היישום אינו מחובר לאינטרנט

בדיקת כדאיות להקמת פאב ספורטיבי

עבודה מס' 062386

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הכדאיות הכלכלית והעסקית להקמת פאב FOODBALL.

15,473 מילים ,24 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

א. הבעיה העסקית
בשנים האחרונות התחזקה המגמה המהווה ניצול נוסף של תרבות הפנאי - בילוי במסעדה בתי קפה וכן פאבים, הציבור הצביע ברגלים והפך את הענף למשגשג ביותר והביא לפתיחת עסקים רבים. לאחר טיול שערכנו בקפריסין בעיר איה-נאפה שהיא אחד ממרכזי הבילוי מושכי הקהל הגדול ביותר באירופה (עיר שיש בה יותר תיירים ממקומיים, עשרות דיסקוטקים ומאות פאבים), נתקלנו בסוג בילוי שלא מוכר לנו עד היום, לפחות לא באזור חיפה שאנו מכירים טוב, זהו הפאב הספורטיבי.
הפאב הספורטיבי כשמו כן הוא חוץ ממקום בילוי שבו ניתן לרכוש משקאות מיוחדים וארוחות קלות , סיפק לנו הפאב שירותים ספורטיבים מיוחדים כגון, שולחן סנוקר, שולחן פינג-פונג, וגם מסלול אחד של מיני באולינג, ואם זה לא מספיק, שודר שם בשידור ישיר משחק הכדורגל של הדרבי החיפני על מסך ענק!
דנו רבות בשאלה האם פאב מסוג זה יכול להצליח בישראל , בגלל המנטליות הישראלית. כלומר האם הישראלי לא יגיע רק לשחק במשחקי הספורט בחינם ולא יזמין משקאות או אוכל?
חוץ מבעיה זו נשאלות עוד שאלות רבות כמו, כמה צריך להשקיע בפאב מסוג זה, האם פאב זה רווחי, ועוד שאלות עיסקיות רבות ומגוונות. כדי לענות על שאלות אלו החלטתי להקדיש את העבודה לנושא זה, בינתיים כבר ניתן שם לפאב שאולי יפתח בעתיד - "פאב FOODBALL".

מטרות העבודה
כמטרה כללית - בדיקת הכדאיות הכלכלית והעיסקית להקמת פאב FOODBALL. ע"מ להגשים מטרה זו אציב מטרות משנה כדי לערוך דיון מקיף ואקדמי בשני נושאים עיקריים:
סקירת ספרות הנוגעת באופן כללי לפרובלמטיקה בהכנת תוכנית עיסקית ואסטרטגיית
פיתוח למוצר\שירות בעסק חדש.
דיון מקיף, מעשי ומחקרי ב"עקרונות השיווק" ביחס לעסק הנדון- פאב ספורטיבי כדי לבחון ולהשיב למטרה הכללית שהוצגה לעייל.

תוכן העניינים:
מבוא
א. הבעיה העסקית
ב. מטרות העבודה
סקירת ספרות
א. כיצד נכין תכנית כהלכה לעסק בכלל ולעסק חדש בפרט
ב. על מי להצטייד בתכנית עסקית ?
ג. איסוף מידע וניתוח הסביבה העסקית
ד. התכנון
ה. מבנה ההון
ו. גורמי סיכון ואי וודאות
ז. דרישות הפורמליות
ח. סיכום סקירת ספרות
פרק 1 סקירת הסביבה העיסקית
1.1 הקדמה
1. 1. 1 הסביבה הקרובה
1.1.2 חברה
1.1.3 ספקים
1.1.4 מתחרים
1.1.5 גורמי ביניים
1.1.6 לקוחות
1.2 הסביבה הרחוקה
1.2.1 הסביבה הדמוגרפית.
1.2.2 הסביבה הכלכלית.
1.2.3. סביבה פוליטית,
1.3 סיכונים ומגבלות בענף
פרק 2 מחקר שיווק
2.1 כללי
2.2 הגדרת המטרה ויעדי המחקר
2.2.1 - השערות המחקר
2.3 הכנת תכנית מחקר לאיסוף נתונים משניים וראשוניים.
2.3.1 נתונים משניים.
2.3.2 נתונים ראשוניים.
2.4 שאלון
2.5 ניתוח השאלון ראה נספח י'
2.6 עיבוד המידע, איסופו ניתוחו ומימצאיו
ממצאים
א. הרגלי בילוי
ב. הקבלה\העדפה בין הפאבים למקומות הבילוי השונים
ג. לקוחות חוזרים
ד. חלוקת אוכלוסית הפאבים לפי השכלה
ה. התפלגות השכר של אוכלוסית הלקוחות בפאבים
ו. העדפות ספורט נשים וגברים
ז. הנושאים החשובים ביותר ללקוחות הפאב
ח. התפלגות המתחרים העקיפים ע"פ הסקר
ט. התפלגות מתחרים "ישירים עקיפים"
י. התפלגות אזור מגורים של הנשאלים
דיון וניתוח
2.6.1 אישוש\הפרכה של השערות המחקר
2.6.2 תחזית הכנסות צפויות מאדם בודד
2.6.3 מדד אצבע 4740, = 158*30 - איש לחודש
2.6.4 ביקוש ותחזית מכירות
2.6.5 מדד על פי יעדים
2.7 תחזית הכנסות לשנה ראשונה
2.8 ביצוע תצפיות
2.8.1 אופן ביצוע התצפית
2.8.2 תוצאות התצפית
פרק 3
תכנון אסטרטגית שיווק
3.1 התפיסה השיווקית\שיווקית חברתית
3.2 תכנון אסטרטגי
3.2.1 מטרות
3.2.2 יעדים
3.2.3 אסטרטגיה
3.2.4 טקטיקה
3.3 המוצר
3.3.1 תמהיל המוצרים של פאב
3.4 מיצוב השוק
3.4.1 זיהוי פלחי שוק פוטנציאלים.
3.4.2 סיכום מיצוב השוק
3.5 תמחיר
3.5.1 שיטת ההמחרה
3.6 הפצה
3.7 תקשורת
3.7.1 פרסום. השיקולים בדבר השימוש בפרסום כולל טבלת עלויות ראה בנספח י"ט
3.7.2 קידום מכירות ראה שיקולים בנספח י"ט
3.7.3 יחסי ציבור
פרק 4 סיכום מסקנות והמלצות
4.1 תמחיר
4.2 השקעה
4.2.1 גיוס הון
4.3 עלויות קבועות
4.3.1 עלויות קבועות
4.3.2 עלויות משתנות
4.4 חישוב פחת
4.5 דוח הוצאות הכנסות
4.5.1 נקודת האיזון
4.5 תזרים מזומנים
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

