היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכנת תוכנית בתקשורת שיווקית למוצר חדש של אסם - עוגות הבית לאפיה.

עבודה מס' 062546

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

4,752 מילים ,12 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

הפרוייקט המוצג לפניכם הינו בסיס מפורט לתוכנית פרסום המציגה מוצר חדשני בתחום המזון וקטגורית המאפה בתוכו, המרחיבים את התחרות בענף זה.
בחרנו לשייך את המוצר לחברת אסם, יצרנית מותג העוגות "עוגות הבית", משום שהיא המובילה בשוק העוגות המוכנות בישראל, חולשת על פני %56 מנתח השוק עפ"י נתוני חברת A.C NIELSEN. המתחרה העיקרי של אסם בתחום זה היא עלית עם מותג "חגיגה". שתי החברות פועלות בענף העוגות הבחושות והמצוננות בלבד. אנו החלטנו להשיק בחברת אסם עוגות מתחום חדש - עוגות לאפיה עצמית בבית.
אנו מציגים תוכנית החדרת עוגות בחברת אסם, תחת המותג המצליח כיום במידה רבה בחברה - "עוגות הבית". ייוצרו מס' סוגים וטעמים של עוגות: עוגות שמרים במילוי שוקולד תמרים ופרג.
בשתי צורות: מלבנית ועגולה.
עוגות הבית להכנה עצמית ישווקו בחנויות המכולת השונות, וברשתות השיווק. ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות את עוגות השמרים במחיר ₪ 16.90 בלבד - לעוגה המלבנית ו24.90 - לעוגה העגולה.
שוק המטרה הרחב של המוצר יהיה משפחות עם ילדים, כאשר גילאי ההורים 25+ ההתייחסות לקהל היעד תהיה ע"פ תתי קבוצות.
אנו מעונינים ליצור תדמית של מוצר ביתי, טעים, חמים מהיר וקל להכנה.
מטרות השיווק שעומדות לפנינו הן: להגיע לכלל פלחי השוק שהוגדרו כקהל מטרה, יצירת תדמית איכותית וטובה למוצר, להגיע למודעות גבוהה, להגיע למקסימום מכירות בפלחי השוק הללו ולהגדיל את נתח השוק של החברה.
הסלוגן שלנו יהיה: עוגות הבית - כמו העוגות של אימא.

המוצר יצא לשוק בתחילת ספטמבר לפני החגים בהם אנשים מבצעים קניות בהיקפים גדולים מהרגיל, וכן לקראת האירוח בו הם מכינים עוגות. זו ההזדמנות למכירת המוצר והחדרתו לשוק.
כיאה להחדרת מוצר חדש יצרנו קמפיין פרסומי רחב היקף שאמור לענות על המטרות שלנו וזאת נעשה ע"י אסטרטגיה שעליה החלטנו מראש.
פרסום המוצר יבוצע בטלוויזיה ובשלטי חוצות, ויכלול קמפיין תדמיתי במקביל לקד"מ שמטרתו תהיה לחשוף את המוצר בפני הצרכנים (ידיעה), מודעות ויצירת תדמית של מוצר איכותי, טעים, טרי, חמים וביתי.
בתחום קידום המכירות, החלטנו על פעילויות שיגבירו את מודעות הצרכנים לקיומו של המוצר ויניעו אותו להתנסות ראשונית עם העוגות, ע"י ביצוע טעימות בנקודות האינטרקציה עם הצרכן (ברשתות השיווק) וכדומה.
בתחום יחסי ציבור נבצע פעולות שיעזרו לנו ליצור מודעות גבוהה וכן ליצור תדמית הרצויה לעוגות. כמו כן, אסם תשתמש במשרד ליחסי ציבור שיעביר את המסר לציבור, יארגן מסיבות עיתונאים וכו'.
התקציב הפרסומי שיעמוד לרשותנו הוא: 1622,750, $ ומשך הפרסום המסיבי יהיה 3 חודשים.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע שיווקי
מטרות בשיווק ואסטרטגיה שיווקית
קהל המטרה
מיצוב
מטרות השיווק
יעדי השיווק
מדיניות תמהיל השיווק
ניתוח על פי מודל SWOT
התקשורת השיווקית
אסטרטגיה
חלוקת תקציב
פרסום
מטרות הפרסום
יעדי הפרסום
אסטרטגיה פרסומית
טקטיקה פרסומית
קידום מכירות
יחסי ציבור
Gant סיכום לוח זמנים תכנית התקשורת השיווקית
ביבליוגרפיה
סקר
ממצאי המחקר

תגים:

אוסם · אסם · גנט · הבית · יחסי · מכירות · עוגות · פרסום · ציבור · קידום · שיווקית · תוכנית · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכנת תוכנית בתקשורת שיווקית למוצר חדש של אסם - עוגות הבית לאפיה.", סמינריון אודות "הכנת תוכנית בתקשורת שיווקית למוצר חדש של אסם - עוגות הבית לאפיה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.