היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עיסקית - ייצור ומכירה של מזון לתינוקות (מחיות)

עבודה מס' 064482

מחיר: 421.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת תוכנית עסקית לחברה חדשה העוסקת בייצור ובמכירה של מחיות לתינוקות.

8,359 מילים ,11 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מטרת הפרויקט היא הצעה של תוכנית עסקית לחברה בשם Dr. Sharferהעוסקת בייצור ובמכירה של מחיות לתינוקות בגילאי 5 חודשים ועד שנה ורבע. מדובר במיזם חדש בשוק הקיים בישראל, ומקורו רובו ככולו מייבוא של מחיות ע"י חברות בינלאומיות, זאת כחלק מתמהיל מוצרים רחב המוגדר כמזון לתינוקות.
התוכנית העיסקית להלן תציג את הפירמה החדשה Dr. Sharfer (להלן "החברה"), מוצרי החברה ומיצובם. בפרק השיווקי נתאר את השוק, המתחרים ומוצריהם, נפלח את שוק המטרה על פי פרמטרים שונים, נפרט את יעדי החברה ל -3 השנים הקרובות והטקטיקה השיווקית הנבחרת ונציג יתרונות וחסרונות לכניסתנו לשוק. בפרק הניהולי -תיפעולי נתאר את המבנה הארגוני,התשתיות הנדרשות והתהליכים. בפרק הפיננסי נציג תזרים מזומנים, דו"ח רווח והפסד, ניתוח נק' איזון, ניתוח כדאיות ומקורות המימון. כחלק מהעבודה האקדמית ישולב במסמך תקציר עיוני המתאר אספקטים ניהוליים שונים בתחום היזמות.
גישת היזמות:
הייזמות המתוארת להלן הינה גישת יזמות עצמאית, שמקורה בפיתוח מוצר ביתי מסוג מחיות.
חברת Dr.Sharfer תוגדר כחברה בע"מ. ייצור המוצר ואריזתו יתבצע בישראל במפעל ברחובות. ההפצה של המוצרים הארוזים תבוצע ע"י אחת מיצרניות המזון הגדולות בארץ (כגון:אסם) על בסיס אחוזים מהמכירות. מסע הפירסום ותיקצובו יבוצעו ע"י חברת המזון הגדולה ויפורט בהסכם שבין החברות.
כלים:
1. איסוף נתוני מכירות בשוק המחיות בישראל בחתך מותגים בשנת 2002-2003, התבסס על נתוני מקור מחברת מאגרי המידע AcNielsen .
2. נתוני עלויות גורמי הייצור המשתנים, נאספו מתוך מחירונים של השוק הקימעונאי ומועצת הפירות והירקות המתפרסמים באינטרנט.
3. חומר שיווקי על המתחרים נלקח מתוך מאמרים בנושא מזון לתינוקות בארץ וברחבי העולם וכן מתוך אתרי החברות המתחרות.
4. הופץ ונותח מחקר שטח העוסק בצריכת מחיות , הבוחן את הרגלי הצריכה, העדפות ההורים והפתיחות למוצרים חדשים.
5. נתונים על אוכלוסיית התינוקות בארץ נאספו מלוחות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2002 .

קטע מהעבודה:

על פי מודל מחזור החיים מוצרי חברת Dr.Sharfer® הם בשלב בראשון, שלב החדירה.
יש צורך לפתח ביקוש ראשוני ולחדור לשוק שבו אין כלל פירסום למוצרים. יש להשקיע בפירסום בפלחי השוק ולשכנע שמוצר ישראלי חדש הוא טוב לפחות כמו המיובא.
בשלב הצמיחה יתכנו שינויים בתמהיל המרכיבים עד למציאת נוסחה הקולעת. יש לשמור על מחיר גבוה כי יש מוביל משמעותי בשוק (גרבר) ולהרחיב את פלחי השוק. בשלב הבגרות ניתן להוריד מחירים על מנת להוסיף פלחי אוכלוסייה מאוכלוסיות מעוטות יכולת.

מקורות:

תאור
כל שנה הוצאות קבועות
 
1000
1000
1
אישור משרד הבריאות
אחד לצוות
1500
500
3
בדיקת הרכב תזונתי
 
500
500
1
אישור כשרות
 
2450
2450
1
עורך דין
 
2450
2450
1
רואה חשבון
שכירות לחמש שנים
27600
2300
12
שכירת חדרים
 
12000
1000
12
דואר וטלפון
 
600
12
50
אספקה משרדית
 
21000
1750
12
השכרת רכב מסחרי ליסינג
 
18000
1500
12
דלק עבור הרכב
 
3600
12
300
שונות
 
90700
סה"כ
הוצאות הנהלה - רשימה ה'
הוצאה קבועה
 
96000
8000
12
משכורת מנהלים
 
96000
 
סה"כ
 
הוצאות מכירה - רשימה ג'
כל שנה תקציב אחר
3000
3000
1
פירסום ושיווק
הוצאה משתנה
מתאים לכמות היצור
4400
0.04
110000
הדפסת תוויות מוצר
2400
12
200
אריזות pack-4
600
6
100
אריזות pack-24
65868
עמלת סוכנים במכירות על בסיס קבלני 10 אחוזים מהמכירות
76268
סה"כ
10400
ללא עמלת מכירות
הוצאות מימון עבור הלוואה של 140 אלף שקל לעסקים קטנים:
בריבית 6 אחוז פלוס פריים 1.7 אחוז סה"כ 7.7 אחוז לשנה
החזרים על פני התקופה 5 שנים
רשימה ו'
 
שנה1
שנה2
שנה3
שנה4
שנה5
קרן
28000
28000
28000
28000
28000
ריבית
10780
8624
6468
4312
2156
קרן וריבית
38780
36624
34468
32312
30156
Thomas A. Staudt and Donald A. Taylor, A managerial intrudction to Marketing, Prentice Hill Inc., 1970, Ch. 10.
Philip Kotler, Marketing Managerial , Prentice Hill,1967, p. 192.
Philip Kotler,"A Generic Concept of Marketing", Journal of Marketing, April 1972, p. 49.
Niel H. Borden, "The concept of marketing Mix" in George Schwartz (ed.) Science in Marketing, John Wiley Sons, 1965, pp. 386-397
E Jerome McCarthy, Basic Marketing: A managerial Approach, Richard D. Irvin (4th ed), 1971, pp. 44-46
Jeffrey A. Timmons, New Ventures Creation, Irwin McGraw Hill,(5th Ed.), 1999, ch. 7, p. 243
מנהל/ת
יצרנית מזון
בישראל
מח' שיווק ומכירות
שותפות על
SWOT
PORTER
PEST
ייצור מחית פירות
מספר עובדים: 1
ייצור מחית ירקות ועוף
מספר עובדים: 1
עובדים: 2
ייצור מחית ירקות והודו
מספר עובדים: 1
מספר עובדים: 1
תזונאי

תגים:

SWOT · איזון · אסטרטגיה · גרבר · והפסד · מיתוג · ניתוח · נקודת · פיננסי · רווח · רמדיה · שיווקי · שיווקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עיסקית - ייצור ומכירה של מזון לתינוקות (מחיות)", סמינריון אודות "תכנית עיסקית - ייצור ומכירה של מזון לתינוקות (מחיות)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.