היישום אינו מחובר לאינטרנט

קליטת העלייה בשוק העבודה הישראלי והשפעת הגורמים השונים על שכרם

עבודה מס' 041172

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הספרות, השערות ותיאור הבדיקה האמפירית שנערכה ומסקנות המדגם.

4,400 מילים ,7 מקורות

תקציר העבודה:

בתחילת שנות ה- 90 התחיל גל העלייה שהוא אחד מן הגדולים שפעם היו בארץ. כפי שניתן לראות הן מתוך הנתונים הסטטיסטיים והן מאופי התפתחותו של המשק הישראלי, לעליות שונות היו השפעות מובהקות מאוד על התפתחותו של המשק הן מהבחינות התרבותית והמסורתית והן מהבחינה הכלכלית.
אחת מהסוגיות החשובות קשורה בהשתלבותם של העולים החדשים בשוק העבודה הישראלי. הסוגיה חשובה הן מבחינה סוציאלית והן מבחינת ההתפתחות של המשק כתוצאה מהצטרפותם של העולים בשוק העבודה. אחת השאלות שמתעוררת בהקשר זה נוגעת לשכר העבודה של עולים. מעניין לבדוק, מהם הגורמים המשפיעים על השכר, לדוגמא, כיצד משתנה שכר העבודה עם הוותק בארץ? פרט לכך, יש לעליה השלכות על המשתנים המאקרו כלכליים, כגון קצב האינפלציה, שעור האבטלה, הגידול בתוצר הלאומי, שער הריבית וכו'.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
השערות עיקריות
הבדיקה האמפירית: המודל האמפירי, תאור המדגם, תוצאות המדגם
האמפירי
סיכום ומסקנות
נספח
ביבליוגרפיה

תגים:

רוסים · עולים · תעסוקה · כלכלה · אבטלה · רווחה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קליטת העלייה בשוק העבודה הישראלי והשפעת הגורמים השונים על שכרם", סמינריון אודות "קליטת העלייה בשוק העבודה הישראלי והשפעת הגורמים השונים על שכרם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.