטרת הפרויקט היא הצעה של תוכנית עסקית לחברה בשם Dr. Sharferהעוסקת בייצור ובמכירה של מחיות לתינוקות בגילאי 5 חודשים ועד שנה ורבע. מדובר במיזם חדש בשוק הקיים בישראל, ומקורו רובו ככולו מייבוא של מחיות ע"י חברות בינלאומיות, זאת כחלק מתמהיל מוצרים רחב המוגדר כמזון לתינוקות.
התוכנית העיסקית להלן תציג את הפירמה החדשה Dr. Sharfer (להלן "החברה"), מוצרי החברה ומיצובם. בפרק השיווקי נתאר את השוק, המתחרים ומוצריהם, נפלח את שוק המטרה על פי פרמטרים שונים, נפרט את יעדי החברה ל -3 השנים הקרובות והטקטיקה השיווקית הנבחרת ונציג יתרונות וחסרונות לכניסתנו לשוק. בפרק הניהולי -תיפעולי נתאר את המבנה הארגוני,התשתיות הנדרשות והתהליכים. בפרק הפיננסי נציג תזרים מזומנים, דו"ח רווח והפסד, ניתוח נק' איזון, ניתוח כדאיות ומקורות המימון. כחלק מהעבודה האקדמית ישולב במסמך תקציר עיוני המתאר אספקטים ניהוליים שונים בתחום היזמות.
גישת היזמות:
הייזמות המתוארת להלן הינה גישת יזמות עצמאית, שמקורה בפיתוח מוצר ביתי מסוג מחיות.
חברת Dr.Sharfer תוגדר כחברה בע"מ. ייצור המוצר ואריזתו יתבצע בישראל במפעל ברחובות. ההפצה של המוצרים הארוזים תבוצע ע"י אחת מיצרניות המזון הגדולות בארץ (כגון:אסם) על בסיס אחוזים מהמכירות. מסע הפירסום ותיקצובו יבוצעו ע"י חברת המזון הגדולה ויפורט בהסכם שבין החברות.
כלים:
1. איסוף נתוני מכירות בשוק המחיות בישראל בחתך מותגים בשנת 2002-2003, התבסס על נתוני מקור מחברת מאגרי המידע AcNielsen .
2. נתוני עלויות גורמי הייצור המשתנים, נאספו מתוך מחירונים של השוק הקימעונאי ומועצת הפירות והירקות המתפרסמים באינטרנט.
3. חומר שיווקי על המתחרים נלקח מתוך מאמרים בנושא מזון לתינוקות בארץ וברחבי העולם וכן מתוך אתרי החברות המתחרות.
4. הופץ ונותח מחקר שטח העוסק בצריכת מחיות , הבוחן את הרגלי הצריכה, העדפות ההורים והפתיחות למוצרים חדשים.
5. נתונים על אוכלוסיית התינוקות בארץ נאספו מלוחות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2002 .

קטע מהעבודה:

על פי מודל מחזור החיים מוצרי חברת Dr.Sharfer® הם בשלב בראשון, שלב החדירה.
יש צורך לפתח ביקוש ראשוני ולחדור לשוק שבו אין כלל פירסום למוצרים. יש להשקיע בפירסום בפלחי השוק ולשכנע שמוצר ישראלי חדש הוא טוב לפחות כמו המיובא.
בשלב הצמיחה יתכנו שינויים בתמהיל המרכיבים עד למציאת נוסחה הקולעת. יש לשמור על מחיר גבוה כי יש מוביל משמעותי בשוק (גרבר) ולהרחיב את פלחי השוק. בשלב הבגרות ניתן להוריד מחירים על מנת להוסיף פלחי אוכלוסייה מאוכלוסיות מעוטות יכולת.

תגים:

SWOT · איזון · אסטרטגיה · גרבר · והפסד · מיתוג · ניתוח · נקודת · פיננסי · רווח · רמדיה · שיווקי · שיווקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עיסקית - ייצור ומכירה של מזון לתינוקות (מחיות)", סמינריון אודות "תכנית עיסקית - ייצור ומכירה של מזון לתינוקות (מחיות)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.