אהרוני יאיר - אסטרטגיה עסקית, צ'ריקובר מו"ל בע"מ, תל-אביב, 1982.
אורן, מ., ברקוביץ, נ., סלע, נ. פוקס, ש. (1995). "ניהול בריא". מנהלים, 82, 21-18.
אייזנהרדט, ק.מ. ובראון, ש.ל. (1998). קביעת קצב הפעילות התחרותית בשווקים שאינם שוקטים על שמריהם. אקזקיוטיב, 24: 39-30.
אשכול, מ. (1995). "סקרי שביעות רצון לקוחות לשם מה וכיצד", ניהול איכות כוללת: מרץ 95, עמ' 9.
גורדון, שלי. "דרך עיניו של הלקוח", משאבי אנוש: אוגוסט 1997, עמ' 25.
דונת, ניר. "שיטות מתקדמות להשגת שביעות רצון הלקוח", ניהול איכות כוללת: פברואר 1995, עמ' 11-7.
הון, ע. "מכשלות בדרך להפעלת תוכנית לשיפור השירות". יוני 1993. משאבי אנוש, 25-23.
הורניק, י. (1985). ניהול השיווק, כרכים א'-ג', האוניברסיטה הפתוחה.
ויטנברג, י. וגנור, מ. (1997). "מנגנון להגברת היצירתיות בארגון, משאבי אנוש", ינואר 1997.
לנגר, ש. ופרלמן, י. (1997). לפני שיוצאים למלחמה שיווקית נוספת. סטטוס, הירחון לחשיבה ניהולית, 72: 24-20.
מאירסדורף, ד. (1998). "איכות ופריון של מחקר ופיתוח", המפעל, נובמבר-דצמבר 1998.
נחמן, ב. (1994). "השיווק מנוף להצלחה בעסקים", המפעל, נובמבר-דצמבר 1998.
פולס, ד. (1995). הפרסום כאמצעי למניעת התנגדות לקוחות. סטטוס, הירחון לחשיבה ניהולית, 46: 58-57.
פרי, מ. (1996). ערב עיון החדרת מוצרים חדשים לשוק, 4 בנובמבר 96.
ציגלמן, י. (1995). הורדת מחיר או השקעה בקידום מכירות?. ניהול: בטאון המנהלים בישראל, 106: 52-49.
ציגלמן, י. (1997). שימור לקוחות בשיטת המנויים. ניהול: בטאון המנהלים בישראל, 114: 22-21.
ציגלמן, י. (1998). איך להשיג את יעד המכירות (שיווק). ניהול: בטאון המנהלים בישראל, 123: 33-32.
ציגלמן, י. (1999). אל תבלבל אותי עם עובדות. אותות, 222: 17.
קוטלר, פ. (1989). עקרונות השיווק, כרכים א',ב', הוצאות המכון לפריון העבודה והייצור.
שביט, ח. ויעקב ק. (1994). "שיפור המוצר בארגוני שירות", ניהול: 27.
שדמי, ז. (1998). "תמחיר מבוסס פעילויות", המפעל, נובמבר-דצמבר 1998.
שנהר, א. (1990). תרבות וסגנון הניהול הישראלי והצלחה כלכלית. רבעון לכלכלה, כרך מ"ה, 305-294.
Hax A.C., Majlut N.S. - The strategy concept and Process, Prentice-Hall Inc. N.J. USA, 1991.
Marketing strategies: New approaches, New techniques. 1st ed. Oxford, Ox, Uk: Pergamon, 1995.

תגים:

יזמות · עסקית · יזם · יוזמה · גורמי · דרישות · ההון · הסביבה · העסקית · הפורמליות · התכנון · ואי · וודאות · חדש · כהלכה · לעסק · מבנה · סיכון · עסקית · תכנית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בדיקת כדאיות להקמת פאב ספורטיבי", סמינריון אודות "בדיקת כדאיות להקמת פאב ספורטיבי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.