היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת מת"ב

עבודה מס' 061735

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית תהליך לשימור לקוחות לקראת כניסה לתחרות תוך התמקדות במשאב האנושי.

8,283 מילים ,20 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בפרויקט זה אנו מלוות ובוחנות בניית תהליך לשימור לקוחות בחברה מונופוליסטית הנכנסת לעידן תחרות אשר מטרתו למנוע נטישת מנויים עם כניסת המתחרה. החברה הינה חב' מתב - חברה העוסקת בתקשורת הרב ערוצית.

אנו נבחן את התהליך מכמה היבטים:
תרבות ארגונית
מבנה ארגוני
המשאב האנושי
כדאיות כלכלית
אנו נתמקד בהשפעת התהליך מנקודת מבטו של נציג המכירות בארגון.

כיוון שהתהליך במתב נמצא עדיין בבנייה, מטרתנו העיקרית בפרוייקט היא להשפיע על בנייתו, תוך כדי יישום החומר הנלמד במהלך התואר ובחינתו ע"י אנשים מחוץ לארגון.
תרומתנו העיקרית בפרוייקט זה תהיה יישום התהליך בחברת מתב באופן האפקטיבי והיעיל ביותר בכל ההיבטים שנבחנו ובמיוחד מההיבט של המשאב האנושי.

תוכן עניינים:
מבוא - נושא ומטרות
1. נושא הפרוייקט
2. מטרת הפרוייקט
פרק ראשון - מתב, תעשיית הכבלים, התחרות - מצב קיים
1. תיאור החברה - מתב
1.1 רקע תיאורטי על ארגונים
1.2 רקע כללי על מתב
1.3 מבנה כללי של ארגונים
1.4 המבנה הארגוני של מתב
1.5 הסביבה הארגונית
1.6 התרבות הארגונית במתב
2. הנהגת שינויים בארגונים
3. מצב תעשיית הכבלים בפרט ושוק התקשורת בכלל לקראת כניסת הלוויין
3.1 רקע כללי
3.2 פתיחת השוק לתחרות
3.3 הערכות המתחרה
4. השפעת השוק על חברת מתב
פרק שני - המלצות לתהליך "שימור מנויים" - לקראת השינוי
BENCHMARKET .1 לגבי תהליך שימור לקוחות בחברות אחרות
2. תהליך בקשת ניתוק ע"י מנוי - כפי שנעשה כיום במתב
3. נציג שטח - נציג מכירות
4. משאבים הנגזרים מהתהליך
4.1 מהי עבודת צוות
4.2 הצוות במתב
4.3 משאבים פיזיים ולוגיסטיים
פרק שלישי - כדאיות כלכלית להצעה
1. נגזרות כוח אדם
2. כדאיות כלכלית של התהליך
פרק רביעי - ניתוח השפעות תהליך השינוי על המשאב האנושי
1. התרבות הארגונית בארגונים שונים
2. השפעת השינוי על הארגון והתרבות הארגונית במתב
3. השפעה על המשאב האנושי
4. שביעות רצון העובד מעבודתו
5. המשאב האנושי במתב - לקראת השינוי
סיכום ההערכה הביקורתית והמלצות לשיפור
ביבליוגרפיה

מקורות:

בר-חיים, אביעד (1993), התנהגות ארגונית, האוניברסיטה הפתוחה, יחידה 11.
ורדי, ד"ר יואב רונית נדיב (1997) "מה חדש בניהול קרירות?", משאבי אנוש.
ינאי טאב, ג'. בלהה מנהיים (תשמ"ז) הגורם האנושי בעבודה, דביר, ת"א.
כפיר, אהרון ארגון וניהול - עיצוב ושינוי, פרק 5
לרך, נחמיה (1996) , "מגמות והתפתחויות המהות התפקיד הניהולי", משאבי אנוש.
סדנת "פיתוח עבודת צוות"- " PUMPING THE COLORS" , המרכז הישראלי לניהול, מאי 1998 .
סמואל יצחק (1996), ארגונים, אוניברסיטת חיפה, זמורה-ביתן.
פינצ'וט, גיפורד ואליזבת (1995) הארגון האינטליגנטי, הוצאת ה- .Business Class
פרי, מיכאל, "יועצים חיצוניים", הארץ , 14.7.98.
קוטלר,פ.,ארמסטרונג,פרופ'. (1991), עקרונות השיווק, כרך א-ב, הוצאת המכון לפריון העבודה
ריילי, פט (1997) הצוות המנצח. מטר
Burk, W. and Gorge H. Litwin (1992). "A Causal Model of Organizational Performance and Change", Journal of Management, 18.pp. 523-545
Lewin, Kurt (1951) Field Theory in Social Science, NY: Harper Row
Mackenzi, Kenneth, D. (1978) Organizational Structures, Arlington Heights, ILL: AHM
Mintzberg, Henry (1979) The Structuring of Organizations, Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Miles, Robert H. (1980) Macro Organizational Behavior, Ill: Scott, Foresman.
Weitz, B.A (Nov. 1978) "The Relationship between Salesperson Performance and Understanding of Customers Decision Making", Journal of Marketing Research, 15
Guzzo,R.A.,Noonan,K.A. (1994) "Human Resource Practices as Communications as the Psychological Contract". Human Resource Management, Vol.33,pp.447-462.
Rousseau,D.M.(1995). Psychological contracts In Organization: Understanding Written and Unwritten Agreement. Sage Publications,
Davis Newstrom, Human Behavior at Work, Organizational Behavior, N.Y; McGraw-Hill Series of Management,1989, chapter 2, 9. ע"פ: סמואל יצחק (1996), ארגונים, עמ' 32-35
Mackenzi, Kenneth, D. (1978) Organizational Structures, Arlington Heights, ILL: AHM
Mintzberg, Henry (1979) The Structuring of Organizations, Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, pp. 2
Miles, Robert H. (1980) Macro Organizational Behavior, Ill: Scott, Foresman.

תגים:

תקשורת · טלביזיה · שימור · שירות · לקוחות · אינטרנט · ארגון · הישרדות · חברה · טלוויזיה · כבלים · כלכלה · כסף · לווין · מבני · מונופול · מכירות · מנויים · עובד · עלויות · פרויקט · רווח · שוק · שיווק · שינוי · תהליך

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת מת"ב", סמינריון אודות "חברת מת"ב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.